Stránka 4 z 5

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: pon pro 26, 2011 23:21
od Sid
Neviem, či vôbec existuje dielenská príručka v ktorej je OZON rozsiahlo popísaný. A nikdy som nevlastnil OZON, ktorý by bol ozaj na 100 percent .

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: úte pro 27, 2011 12:11
od MartasBrno
Zaručeně existuje literatura, kde je ozon popsaný dostatečně na to, aby byl 100% servisovatelný. Potřeba hledat. Dokonce i k tomu zpropadenému Solexu se nějaká ta literatura najde, ikdyž ne tak snadno. jaký karbec máš ve Skvostu? A to počkej, až si koupíš žigula se Solexem :-D To budou vybraná slovíčka :-)

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: úte pro 27, 2011 13:42
od Petr HC
Nevím, jestli to postačí - mám pro Ozon "explodované" řezy zde:
KARBUR1.jpg
KARBUR2.jpg

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: úte pro 27, 2011 13:49
od Petr HC
Další mi odmítl převzít a musím zmenšit na úkor rozlišitelnosti textu - tak zde:kar OZON1

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: úte pro 27, 2011 15:55
od Křečík Barbuška
Petr HC, chtěl jsi spíše napsat Solex, ne?

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: úte pro 27, 2011 19:57
od Puhi
Cory píše:neboj aj ten sa ti dojekaká, viem o tom svoje :P
jj, keď si do neho mrdal so srubovakom 3x na den sa necudujem :) a co si to tam vlastne ulomil? srubu nastavovania bohatosti? Inak ked dobre pametam, siel u teba do **** dosť rýchlo že?

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: úte pro 27, 2011 21:05
od Cory
nie, ja som do neho nemrdlal 3x denne srobovakom, dojebal sa tak, ze nedrzal volnobeh...Ulomena srkutka bohatosti bola posledna bodka.

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: úte pro 27, 2011 21:48
od Puhi
nedrzal volnobeh od nova, ci po nejakom case?

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: úte pro 27, 2011 22:53
od Cory
po nejakom case,,nepomohlo ani prefuknutie, precistenie a ani nove membrany. Stalo sa to po tom, co som daval motoru poriadne kvapky.

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: úte pro 27, 2011 23:29
od Puhi
no neviem, poriadne kapky by to posrat nemali... tam to tipnem jedine na tu elektromagneticku cievku, aebo nieco okolo nej...

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: úte pro 27, 2011 23:41
od Cory
boli tam tri ine a nic...raz to islo ako tak, potom vobec, az sa ulomila skrutka...ale ten druhy solex zatial bezi :) aj ked uz asi nebude v lete.

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: stř pro 28, 2011 00:06
od Puhi
:D no uvidim ako u mna, u teba sa tam nieco muselo hnusne posrat, pripadne niekade to zacalo chlastat vzduch, sak ine ani vlastne neostava....

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: stř pro 28, 2011 13:31
od Cory
To je jedno, ak spojazdnim vstrekovanie, budes mat u mna jeden nahradny :D

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: stř pro 28, 2011 17:44
od Vašátor
Weber nebo Ozon, vždy se musí perfektně seřídit, aby jezdil s nízkou spotřebou a spolehlivě. Pokud se člověk naučí jezdit s lehkou nohou, bude spotřeba u obou karburátorů stejná. A to mi nikdo nevymluví. Jediná velká inovace je totiž v podtlakovém ovládání druhé komory a to (podle mě) pouze z jediného důvodu ... aby ovádi, co šlapou plyn do podlahy ihned jak se rozjedou, neměli spotřebu jak tank... Ostatní konstrukční změny byly prováděny i na Weberech, vždyť weberů na žigulících jsou 3 varianty.

Já mám klasickou 2101 s weberem, spotřeba na dlouhých trasách se středním zatížením je 7,2l a s plným zatížením 7,8l. Krátké trasy jezdím minimálně, proto nemohu posoudit.

Johny, pokud máš model 21013, měl by jsi mít namontován Ozon od výroby.

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: stř pro 28, 2011 18:39
od mayo456
Skôr sa opýtam aký je to rok výroby? a čo sa týka príručk na Ozon v Tumovi z roku 1984 je o Ozone toho doť popísané