Stránka 4 z 6

Napsal: úte úno 07, 2006 21:36
od Ondra 07
Fakt to moc resite, nechte to na me, ja si kdyztak nabiju hubu.

Napsal: úte úno 07, 2006 21:48
od dmatej
Na to se spolehni, my ti to vyndavat nebudem ;-)
To víš, ale kritika muší bejt :twisted:

Napsal: úte úno 07, 2006 22:02
od JmJ
dmatej píše:Na to se spolehni, my ti to vyndavat nebudem ;-)
To víš, ale kritika muší bejt :twisted:

No dyt. Nas ve skole nic jinyho neuci. Sama kritika, samy dukaz sporem, proste negativismus jak ma byt :Hangman: :wink:

Napsal: stř úno 08, 2006 11:44
od Deli
JmJ píše:No dyt. Nas ve skole nic jinyho neuci. Sama kritika, samy dukaz sporem, proste negativismus jak ma byt :Hangman: :wink:

To je pravda ... uz jsem se dostal do takove situace, ze jsem schopen kritizovat a navrhovat reseni ve vecech o kterych vubec nic nevim :D :D

Napsal: stř úno 08, 2006 13:30
od Ondra 07
Deli píše:To je pravda ... uz jsem se dostal do takove situace, ze jsem schopen kritizovat a navrhovat reseni ve vecech o kterych vubec nic nevim :D :D

To nejsi na foru sam... :wink:

Napsal: úte dub 04, 2006 17:22
od JirkaJirka
hrabeTom píše:
Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor. :wink:


Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou :D


No nevím , ale já mám 2107 z 89 (max 90) a pětikvalt tam od začátku byl.

Napsal: úte dub 04, 2006 17:39
od čmelák
aj tak ma trapi jedna vec :D
saq sa tam nebude dat sulozit :D


yo ale bude to hezky

k tomu ze ti odislo oblozenie.. to si robis dufam srandu...

ak nie tak doovi to by sa ti nemalo stavat

Napsal: stř dub 26, 2006 12:13
od tommyracer
Když jste u pětikvaltu, nemáte někdo jeden nazbyt, když už budu měnit motor ať si dám i 5q. Teď mi jeden utekl. O 1 minutu mi utekl kup lady 2105 1500ccm za 2 000,-.Sice byl rezavý ale super motor, 5q v kufru, centrál. No pohoda,ale bohužel jednu minutku jsem měl vyplej tel. a bylo to v .... .Zkrátka odjely.Dík a jestli znáte nějaké fígly na to jak zvýšit výkon nějakou blbostí, nebo jak zajistit aby to líp jelo???Zdravím.Ať to jezdí,

Napsal: stř dub 26, 2006 15:31
od slavoj
Nulašestka píše:Nechci být hnidopich,jen bych ještě doplnil,že ten pětikvalt má o ně co výš posazenou šaltpáku(cca 1-1,5cm).Protože mám skoro dva metry,tak už tím pádem štrejchám šaltpákou o koleno,tak jsem se byl v Lada prodejně zeptat,jestli se nedělaly dva druhy šaltpák-pro pětikvalty kratší.To na mě zase koukala jak z jara,ach jo.No prej tedy ne.Uvažoval jsem o zkrácení řadící páky,ale to by se muselo přeříznout,kousek ubrat a zase svařit,protože nahoře je závit na tu kouli a dole vybrání pro ta plastová pouzdra.Takže to nechám být...


..a co tak skusit odrezat zvrchu a narezat novy zavit :)

Napsal: stř dub 26, 2006 15:59
od Míra151
Potřebuji taky radu,mám 5q z Nivky a není tam náhon na tachec jen díra bez kolečka a jakej ten držák převodovky když né z 4q???

Díky

Napsal: stř dub 26, 2006 19:54
od Tomik
Míra151 píše:Potřebuji taky radu,mám 5q z Nivky a není tam náhon na tachec jen díra bez kolečka a jakej ten držák převodovky když né z 4q???

Díky

to do te diry musis strcit nahon tachometru,takovej ten ozubenej prevod,a do nej se pak nasroubuje ten bowden,ale vte prevodovce nebejva takove ozubene kolecko,tak ji budes muset rozebrat,dat ho tam,pak tam vrazit ten nahon,a mas toí,docela ojeb.a ten nahon ma ruzne prevody,musis tam sehnat ten,podle toho jakej mas diferak,aby ti spravne ukazoval tachometr a drzak prevodovky bz mel bejt stejnej jako ze 4 kvaltu

Napsal: stř dub 26, 2006 20:39
od Míra151
A je stejný to kolečko jak v 4q převodovce??
Pokud ano tak ji rozeberu a jen předělám :hello1: :hello2:

Napsal: stř dub 26, 2006 21:10
od Honza K.
K důkazům sporem. Když odejde brzdový obložení od destiček, tak téměř vždy brzdí dobře ještě zadek - a to i u dvacetiletých aut. U vozů s péčí účastníků LADAfora dokonce neexistuje, aby zadek nebrzdil (krom plánovaných oprav, pak ale asi člověk jede s otevřeným krytem páky ruční brzdy).

Napsal: stř dub 26, 2006 21:16
od Míra151
Honza K. píše:K důkazům sporem. Když odejde brzdový obložení od destiček, tak téměř vždy brzdí dobře ještě zadek - a to i u dvacetiletých aut. U vozů s péčí účastníků LADAfora dokonce neexistuje, aby zadek nebrzdil (krom plánovaných oprav, pak ale asi člověk jede s otevřeným krytem páky ruční brzdy).


A proč toto téma na otázku 5q???????? :study:

Napsal: čtv dub 27, 2006 06:08
od JmJ
Tomik píše:
Míra151 píše:Potřebuji taky radu,mám 5q z Nivky a není tam náhon na tachec jen díra bez kolečka a jakej ten držák převodovky když né z 4q???

Díky

to do te diry musis strcit nahon tachometru,takovej ten ozubenej prevod,a do nej se pak nasroubuje ten bowden,ale vte prevodovce nebejva takove ozubene kolecko,tak ji budes muset rozebrat,dat ho tam,pak tam vrazit ten nahon,a mas toí,docela ojeb.a ten nahon ma ruzne prevody,musis tam sehnat ten,podle toho jakej mas diferak,aby ti spravne ukazoval tachometr a drzak prevodovky bz mel bejt stejnej jako ze 4 kvaltu


na nivacke 5 stupnove prevodovce je stejny drzak jako na 4 stupnove z osobnich aut? nebyl bych si tim tak jisty, ale mozne to je. kazdopadne 5 stupnova prevodovka pro osobni auta ma 100% jiny drzak nez 4 stupnova. ten drzak je jedina vec, kterou se lisi montaz techto dvou typu prevodovek. nevsiml jsem si, ze by mi nejak zmenila polohu radici paka atd.

ovsem to hovorim o zamene prevodovek pro soboni vozy. jak je to s prevodvkou z nivy, to nevim.