Stránka 4 z 4

Napsal: pon led 16, 2006 16:09
od Dusan
Prave koli tomu že sa blbo nastavuje predstih pomocou pružiniek a zavažička tak som sa pustil do elektronickej verzie riadenia predstihu...

Napsal: úte led 17, 2006 15:06
od Tomáš
amě nikdo nepomůže :( :( :(

když už jsme u toho rozdělovače..tak když jedu se rařazeným kvaltem a brzdím motorem úplně bez plynu tak se mi asi pravděpodobně linou hrozný detonace z rozdělovače..furt sem si myslel že to dělá pneuventil ,ale ten je teď odpojenej a dělá to furt...jo a když takhle brzdím motorem a pak sešlápnu spojku tak to zdechne..pokud ale vyřadím a rychle prošláopnu plyn tak se otáčky udrží ...čím to ?

Napsal: úte led 17, 2006 22:14
od Pool
Marek píše:Motor upravený na kompresním poměru (snížená hlava), plnění (turbo) či časování (vačkový hřídel) potřebuje jinou závislost předstihu na otáčkách motoru.
Může být jedna z možností taky jiný karburátor ? (sportovnější)
Nebo se zeptám jednodušeji - když osadím na Ladu karburátor třeba z T613, tak je taky lepší upravit předstih?

Napsal: stř led 18, 2006 11:35
od Marek
Pool píše:
Marek píše:Motor upravený na kompresním poměru (snížená hlava), plnění (turbo) či časování (vačkový hřídel) potřebuje jinou závislost předstihu na otáčkách motoru.
Může být jedna z možností taky jiný karburátor ? (sportovnější)
Nebo se zeptám jednodušeji - když osadím na Ladu karburátor třeba z T613, tak je taky lepší upravit předstih?

Ne lepší - je to nutné!!!

Směs o jiném složení (poměru benzin - vzduch) potřebuje jiný čas na hoření, tedy jinak regulovat předstih. Osadíš-li karburátor, který plní bohatší směs, musíš odladit předstih znovu, a to nejen na základu, ale zejména v otáčkách (musíš dolů!!!).

Napsal: stř led 18, 2006 13:11
od Pool
Marek: OK... díky za objasnění :notworthy:

Napsal: čtv srp 24, 2006 08:22
od Dawid
Jsou zavazicka v rozdelovaci obe stejna, nebo ma kazde jinou hmotnost? a je vacka, kterou zavazicka otaceji soumerna? by oko mi prijde ze ano, ale nejsem si jist.

Napsal: čtv srp 24, 2006 14:21
od Pool
Závažíčka jsou určitě stejná a pro odstupňování předstihu se spíše upravují pružiny. Ale není vyloučeno že si je třeba předchozí majitel sám zbrousil...