Stránka 4 z 7

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: pon led 09, 2012 23:02
od Laďuša
Takový věci právě nemůžou bejt ve vážným duchu :lol: Ale aspoň už vim, kterej jsi a komu jsem kdysi dávno posílal těsnění :mrgreen:

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: pon led 09, 2012 23:09
od Sid
To tesnenie je na karburátore z bývalého bieleho kombíka a možno pôjde aj na tento. Zatiaľ však do karburátora netreba šahať.
Mňa tam nieje skoro vôbec vidieť, keďže sa pri kamerovaní zakrývam.

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: pon led 09, 2012 23:11
od Marťas
Sid se totiž bez honoráře nechává natáčet zřídka :P :mrgreen:

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: pon led 09, 2012 23:27
od Laďuša
Hééérečka :mrgreen:

Ale jinak jsem rád, že těsnění furt sloužilo/možná bude sloužit :)

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: úte led 10, 2012 00:27
od MartasBrno
Krokem jedete z rozumu, nebo tam ti lidi nemaj papíry a bojej se?

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: úte led 10, 2012 12:16
od Vašátor
Sid píše: Mňa tam nieje skoro vôbec vidieť, keďže sa pri kamerovaní zakrývam.
Fotoaparáty a kamery přece kradou duši :mrgreen: . Každopádně škoda, že těch hlášek tam nebylo víc...a chtělo to taky nějakej ten smyk přes ručku :mrgreen:

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: pát led 13, 2012 15:36
od Sid
Krokom ideme z rozumových dôvodov. Nieaké šmyky cez ručnú brzdu zas podľa mňa nemajú so zdravým rozumom spoločné nič.
Krokom tade chodievame aj v lete. Je to horská cesta, niekde sú výmole a kamene, niekde je pekná. Najviac na 2. rýchlostný stupeň. Na tom videu to nieje vidieť, ale bolo tam vyše členku čerstvého snehu. Keď sme zastavili v kopčeku kvôli padnutému stromu a potom sme sa rozbiehali, tak to nevládalo sa pohnúť a len-len,že sme sa rozbehli a išli ďalej. Tie reťaze sú predsa len iný záber.

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: pát led 13, 2012 17:10
od Marťas
Sid píše:Nieaké šmyky cez ručnú brzdu zas podľa mňa nemajú so zdravým rozumom spoločné nič.
Přesně tak! -Auto má přeci zadní náhon.. :P :mrgreen:

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: pát led 13, 2012 23:06
od Sid
Tak a už dosť :!: netreba každú sprostosť rozoberať 3 strany. Určite pre veľký úspech natočíme ešte niekedy video. A možno spravíme už aj nieaké fotky.

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: sob led 14, 2012 09:58
od Vašátor
Nechci rejpat :mrgreen: , ale už jste něco provedli s těma prohnilejma věžima. Občasný smyk přes ruční brzdu či jen tak zadním náhonem tomu neublíží zdaleka tolik, co prohnilá věž ...

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: ned led 15, 2012 09:06
od Sid
Neviem, ale nám sa tie veže zdajú byť zdravé. A ak niesú, časom sa to ukáže a potom to budeme opravovať. Toho, že by sa mohli niekde rozsypať sa neobávam, lebo na bielom boli tie veže na prach a jazdili sme dlho tieto isté trasy než sme stým niečo urobili. Nevravím, že by rôzne šmyky auto nieako moc kazili, ale načo drať zbytočne dobré gumy a druhá vec je tá, že nechápem na čo je to dobré.

