Stránka 4 z 5

Napsal: pon čer 13, 2011 01:56
od Marťas
Hlavní kriterium na kteké bych bral zřetel je, aby v diferenciálu byl hypoidní olej, což 90H je. Takže vše je splňeno. Pokud chceš motor očistit, zvol kratší výměnné intervaly. Mě se takto krásně "odsvinila" moje dvanáctka ;)

Napsal: pon čer 13, 2011 10:04
od MartasBrno
Výplachy už v běžném provozu nedělá snad nikdo. Stačí olej a filtr vyměnit.

Napsal: pon čer 13, 2011 10:55
od Luky
S vozem značky VAZ nejsme nikdy účastníky běžného provozu, vždy je to něco extra! :D

Napsal: pon čer 13, 2011 13:27
od mayo456
Luky píše:S vozem značky VAZ nejsme nikdy účastníky běžného provozu, vždy je to něco extra! :D
bolo je a bude. Vždy na nás pozerali inak ako na iných vodičov :D

Napsal: pon čer 13, 2011 15:09
od Laďuša
Jenom jestli si tady tak něco nenamlouváte 8)

Napsal: pon čer 20, 2011 21:08
od Lukáš Mlýnek
Momentálně bych potřeboval poradit, jestli se při výměně AC pumpy zaměřit na nějakou perličku, co může potrápit nebo je to jednoduché? Ta tyčka co vychází z motoru, kmitá a vytváří tak podtlak v pumpě může zapadnout do motoru při manipulaci? Stačí jen přírubu pumpy přiložit k té tyčce nebo to do ní má nějak zapadnout a nutno dodržet přesnou vzdálenost tyčky, aby přesahovala z bloku motoru?
Ještě se vrátím k výměně olejů, opatřují se závity vypouštěcích šroubů nějakou vazelinou, aby se minimalizovala prosakování oleje?

Napsal: pon čer 20, 2011 21:12
od Cory
Pokial iba menis pumpu, tak staru vyberies a tycka ostava v tom ciernom plastovom voditku. Ak vsak chces vybrat aj to cierne plastove vodtko kvoli vymene tesnenia, odporucam najprv vytiahnut tyčku, lebo potom hrozy ze sklzne do vane. Medzi voditko a pumpu sa davaju tesnenia roznych hrubok tak, aky tycka precnievala 0,8-1,1mm (nie som si isty).

Napsal: pon čer 20, 2011 23:00
od MartasBrno
No, a jak se ten přesah nastavuje? Není tam vačka ale excentr. Nemá výrazné minimum řekl bych, tak asi bych s tím nelaboroval, nasadil novou pumpu a hotovo - anebo, vyměnil jen vadnou část staré pumpy...

Napsal: úte čer 21, 2011 10:42
od mayo456
vytočíš dve matice M14 alebo M13 si už nepamätám, odpjiš hadičky a vyberieš AC pumpu von dáš druhú a pripevníš :) nie je na tom nič vedecké a aj mista na prácu je dosť :)

Napsal: úte čer 21, 2011 10:55
od Cory
mayo456 píše:vytočíš dve matice M14 alebo M13
M8 :P M14 su napriklad na prednej naprave (aspon myslim) ale ty si myslel velkost hlavy, takze to je 13ka.

Napsal: sob črc 23, 2011 16:36
od Lukáš Mlýnek
Prosím o další informace. Zjistil jsem, že zhruba po 400 km mi zmizelo 1 litr chladící kapaliny, což mi přijde hodně. Z pod auta nic nekape a teď, co auto stojí asi 3 týdny, tak se výška hladiny nemění. Čím myslíte, že je to způsobeno. Může se to třeba vypařovat na koncích hadic, které můžou být netěsně připevněné? Dá se tomu zamezit? Do motorového oleje by se voda dostávat neměla.
Ještě bych chtěl vyleštit nárazníky. Je vhodné na ně nastříkat olej ve spreji Konkor, setřít a vyleštit?

Napsal: sob črc 23, 2011 18:46
od Marťas
Na nárazníky silichrom.

Napsal: sob črc 23, 2011 20:10
od Křečík Barbuška
Litr chladící kapaliny na tento proběh je celkem dost. Pokud by to utíkalo do oleje byla by na víčku otvoru nalévání oleje velmi výrazná emulze. Pokud by to utíkalo do válců šel by z výfuku stlavý mlhavý dým. Prověř možnost úniku kolem spon na hadicích pohmatem, mrkni též jestli to nevalí kolem radiátoru či kohoutu topení. Třeba jsi měl v chladícím okruhu jen bublinu vzduchu :) .

Napsal: úte črc 26, 2011 15:39
od Lukáš Mlýnek
Ještě jsem si všiml, že ty 3 malé budíky na přístrojovce jsou i v létě (auto je garážováno) jakoby zarosené (při včerejší jízdě to bylo snad nejvíc), ale po čase jízdy se viditelnost skrze skla zlepší, ale i tak je průhlednost horší, než u rychloměru. Ještě jsem naposledy zapomněl zmínit, že se asi pokazil termostat v chladícím okruhu. Dříve to dosáhlo těch 90 st. už zhruba po 1 km, teď až kolem 3-4 km. Je nutné termostat vyměnit celý za nový, nebo jde to opravit?

K tomu čištění nárazníků-silichrom nebude potřeba vzhledem k oxidaci, nárazníky se lesknou. Jen bych je chtěl oživit (rozleštit) a nakonzervovat. Je vhodný ten Konkor?
Díky

Napsal: úte črc 26, 2011 19:24
od Vojcek
Budíky jsou za ty roky zevnitř zaprášené, jakoby pokryté mlhou, jediná možnost je to rozebrat a sklo umýt. A ten termostat opravíš těžko, vyměň za nový.