Stránka 4 z 6

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: úte lis 27, 2012 22:25
od JmJ
Jelen píše:Vidíš, to mě nenapadlo, že to může dělat tohle. Teleskop bude dobrej, protože když jsem rozdělával karbec, tak se hýbal, ale membránka může bejt v háji. Koprovi to na Moskviči dělá taky.
On ten teleskop nekdy vypada ok, ale behem funkce se prohne a sprajcne. Sak omrkni a bude vidno.

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: úte lis 27, 2012 22:29
od bík-kom
Svítí to dobře, já si stěžovat nemůžu. V noci stejně nejezdím i v "normálním" autě nějak rychle a to bych měl věkem spadat do kategorie "mladý hovado" :D. K tomu ty díry v silnicích co v noci vidět nejsou atd. Mimochodem, v autě je klika tak by mě zajímalo jak se s ní startuje.

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: úte lis 27, 2012 22:42
od ger007
s klukou doporucujem startovat len studeny motor, s teplym by si sa natocil :-D, pokial je motor studeny, otocis klucikom aby svietili kontrolky, vytiahnes sytic, natiahnes pumpou trocha benzinu do karbu vrazis kluku dovnutra a mocnym nastavis ju tak dokym to pojde lahko (HU) a otocis, a tramtaraaaa auto nastartuje :-D

1,2 nastartujes hocikedy, s 1,7mickou by si sa potrapil :_D

jo a musi to byt jakstaks nastavene ten motor, pokial to len starterom toci 5minut tak s klukou to nenastartujes

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: stř lis 28, 2012 08:32
od Teepee
Luky píše:bík-tom, Zrovna jsem se vracel z vesnice do práglu a napadla mě jedna vcelku podstatná připomínka. Rozhodně to chce přídavné světlomety do předu. I na dálkové jsou ty banky v 01 tragický. Osobně se s tim v noci nad 80 už bojim. Když se zapomenu a nechám tam ve vesnici dálkový, tak na mě nikdo nebliká, páč je to neoslnuje :rolleyes: , tak si asi dovedeš představit jak se s tim člověku jede.
Tak to je asi něco špatně, měl jsem na 011 přídavný dálkovky a mlhovky, viz: http://ladaauto.wz.cz/Super/5s3.jpg a ani jedno jsem nepoužíval, protože H4 PAL úplně stačily.

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: stř lis 28, 2012 13:29
od mceza
Jak se startuje klikou jsem také nevěděl - takže při objevení kliky u dědy v garáži bylo třeba to vyzkoušet :D

https://www.facebook.com/photo.php?v=4133016962833

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: stř lis 28, 2012 14:09
od Luděk Musil
Jde právě o to, že Luky má s největší pravděpodobností "starý" - asymetrický paraboly s žárovkou 45/40 W . A s tímto se opravdu v noci nedá jezdit. L.

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: stř lis 28, 2012 15:46
od mayo456
mne motor štartuje za tepla aj bez plynu. akonáhle teplota trochu klesne pod prevádzkovu treba mu dať trocha plynu. studený štartuje na vytiahnutý sýtič dobre. mne ale nastavoval motor jeden pán, čo to robil 10 rokov v Togliatti na výrobnej linke. Čo sa týka predných svetiel tiež mám klasické asymetrické paraboly. Keď som to auto kúpil, tiež sa mi zdalo že auto nesvieti. Raz som vyberal paraboly von a pomýlil som si nastavovacie šrúbky s tými čo držia rámik svetla a neviem jak ale odvtedy tie svetlá svietia lepšie, aj v noci vidím slušne ako na stretávacie tak aj na diaľkové a keď sa mi pár krát podarilo oslniť oproti idúceho vodiča tak na mňa blikal aby som prepol na stretávacie. Samozrejme ideal to nie je, halogény to nie sú to je jasné ale nejako na moje výletné jazdenie stačia aj tie asymetrické. Čo sa hlučnosti týka, nepovedal by som, že to auto je nejako nepríjemne hlučné. motor počuť je ale rozhodne to nie je hluk.

