Re: 2101 - úpravy v jednotlivých letech
Napsal: sob čer 02, 2012 07:48
K ochlazení - Cory má pravdu - motor se netočí a ochladí se voda jen v chladiči, ne v motoru. Pokud při běžícím motoru na volnoběh třeba v půlce kopce trochu přidáš 1-2 vteřiny otáčky, ochladíš ho ještě víc (čerpadlo prožene víc kapaliny motor-chladič).
S Žigulíkem 2101 žiju od Ledna 1972 (r.v.1971) a od té doby jsem je hodně sledoval a zajímal se. Na nové 2101 jsem nikdy origo čelo s chladícími otvory neviděl. Jen na 21011 a 21013. Ale jako díl čelo 2101 téměř neexistovalo, tak všechny výměny končily s dírama.
I chromová mřížka chladiče se liší - 2101 má méně svislých příček a je asi o 2-3mm delší oproti 21011/13. K výše zmíněným změnám ještě čelní znak - na 2101 ten vícehranný (dole širší než nahoře) na kastli 21011/13 obdélníkový.
S Žigulíkem 2101 žiju od Ledna 1972 (r.v.1971) a od té doby jsem je hodně sledoval a zajímal se. Na nové 2101 jsem nikdy origo čelo s chladícími otvory neviděl. Jen na 21011 a 21013. Ale jako díl čelo 2101 téměř neexistovalo, tak všechny výměny končily s dírama.
I chromová mřížka chladiče se liší - 2101 má méně svislých příček a je asi o 2-3mm delší oproti 21011/13. K výše zmíněným změnám ještě čelní znak - na 2101 ten vícehranný (dole širší než nahoře) na kastli 21011/13 obdélníkový.