Stránka 4 z 4
Napsal: ned led 25, 2009 14:48
od Cory
nejak som si nevsimal ci su aj dvojnapravove, ale jednonapravove su. A nie je to sci-fi, videl som aj par samara pickup-ov.
Napsal: ned led 25, 2009 15:16
od ger007
ked budem velky a budem mat firmu a budem potrebovat dodavku tak si kupim takuto

, fakt bych to chcel videt na zivo... samara pickup... mno to ma po... mas bojovu ulohu to cvaknut a hodit sem:D
Napsal: ned led 25, 2009 15:19
od Cory
jednu som videl otvorenu a druha bola asi chladiarensky box
Napsal: ned led 25, 2009 15:50
od Saša
Sice tady najsou všechny modely
Napsal: ned led 25, 2009 15:56
od Štěpán
V tom odkazu na Youtube říkaj, že obě zadní nápravy jsou poháněny.
Napsal: ned led 25, 2009 15:57
od ger007
ale teda vystudoval som strojarsku priemyslovku ale fakt si neako nedokazem predstavit ako tam budu oba tie difi pohanane

fakt by som cel videt volaku schemu alebo nazivo
Napsal: ned led 25, 2009 16:14
od Laďuša
Ha, vidíte
Normálka, ne....však to zdaleka neni jediný třínápravový auto na světě. V tom bych problém neviděl.
Napsal: ned led 25, 2009 16:43
od Trabantolog
ger007 píše:ale teda vystudoval som strojarsku priemyslovku ale fakt si neako nedokazem predstavit ako tam budu oba tie difi pohanane

fakt by som cel videt volaku schemu alebo nazivo
Já jsem tu nápravu neprohlížel, ale dokážu si živě představit tu prostřední nápravu akorát s vývody jak dopředu tak dozadu. A zadní by se musela otočit, akorát nevím jak dobře by se pak mazaly vrchní vývody

Přikládám obrázek upraveného diferenciálu v řezu.
Napsal: ned led 25, 2009 17:06
od ger007
mno hned je mi to jasnejsie

akurat teda dostavame sa tam kde sme uz boli tj museli by vyvyjat este jeden dif

Napsal: ned led 25, 2009 17:09
od Trabantolog
ger007 píše:mno hned je mi to jasnejsie

akurat teda dostavame sa tam kde sme uz boli tj museli by vyvyjat este jeden dif

Prakticky nemusí, jen se upraví skříň a doladí detaily, jinak výstup je totožný se vstupem do převodovky.
Napsal: pát úno 13, 2009 15:04
od Luděk Musil
Trabantolog píše:Já jsem tu nápravu neprohlížel, ale dokážu si živě představit tu prostřední nápravu akorát s vývody jak dopředu tak dozadu. A zadní by se musela otočit, akorát nevím jak dobře by se pak mazaly vrchní vývody Přikládám obrázek upraveného diferenciálu v řezu.
Jako hele .... když tak koukám na ten obrázek - tak si říkám: vždyť je to zcela jednoduché!
Přední část/obal diferenciálu je přece odnímatelná - je na (asi) 9 šroubech. Nikde tedy nevidím vážný důvod proti tomu, aby se zadní část/obal diferenciálu také "odřízl" - odfrézoval a narouboval se na něj druhý předek

.
....

... asi jsem velký snílek. L.
PS: ale dle Sašova: Never more never .... už vidím Trabantologa, jak vleče zadní nápravu do soustružnické dílny

Napsal: pát úno 13, 2009 15:25
od Saša
Luděk Musil píše:už vidím Trabantologa, jak vleče zadní nápravu do soustružnické dílny
"Neříkej-dvakrát" Jen na to těď není počasí a nějaká náprava "venku" . Ten člověk udělá skoro cokoli , stačí kouknout na jeho stránky .
VIS - Malé náklaďáčky na bázi Vazidel
Napsal: sob říj 22, 2011 15:51
od zelvotron
Tak po 04 a Samaře přišla na řadu i Kalina, oproti zmíněným typům má zvýšenou nosnost na 730 kg. Na rok 2014 plánují přehodit blatníky, světla a nárazník a udělat valníček z Granty.
http://www.zr.ru/a/366565/

Re: VIS - Malé náklaďáčky na bázi Vazidel
Napsal: sob říj 22, 2011 20:12
od FOMA
Opravdu zaujímavé BA3idla.
Re: VIS - Malé náklaďáčky na bázi Vazidel
Napsal: sob říj 22, 2011 20:13
od mirozv