Stránka 4 z 7
Napsal: ned pro 12, 2010 13:28
od George DeLorean
Noooo, krasna prace!!!! Velka gratulace pozde ale prece.
Napsal: ned led 09, 2011 16:25
od Michal2101
Tak jsem mému žígu daroval bezkontaktní zapalování, instalace byla jednoduchá a zítra mám domluvený stroboskop ať je to dobře nastavený.
Výsledek je zde:
http://michaljaros.rajce.idnes.cz/VAZ_2 ... 011181.jpg
EDIT:
No tak tedy jak jsme říkal, dneska jsem byl na seřízení předstihu stroboskopem a technik říkal že je tam teď 5±2st. Teď když jsem s tím už jel tak musím říct že tedy motor jde stabilněji, řekl bych že lépe táchne od spodních otáček a také se omezilo cvakání ventilů-i když to spíš bylo způsobem rozdílem v předstihu než jsem namontoval bezkontakt.
Takže já si myslím že to byly dobře utracené peníze. Tak toť můj krátkodobý postřeh
Napsal: čtv led 20, 2011 21:41
od Michal2101
EDIT 2:
Tak, opět kladu dotaz. Přijde mi že auto hrozně chlastá, 10. ledna jsem natankoval 20,65l páč se mi rozsvítilo hladový oko,od té doby jsem najezdil 155Km, a můžu takovat znova. Rychle jsem to spočítal a vyšlo mi že jezdím shruba za 13l Není to nějak moc?
Benzin nikde neuniká, jezdím s lehkou nohou, motor nejeví známky nějaké závady; klapka sytiče se nezadrhává abych jezdil stále na sytič, karburátor je osazen správnými tryskami, předstih by měl rovněž OK ( 5±2st <-říkali na emisích ).
zde jsou ještě fotky svíček jestli maj správnou barvu, zdá se mi že se svíčka na 3. válci trošku víc zanáší než ostatní
Napsal: čtv led 20, 2011 22:06
od Little Red Riding Hood
K3NW00D, jo tak už mě začínáš dohanět.. mě to jezdi tak za 14-15 litrů..
to víš závodní vuz má závodní spotřebu..
no a teď vážně co že to tam máš vlastně za motor??.. nejaké upravy??.. jinak s tim předstihem by jsi mohl jit malinko nahoru.. i pro seriovej motor.. (záleží jak se ten bezkontakt nasadí, ale jinak má kratší regulaci)..
Napsal: pát led 21, 2011 16:00
od Michal2101
A jo, to jsem zapomněl napsat co tam je
je tam 1.5 bez úprav
Napsal: pát led 21, 2011 17:30
od Saša
Na krátkých popojížďkách v zimně je to normální . Hlavně zadní převod hruška talíř klade docela slušný odpor .
Jinak klasická kontrola - brzdy , tlak v pneu .
Napsal: pát led 21, 2011 19:29
od peet2101
K3NW00D, já taky v zimě jezdím do práce (3km) za 15l/100Km, ovšem dálky za 7,5
. Pokud to tak žere při pojíždkách tak je to normální, pokud na dálky kde se motor a hnací ústrojí zahřeje tudíž líp maže, je něco špatně.
Napsal: pát led 21, 2011 21:14
od mayo456
motor dokiaľ sa nezohreje a navyše na sýtiči je strašne pažravý. ak to uvedené množstvo prejazdíš na takých krátkych trasach tak to sa ani nečudujem že to tka žere.
Napsal: pon čer 27, 2011 14:00
od Michal2101
Tak. Vypadá to že mi odchází těsnění pod hlavou, konkrétně u 4. válce
tak plánuju kdy to budu měnit, moc velkou radost z toho nemám ale co se dá dělat. Těsnění pod hlavou jsem při montáži agregátu neměnil tak se ted ukázalo že jsem to měl asi preventivně udělat.