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: stř lis 28, 2012 18:31
od Crocodile
Asymetrický, to znamená že svítí "asi metr" dopředu? :P

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: stř lis 28, 2012 18:42
od Luky
Luděk a Krokodýl to trefili :lol: . Nedokážu si představit, jestli je rozdíl H4 na 01, nebo na 07, světlo jsem nikdy rozdělaný neměl, ale 07 svítila dobře a i v noci se s tim jezdilo naprosto v pohodě. Zrovna světla jsou velmi podstatná věc na expedice :D , tak jsem to lehce vypíchl...ale jestli to majiteli vyhovuje, tak není co řešit :wink:

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: sob pro 29, 2012 12:05
od bík-kom
Tak už začínám relativně přicházet na to co a jak. Startování v -14°C okamžitě, až mě to překvapilo, jen to namrzání předního skla zevnitř hrozná věc :) Ještě při mrazech vždy první kilometr dva přibržďovalo přední kolo, teďka při vyšších teplotách to nedělá. Jen si trochu nevím rady, když nastartuji studený motor a po dvou minutkách vyjíždím, tak stačí uject pár metrů a motor pomalinku chcípne(přechlastá se). Vypnu sytič, nastartuji s plynem, vytáhnu sytič a pokračuji v jízdě. Sranda když ještě nevíte jak na to, blokujete ulici a auto nejde ani o metr odtlačit.

Minulý majitel ještě přiléval aditiva do benzínu, má cenu v tom pokračovat?

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: ned pro 30, 2012 15:34
od Roman 2105
Osobně do benzínu nic nepřidávám.

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: pon pro 31, 2012 19:22
od mayo456
veď sýtič zaťahuj potupne tak aby motor bežal pravidelne na čo najmenších otáčkach. ak sa motor priveľmi zohreje a je vytiahnutý naplno sýtič motor dostáva bohatú zmes a zdochne. zpravidla by sytič sa mal o trochu dať zasunúť pár sekúnd po naštartovaní. samozrejme to takto ide len za predpokladu že máš dobre nastavený motor.

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: pon bře 04, 2013 16:51
od bík-kom
Tak zase pár dotazů...na autě jsou 155 pneumatiky a mam pocit že je to opravdu málo. Je tedy aspoň nějaký rozdíl mezi 155 a 165 pneumatikama? Sice ty 165 se mi zdají málo i na felicii, ale aspoň by to mohlo rychleji brzdit místo aby došlo k zablokování kol. A dále, používáte dvojté vyšlapávání spojky při řazení nahoru? Asi rok po autoškole jsem se začal učit jezdit s meziplynem a krom řazení nahoru či prudkým bržděním se je snažím používat a je prostě hezké, když tam kvalt zapadne jako po másle :D. Takže bude auto raději když budu řadit s dvojitým vyšlápnutím spojky nahoru? A jak vlastně řadíte vy?

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: pon bře 04, 2013 17:01
od mceza
To si také rád poslechnu. VAZe řídím stejně, jako řídím jakékoli jiné moderní auto. Jen s tím, že spojka zabírá trošku jindy.

Pokud to má synchrony, tak je meziplyn zcela zbytečný, ne?

Re: Výběr Lady na cesty

Napsal: pon bře 04, 2013 17:08
od Laďuša
Asi bych rovnou dal 175/70.
Já teda vyšlapávam spojku jednou, dyť i tak tam ty kvalty padají jako po másle. Jde to dobře i úplně bez šlapání spojky, zvlášť nahoru to jde dobře i nam, co jsme s meziplynem nikdy nejezdili, při správných točkach tam ten kvalt padne sám. Dolů už ho to samo chce. Takže dvojitý vyšlapávání, no, asi to ušetří synchrony, ale zase víc zatíží spojku, takže bych prostě šlapal normálně jednou.