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: ned led 15, 2012 12:19
od Vašátor
Mno mě ty veže zas až tak dobré nepřišli :mrgreen: . Navíc až se rameno začne bortit, poznáš to až podle toho, že se obtisklo do věže... na Ladátorovi jsem měl věže v podobném stavu a auto jezdilo v pohodě. Asi tak po roce koroze pokročila tak, že se věž mezi rameny komplet vydrolila a horní rameno se zbortilo do podběhu, načež začalo narážet do zbytku věže. Toto bych nepodceňoval, nyní je ještě co zachraňovat. Zvednout, sundat kolo, vyřezat prohnilou část a navařit kus plechu není moc složité a časově náročné. Až to prohnije k ramenu, budeš muset sundávat i ramena a to je práce mnohem víc. Ber to ale jako dobře mířenou radu, je to vaše auto :wink: Navíc zbytek je relativně v dobrém stavu, tak by byla škoda skončit díky věžím.
Mno a k čemu je dobrý nějaký ten smyk? Třeba k tomu, že se vůz naučíš lépe ovládat, poznáš jak se chová v kritických situacích a až se nedejbože něco podobného stane na silnici, budeš připraven a nespanikaříš. Jako kluci jsme v podobných "vracích" (samozřejmě v mnohem horším stavu než 2102) brázdili polní cesty u babičky. Auta byli nepojízdné vraky, které jsme poopravili a jezdili. Díky tomu jsme si mohli dovolit věci, které bych si s normálním autem nedovolil. Smyk přes ručku si střihnu i v moderním autě :P . Ale s našimi vraky jsme třebas skákali z meze, zkoušeli různé smyky...prostě co auto vydrží. A tato připravenost mě už párkrát zachránila od škaredého úrazu.
Hmm...a teď tu budu ukamenován z hovadského ničení aut (podotýkám, autům jsme vždy minimálně o rok prodloužili život) či že si za kritické jízdní stavy můžu sám, že :mrgreen:

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: ned led 15, 2012 18:51
od mayo456
presne preto aj ja občas niečo vezmem cez ručnú alebo bokom lebo keď človek ide 90/50 tak nespozná auto ako reaguje a vzhľadom na to že Ladou jazdíš denne by bolo dobré poznať Ladu aj z tejto strany. toľko moja rada neber to ako podpichovanie :)

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: ned led 15, 2012 22:40
od Sid
Sa mi zdá, že si asi ešte nevidel naozaj hnilé veže. :mrgreen: Na bielom veže prakticky ani neboli a jazdili sme na tom tak dva roky bez problému, tak na zelenom, kde je jedna dobrá a druhá opravená na tom tak budeme jazdiť aspoň 10 rokov, a keď by náhodou, tak sa to dá urobiť potom, keď to bude nevyhnutné. Teraz pripravujeme plecharinu na opravu 2106, pokračujeme 3. rok v karosárskych prácach na 2103 a bolo by dobré dať Skvost aspoň na stojky... Je dosť dôležitejšej roboty. A do tohto len sadnúť a voziť sa.

Ale už asi odpášem remeň :!: :!: :!: 4 strany za 2 mesiace a skoro samé sprostosti. :angry7:
Inak nedávno som kritickú situáciu prežíval s 2106 cestou na Oravu. Netreba ani skúšať, ono to príde samo.

Re: Zelená 2102 Sida a Doktora

Napsal: pon led 16, 2012 08:50
od Johny21013
Vašátor píše:...Toto bych nepodceňoval, nyní je ještě co zachraňovat. Zvednout, sundat kolo, vyřezat prohnilou část a navařit kus plechu není moc složité a časově náročné. Až to prohnije k ramenu, budeš muset sundávat i ramena a to je práce mnohem víc.....
Přesně tak, já sem na svojí Ladě měnil obě celé věže od shora až dolů a když jsem chtěl zachovat původní přední blatníky (protože byly zdravé), tak to byla práce, u které padlo nemálo slov v cizích jazycích. :-D Takže doporučuji ty věže zachránit, dokud to de. Já jsem měl stejně celou př. nápravu venku, protože když dělám GO, tak pořádně, takže moje přední náprava má nové všechny klouby, silentbloky ramen, ložiska kol, pomocný čep řízení, nové brzd. kotouče, desky, přegumičkované pístky a podobně. Ale jestliže se nedělá celková GO, doporučuju se demontáži nápravy vyhnout a zavčas ty věže přeplátovat 2mm plechem... :-D