Stránka 4 z 8

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: ned kvě 25, 2014 21:26
od valda1971
Koukám, žes to zvládnul hned dnes :D Tak ať slouží :wink:

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: pon čer 16, 2014 21:46
od Roman 2105
Dnes úspěšně absolvovány emise, dokonce se ani nevrtali šroubovákem v motoru :) . Ještě udělat technickou a bude zas na 2 roky pokoj.

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: pon čer 16, 2014 21:54
od mayo456
koľko ti namerali CO?

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: úte čer 17, 2014 08:09
od valda1971
Oni dnes už ani neví, kam na karbu šáhnout :mrgreen: Jinak Romane gratulka k EM a držím palce na STK :wink:

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: úte čer 17, 2014 10:06
od Roman 2105
mayo456 píše:koľko ti namerali CO?
Se základním: 0,484 na volnoběh, 1,287 při zvýšených, na LPG 0,580 na volnoběh a 0,515 při zvýšených.

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: úte čer 17, 2014 13:34
od mayo456
a karb máš Ozon že?

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: úte čer 17, 2014 17:49
od Roman 2105
Jo jo, je tam Ozon.

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: úte čer 17, 2014 20:46
od Křečík Barbuška
valda1971 píše:Oni dnes už ani neví, kam na karbu šáhnout :mrgreen: ...
Tam co jezdim ja to ten chlapek vi, az moc dobre. Ale mam pocit, ze mne odhalil, ze si to stejne predrbu k obrazu svemu :-) . Nedavno se u obou vraku spokojil s tim, ze se to vlezlo do toleranci, jen se dotazal zdali to jezdi dobre v narazce na to, ze moje ucho ladi spise do chuda.

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: úte čer 17, 2014 20:54
od Michal Pokorný
Ale ono tomu měření zase tak moc nevěřte. Oni to kolikrát měří-neměří.
Jako třeba když mi na 2101 s Weberem "naměřili" 0,14 :lol: , přičemž skutečnost je téměř třicetinásobná 8)

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: úte čer 17, 2014 21:04
od Křečík Barbuška
Ono kdyz si predstavim, ze by v nynejsi dobe provoz zajistovali igulici, skodarny 105 - 120, matesy, T 148, Avie ... bychon se kolem silnic valeli ve zvratcich ... :-) .

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: stř čer 18, 2014 10:37
od mayo456
pýtal som sa to preto, lebo istý mechanik mi vravel že žigulácky motor potrebuje veľa vzduchu, CO by malo byť okolo 3% a na ozone je povolený údaj max. 2%. tiež mám v 2101 Ozon, na Ek mi to technik nastavil do predpísaného rozmedzia že pôjde lepšie motor ale výsledok bol taký, že sa motor akurát dusil a nešiel ok. zapaľovanie aj ventily sú nastavené dobre. robí mi to človek ktorý nastavoval motory v Togliatti.

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: čtv čer 19, 2014 15:18
od Roman 2105
Dnes dokonána technická, tak mám zas 2 roky pokoj :rolleyes: . Tedy alespoň co se Žigulíka týče. Další auto dělám až příští rok. Přesněji začátek ledna :shock: .

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: pon čer 23, 2014 08:21
od Luděk Musil
Roman 2105 píše:... . Přesněji začátek ledna :shock: .
Ano, leden je na STK vůbec ten nejlepší měsíc :cry: . Hned po něm následují: únor, březen, ..., prosinec :D . L.

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: pon čer 30, 2014 23:12
od Roman 2105
Delfín (jak Žigulíkovi přezdíváme) dostal nová kombíková péra a zástěrky už si o zem ani neškrtnou :rolleyes: . Přeci jen plynová nádrž v kufru také něco váží 8) . Líbí se mi jak je to teď zadek krásně zvedlý.

Re: Lada 2107 Romana 2105

Napsal: úte črc 01, 2014 07:19
od Křečík Barbuška
A co na to omezovac zadnich brzd? Byl poladen? Nebo se to necha osudu? :-)