Stránka 4 z 18

Napsal: sob led 22, 2011 19:27
od Jakub Metelka
Zítra jestli bude počasí přát ,tak bych rád pokračoval.Pokud Kewin pošle tapecy ,tak bych je mohl příští víkend osadit a sedadlo se snad už také rýsuje :wink: .

Potřeboval bych poradit jak vyjmout sdružený přístroj :!:

Děkuju za rady

Napsal: sob led 22, 2011 19:29
od ger007
ja som to robil vzdy dvomi plochymi srobovakmi, on ten zdruzeny pristroj ma po okrajoch (rozumej pravy a lavy okraj )take packy kovove, ktore vlastne srobovakmi prihnes smerom ku pristroju a on potom pekne vide skoro sam

Napsal: sob led 22, 2011 19:50
od Laďuša
Ty jsi eště nevymontovával budíky? Takových nulajedniček na zahradě, že by jsi eště nikdy do toho nemusel jít?

Po stranach jsou prej plíšky, ty musíš zevnitř ňák odtlačit a budík vyjede. Jo a náhon odpojit

Napsal: sob led 22, 2011 20:45
od Jakub Metelka
Laďuša, Je to úsměvné ,ale doposud jsem neměl potřebu budíky vytahovat.

Zevnitř jsem se tam zkoušel dostat ,ale bez úspechu.Gerova metoda bude účinější.

Napsal: sob led 22, 2011 20:48
od Laďuša
Tak to máš teda štěstí, já mam aut o něco míň, ale už jsem tam lez 2x :mrgreen: I když teda jednou zbytečně, no.

Co je účinnější netušim, já jsem načerpal to moudro narychlo z publikace od pana Škody :lol:

Napsal: sob led 22, 2011 20:57
od Jakub Metelka
Laďuša, doposud jsem budíky demontoval pouze z 2106,2105 a zanedlouho mě bude čekat 2107 .Je ,ale něco jiného ,když to vytahuješ z auta určeného k likvidaci než z veterána kde by se nemělo nic poškodit.

Napsal: sob led 22, 2011 22:18
od Marťas
Jakub Metelka, Budík demontujěš nejlépe tak, že otvorem pro videoton prostrčíš ruku směren k přístroji. Poté nahmatáš železnou "packu", za kterou zataháš směrem k otvoru. Budík na pravé straně (z tvého pohledu) vyskočí skoro sám. Poté se sama pustí i druhá strana. Je to bezpečnější metoda, než šroubováky - nedá se tím nic porýpat ;)
Mám s tím nesčetné a bohaté zkušenosti, celý půlrok jsem cca po 3-10ti denních intervalech hledal přerušený spoj, někde v palubce. :mrgreen:

Napsal: sob led 22, 2011 22:44
od Jakub Metelka
Marťas, velice děkuji.Zítra tvojí radu zužitkuju :wink:

Napsal: sob led 22, 2011 22:58
od Marťas
Budu rád ;)

Napsal: ned led 23, 2011 10:15
od Laďuša
Jen počkej, náhodou něco ulomí a pak tě prokleje :P

Napsal: ned led 23, 2011 12:29
od Hrubi
Úplně stejným způsobem to uděláš i levým kruhovým ofukem, stačí ho jenom nějakým háčkem vytáhnout :wink:

Napsal: ned led 23, 2011 21:26
od mayo456
mne to takto nešlo von keď som to raz skúšal. asi som na tie budíky ľavý :D

Napsal: ned led 23, 2011 22:52
od MartasBrno
Anebo byl levý anebo blbý ten před tebou. Takového kokota předemnou jsem zažil, musel jsem jít z druhé strany, odmontovat pojistkovku a tudy to vyndat zleva. On totiž nějaký inteligent tu pravou strunu rval násilím a tem plech zkřivil, prasisko jedno. Pak prohnutí plíšku nestačilo na to, aby se ten záhyb schoval za obrys tachometru a nebránil vysunutí. I ten plíšek co je ve hmotě palubky byl pokřivený :evil:

Když to je v pořádku, chodí to zlehka.

Napsal: sob úno 26, 2011 21:14
od Jakub Metelka
Aby mě to tu neumřelo ,tak opět přidám několik novinek.Dnes počasí dovolilo se Vazidlu chvíli věnovat.Rozebral jsem karburátor a nastalo zděšení :shock: .Hladina byla úplně na maximu.Nastavili jsme plovák,vyčistili filtr a seřidil se volnoběh.Motor má klidnej chod a je radost si jej poslechnout :) .Další úpravy a opravy proběhly v interieru.Osadil jsem chromovaný věnec na volant.Konečně se podařilo zapojit původní kolébkové přepínače a díky Marťasově metodě jsou už opravené i budíky :wink: .
Máloem bych zapoměl na výfuk :lol: .Původne jsem si myslel ,že je děravej ,ale ukázalo se ,že hluk má na svědomí málo dotažená první část k potrubí :lol:

Foto přidám do alba :D

Snad se podaří odkoupit dárce orgánů pro tento vůz ,tak mě držte palce :wink:

Napsal: sob úno 26, 2011 22:24
od Jakub Metelka
A ještě dvě.

Plné rozlišení najdete v albu :wink: :
http://somali.rajce.idnes.cz/Nastenka/

Přihlašovací údaje jsou jako vždy : ladaklub