Stránka 4 z 16
Napsal: úte kvě 10, 2011 15:13
od Luky
Všechno mám. Oboje platné ještě více než rok
Napsal: úte kvě 10, 2011 15:37
od MartasBrno
Absolutně bych nestresoval, je tam razítko a basta. Nemá smysl to řešit, byl bych rád, že mi dávaj razítka na starej papír
Napsal: stř kvě 11, 2011 05:43
od Luděk Musil
Luky píše:Oboje platné ještě více než rok
Potom v pohodě
.
MartasBrno píše: ... je tam razítko a basta ...
Asi jsem slepej. Já tam vidím jen STK platná do XX.XX:2010. Další záznam nevidím.
Prakticky to (víceméně) nic neznamená. Důležité jsou "známky" na cedulce. Do nových OTP se také nerazítkuje. L.
Napsal: stř kvě 11, 2011 07:40
od Roman
"Asi jsem slepej."
Ludku mal by si navstivit ocneho lekara
Na poslednej strane (tam kde by mal byt novy majitel) ma STK do 23.06.2012
...alebo, ze by som mal navstivit ocneho?....
Napsal: stř kvě 11, 2011 07:43
od Luky
No to jo, techickou a emise to má do onoho data+ na třetí stránce je razítko Okresní správy SNB Třebíč, což je jistojistě razítko nad razítka
. A ten techničák, jakožto lejstro samo o sobě je platné? Já mám právě pocit že už ne. Že už dnes mají být ty zatavené do fólie.
Napsal: stř kvě 11, 2011 08:13
od dvk
Tak s ním zajdi se zeptat na registr vozidel a hned uvidíš. Lepší teď, než abys pak dostal flastr od policajtů. Pokud se to policajtovi nebude zdát, nepomůže ti ani svěcená voda a neuhádáš to.
Jinak pro ilustraci, čerstvý zážitek ze včerejška, STK s Pionýrem: bylo mi divné, že mi tak rychle skončila minulá technická a musel jsem jít včera znova (s měsíc propadlou známkou). Už vím proč - minule mi to technik dal jen na 2 roky. Přitom podle pravidel mají malé motorky lhůtu 4 roky ! Minule mi to vůbec nedošlo, nějak jsem ty známky a datumy nezkoumal ... a to byla chyba. Mimochodem jsem tak mojí "oblíbené" stanici STK v Přerově-Předmostí zaplatil 300,- navíc.
Prostě co si nepohlídáš ... voják se stará, voják má.
Napsal: stř kvě 11, 2011 08:55
od MartasBrno
Luky píše:dnes mají být ty zatavené
kdes na to přišel? Proč, je to někde napsaný?
Na týhle fotce jsou sice blbě, zle přece vidět nový razítka z 7/2010 a 6/2012. Další ti tam narazej 2014 a když se budeš snažit, tak i 2016.
http://dean2107.rajce.idnes.cz/OTP/#Snimek_013.jpg
Nebo je tam někde kolonka, kde se píše "Platnost OTP omezena do XX/YYYY" ?
Napsal: stř kvě 11, 2011 10:17
od Luky
Je tu napsáno rukou uprostřed nesmyslné kolonky : "OTP platí do 25.3.1995" ale neni tu zmínka před ani potom o jakékoli jiné ať už předchozí či následující platnosti.
EDIT: ta kolonka se jmenuje, cituji: "Způs. k hrom. dopr. osob"
Napsal: stř kvě 11, 2011 10:21
od Luděk Musil
Aha ... na třetí snímek v odkaze jsem se už nepodíval. Potom vsjo jasno! L.
Napsal: stř kvě 11, 2011 11:32
od MartasBrno
Luky, jasně, oni ti to tam napíšou kde bude místo, kolonky spíš zavazí
.
Já už bohužel nemám starý OTP ani jeden, škoda jich.
Napsal: sob kvě 21, 2011 13:25
od Luky
Nebudu zdržovat popisem epické pouti s mým a Marťasovým vozem a přejdu k problému. Voloďa nedržel volnoběh, rozhodli jsme se tedy s Marťasem vyčistit karburátor. Při té příležitosti, jsme ho vyčistili i na Sergejovi. Po složení Sergeje to bylo celkem v pořádku a donastavilo se po zkušebním projetí. U Voloďi to tak jednoduché nebylo. Volnoběh sice drží krásně, řekl bych nějakých cca 800-1000 ot. ale při sebemenší zátěži, tedy když se pokouším rozjet, tak zhasne. Nastavovali jsme to v garážích nákupáky, takže domu jsem nějak dojet musel, ale bylo to opravdu na plnej plyn a kus sytiče, abych se vůbec dal do pohybu. Co je příčinou? Moc chudá či moc bohatá směs? Či něci jiného? Rád bych to do srazu dal do kupy, takže díky moc za nápady.
Napsal: sob kvě 21, 2011 14:23
od MartasBrno
Jestli jsi potřeboval sytič, tak to byla nejspíš chudá směs. Jinak funkce hlavních soustav závisí na osazení, tzn. jestli jste všechny trysky a vzdušníky vrátili tam, kde to bylo a na hladině paliva v plovákovce.
když jste to čistili, byl v tom nějakej bordel, jak to vypadalo?
Napsal: sob kvě 21, 2011 14:49
od Luky
Je pravda, že s tim sytičem jsem alespoň dojel, bez něj bych se nehnul. Vše jsme vrátili. Trocha bordelu v tom byla, vyčištěno a vráceno. Hladinu v plovákovce jsme nastavili
Napsal: ned kvě 22, 2011 09:45
od Luky
Takže problém odstraněn. Nevím jak se ta součástka jmenuje, tak to zkusím popsat. V druhé komoře je malý zobáček, vzhledově jako vodovodní kohoutek, který je připevněn šroubem, který je zezdola průchozí a nahoře zaslepen, přičemž benzín se do onoho zobáčku dostává skrze mlé dírky v cca 3/4 výšky šroubu. Já ten šroub měl průchozí skrz naskrz, takže když se pohlo plynem, tak se neobjevoval tenký proud ze zobáčku, ale vytékalo to skrze těsnění všude po obvodu poloviny druhé komory. Šroub tam byl dán jiný a vše funguje jak má. Ještě nás ale zarazila jedna věc. V jedné trysce (té blíže první komoře) je malinká kulička, která tam je jen volně ale je zmagnetizovaná, takže tam celkem drží. K čemu má sloužit? V žádném jiném karburátoru jsme ji ani já ani Marťas neviděli. No ale Voloďa už je pojízdný, takže ještě udělat testaci, pojistit a můžem na sraz
Napsal: ned kvě 22, 2011 09:59
od Laďuša
Luky píše:V druhé komoře je malý zobáček, vzhledově jako vodovodní kohoutek,
Akcelerační pumpička