Stránka 4 z 4
Napsal: pát lis 24, 2006 07:32
od Pavel04
aha takze prvni dil vyfuku. to se totiz nahore prisroubuje na svody a dole k druhymu dilu.
Jo tak to celkem ma sanci shnit, asi to s tou zivotnosti bude tk jak psal JMJ.
Napsal: pát lis 24, 2006 07:55
od Teepee
Ano, první díl vyfuku vydrží dlouho. On se totiž brzo ohřeje, voda vypaří a tak nemá zevnitř tolik příležitostí korodovat, jako další díly, které se navíc pod autem hezky chladí a plní kondenzátem hlavně v tlumičích. Kupříkladu na Hnědém Ladovi když jsem sundal zadní tlumič (díl) jsem to otypl tak na 1,5-2 litry. Ale vylít to nešlo. Musím zkusit dírku, tak do 2mm, vrtačkou.
Natírání je hezký vysledek, špatná práce a protože to odchází hlavně zevnitř a jednotlivé výfuky stojí do cca 500Kč, tak bych to snad ani nedělal. Třeba u Sierry se první díl snad ani nekoupí, pak je KATalyzátor, ten stojí majlant (od 3 do 18 tisíc), pak je střední díl, za cca 3 500Kč a pak poslední díl za cca 1500 - 2000Kč. A stejně jsem to nenatřel.
Napsal: pát lis 24, 2006 08:54
od slavoj
Pool píše:Co říkáte na natření koncového dílu REZISTINEM ? Vím že výfuk hnije většinou zevnitř, ale jde mi spíš o to, aby po zimně nebyl rezavej jak liška a vypadal alespoň z venku zachovale.
mam pocit, ze keby si vyfuk natrel rezistinom tak ti to zhory, je to predsa len ropny produkt podobny asfaltu
Napsal: pát lis 24, 2006 08:56
od Patrac
zvenku jen šopovat hliníkem.
Napsal: pát lis 24, 2006 09:42
od Pavel04
prvni urcite, ale treba ten posledni, myslim ze staci barva
Napsal: pát lis 24, 2006 10:00
od Myso
ja mam cely vyfuk nasopovany hlinikom, kedze nestal 500kc,
a zatial aj po nejakych 3000km sa to tam drzi...teda aj na zvodoch (a to som si myslel ze sa to rychlo spali).
raz som natieral napravnicu hammeritom, a nedalo mi a natrel som aj zvody kam som dociahol, najblizsich 9km z garaze domov sa strasne dymilo spod auta, a doma som kukol pod auto a hammerit prec
co sa povodneho prveho dielu vyfuku tyka, podla mna je skoro vecny, akurat mne ho roztrhlo
Napsal: pát lis 24, 2006 10:07
od Pavel04
ja si ted musim udelat prostredni dil, mam tam tak 120cm rouru, tak doprostred na ni chci privarit tlumic, tak bych to pak taky docela rad nechal osetrit. Na kolik to vychazi?
Napsal: pát lis 24, 2006 10:10
od Myso
u nas okolo 250Sk za kus, cely vyfuk za 1200,- majov som ukecal za 1000,-
Napsal: pát lis 24, 2006 10:13
od Pavel04
to jde, nejlepsi pro me bude kdyz to i s tim svarenim udela jeden clovek, protoze nevim jestli tam ebudu potrebovat udelat i takovy kolinko, ktery snizi vyfuk v miste tlumice dal od podlahy, protoze ten tlumic nema ovalnej prurez, ale kruhovej...
Napsal: pát lis 24, 2006 15:21
od Pool
slavoj píše:mam pocit, ze keby si vyfuk natrel rezistinom tak ti to zhory, je to predsa len ropny produkt podobny asfaltu
Já to tam napleskal (jenom zadní tlumič) nic nehořelo, ale asi se to místama připeklo a vytvořilo zajímavý barevný efekt. Výfuk z dálky vypadá jako rezavý. To je sice to čemu jsem chtěl předejít, ale doufám že hlavně to vydrží trochu dýl než jen tak bez ničeho.
Napsal: pát lis 24, 2006 20:09
od dmatej
MZ má pro změnu natřenej poslední díl základovkou od min. majitele. V kufru tehdá přivezl ještě jeden, vypadal skoro jako novej, ale pak jsme zjistili, že vnitřek tlumiče prostě urezl a plácá se tam volně. Zkrátka, tlumiče reznou zevnitř
Napsal: sob lis 25, 2006 09:37
od Majo
no ja ked som daval na 06ku pre par mesiacmi naspat seriovy vyfuk, tak som si dal tu namahu, ze som vsetky casti vysmirgloval(lebo skoro vsetky mali uz svoj vek), natrel odhrdzovacom a znovu vysmirgloval a nakoniec natrel hlinikovou farbou(striebrenkou). Uz je to nejaky ten cas a drzi to tam. Je mi to az divne, dokonca aj na zvodoch, dokonca aj kde som skalu trafil je to len mierne oskulene
Ale drahsi vyfuk jedine sopovat. Seriovku by som vsak sopovat nedaval, to je neekonomicke, fakt to stejne uhnije zvnutra a stoji to par korun