Napsal: úte úno 07, 2006 21:36
Fakt to moc resite, nechte to na me, ja si kdyztak nabiju hubu.
No dyt. Nas ve skole nic jinyho neuci. Sama kritika, samy dukaz sporem, proste negativismus jak ma bytdmatej píše:Na to se spolehni, my ti to vyndavat nebudem
To víš, ale kritika muší bejt
To je pravda ... uz jsem se dostal do takove situace, ze jsem schopen kritizovat a navrhovat reseni ve vecech o kterych vubec nic nevimJmJ píše:No dyt. Nas ve skole nic jinyho neuci. Sama kritika, samy dukaz sporem, proste negativismus jak ma byt
To nejsi na foru sam...Deli píše:To je pravda ... uz jsem se dostal do takove situace, ze jsem schopen kritizovat a navrhovat reseni ve vecech o kterych vubec nic nevim
No nevím , ale já mám 2107 z 89 (max 90) a pětikvalt tam od začátku byl.hrabeTom píše:Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou
..a co tak skusit odrezat zvrchu a narezat novy zavitNulašestka píše:Nechci být hnidopich,jen bych ještě doplnil,že ten pětikvalt má o ně co výš posazenou šaltpáku(cca 1-1,5cm).Protože mám skoro dva metry,tak už tím pádem štrejchám šaltpákou o koleno,tak jsem se byl v Lada prodejně zeptat,jestli se nedělaly dva druhy šaltpák-pro pětikvalty kratší.To na mě zase koukala jak z jara,ach jo.No prej tedy ne.Uvažoval jsem o zkrácení řadící páky,ale to by se muselo přeříznout,kousek ubrat a zase svařit,protože nahoře je závit na tu kouli a dole vybrání pro ta plastová pouzdra.Takže to nechám být...
to do te diry musis strcit nahon tachometru,takovej ten ozubenej prevod,a do nej se pak nasroubuje ten bowden,ale vte prevodovce nebejva takove ozubene kolecko,tak ji budes muset rozebrat,dat ho tam,pak tam vrazit ten nahon,a mas toí,docela ojeb.a ten nahon ma ruzne prevody,musis tam sehnat ten,podle toho jakej mas diferak,aby ti spravne ukazoval tachometr a drzak prevodovky bz mel bejt stejnej jako ze 4 kvaltuMíra151 píše:Potřebuji taky radu,mám 5q z Nivky a není tam náhon na tachec jen díra bez kolečka a jakej ten držák převodovky když né z 4q???
Díky
A proč toto téma na otázku 5q????????Honza K. píše:K důkazům sporem. Když odejde brzdový obložení od destiček, tak téměř vždy brzdí dobře ještě zadek - a to i u dvacetiletých aut. U vozů s péčí účastníků LADAfora dokonce neexistuje, aby zadek nebrzdil (krom plánovaných oprav, pak ale asi člověk jede s otevřeným krytem páky ruční brzdy).
na nivacke 5 stupnove prevodovce je stejny drzak jako na 4 stupnove z osobnich aut? nebyl bych si tim tak jisty, ale mozne to je. kazdopadne 5 stupnova prevodovka pro osobni auta ma 100% jiny drzak nez 4 stupnova. ten drzak je jedina vec, kterou se lisi montaz techto dvou typu prevodovek. nevsiml jsem si, ze by mi nejak zmenila polohu radici paka atd.Tomik píše:to do te diry musis strcit nahon tachometru,takovej ten ozubenej prevod,a do nej se pak nasroubuje ten bowden,ale vte prevodovce nebejva takove ozubene kolecko,tak ji budes muset rozebrat,dat ho tam,pak tam vrazit ten nahon,a mas toí,docela ojeb.a ten nahon ma ruzne prevody,musis tam sehnat ten,podle toho jakej mas diferak,aby ti spravne ukazoval tachometr a drzak prevodovky bz mel bejt stejnej jako ze 4 kvaltuMíra151 píše:Potřebuji taky radu,mám 5q z Nivky a není tam náhon na tachec jen díra bez kolečka a jakej ten držák převodovky když né z 4q???
Díky