Ted se k tomu musím odhodlat a sehnat si ještě momentový klíč ať mám čím hlavu správně utáhnout, snad to zvládnu
Kdyžtak knížka poradí jak postupovat
Ono to možná na fotce tak nevypadá ale blok je mastný ze strany přepážky u kabiny takže bych to tipoval na těsnění v háji někde v těchto místech, bohužel ani já tam nijak lépe nevidím
ještě jsem to schválně zkusil vyfotit ať můžete posoudit jestli je to zralý na výměnu nebo jen plašim
http://michaljaros.rajce.idnes.cz/k_mot ... 011514.jpg
Napsal: pon čer 27, 2011 14:30
od Teepee
Je v oleji voda? (na měrce oleje podivná šedohnědá emulze, případně kapičky vody)
Je olej ve vodě? (mastná oka v expanzce, nebo chladiči)
Tlakuje se chlazení? (tvrdnou hadice, po otevření chladiče se objevují bubliny či z chladiče uniká trocha divně smrdící mlhy, i po kratší jízdě je v chladiči velký tlak)
Kape olej z místa které považuješ za netěsné? (co vidím tak ani náhodou)
Pokud jsi na všechny čtyři otázky odpověděl NE, pak je vše v pořádku a jezdi v klidu dál.
Hnědý LADA měl taky takhle mastnou hlavu u 4. válce (spíš ještě víc) a nikdy se s tím nic nedělalo a jezdí to v podstatě dodnes.
Napsal: pon čer 27, 2011 14:48
od Michal2101
Tak jsem to byl všechno jak Teepee píšeš zkontrolovat , a na všechny tvé otázky mohu odpovědět NE. Kapaliny se nijak nemísí, tlak v chladiči není a ani z toho místa nekape olej. Tak jsem rád že jsem plašil zbytečně
Ještě se toho musím hodně co učit
Ale díky za pomoc
Místo jsem pro jistotu důkladně otřel do čista a budu to dál sledovat ale to už jentak pro jistotu
Napsal: pon čer 27, 2011 14:58
od Luděk Musil
K3NW00D píše:budu to dál sledovat
A to je před utřením nebo po utření? Já jen, že můj motor je mastnější a hlavu si s tím nelámu. L.
Napsal: pon čer 27, 2011 15:04
od Michal2101
Doteď jsem si toho nijak nevšiml ale jelikož mám ted už volno protože jsem dodělal školu tak se věnuju spousty věcem, a dneska jsem právě trošku čistil auto a motorový prostor a všiml jsem si toho. Tak právě po předchozím příspěvku od Teepeeho jsem to všechno zkontroloval a místo očistil a do budoucna to budu sledovat.
Napsal: pon čer 27, 2011 15:11
od Teepee
K3NW00D píše:Doteď jsem si toho nijak nevšiml ale jelikož mám ted už volno protože jsem dodělal školu tak se věnuju spousty věcem, a dneska jsem právě trošku čistil auto a motorový prostor a všiml jsem si toho. Tak právě po předchozím příspěvku od Teepeeho jsem to všechno zkontroloval a místo očistil a do budoucna to budu sledovat.
A zjistíš, že se to tam udělá zase.
Našel jsem fotku, kde to je u Hnědého LADY vidět. Taky jsem nejdřív myslel, že je to průšvih, ale ono dodnes nic (fotka je z roku 2005).
http://lada1600.rajce.idnes.cz/001_Hned ... G_2319.JPG
Re: Michalův VAZ 2101
Napsal: pát led 06, 2012 19:46
od Michal2101
Tak jsem udělál pár věcí na svojí Ladě. Namontoval 3 bodové bezpečnostní pásy, na zimu si sehnal také Alu disky, nandal jiný koncový tlumič protože tento vůz už používám jen rekreačně a chtěl jsem mít nějaký lepší zvuk, vyndal radio a celou hudbu, v plánu je zadní stabilizator až mi přijde, a tak nějak se zbavuji zbytečností...
Něco málo zde :
http://michaljaros.rajce.idnes.cz/VAZ_I ... 011680.jpg
Co vy nato?