Stránka 4 z 27

Napsal: stř říj 13, 2010 19:19
od Veverka
Samozřejmě s tím souhlasím.Stejně tak mě ale někdo může sejmout na motorce :( .
21044i nicméně stála cca 170tkč,Felicie 1.6(připomínám že ani verze GLX neměla! v základu bagy,klimu prostě výbava jako u 044i) combi dvojnásobek 350tkč.Mrnavej pežot 106 1.1 snad 300tkč(96 rok),nejdražší Jaguar XJ long nad 4 miliony kč :lol:
On by ty lady nikdo tak neglorifikoval,kdyby dneska někdo dělal nějakou moderní "náhradu".
----
I Eliška má pravdu,ale nečekal bych,že ty Volhy prodají tak něják hned?
Tady se dostáváme třeba k novému bávu u jelena,jakožto s luxusní sedmou(autem kterým přece jezdí "lepší lidé" :lol: ) někdo jezdil 7 let bez evidenčky?To jako neměl 800kč na přepis?A jak třeba potom vypadal servis?Tohle sedí přece spíše na sociálního žigulikáře!
Pozor,toto není rejpání,samozřejmě pozadí neznám a klidně těch 7 let bez přepisu mělo rozumnej důvod,o tom žádná.Dělá se to u fáček,nicméně tohotu kusu bych se asi bál.
----
Edit:Dneska už bohužel někdy nepomůže ani to,že se jedná o kvalitní o západní echt značku.Kámošoj nový skůtr pežot se sám znepohybnil potom co odešel aut.sytič,palubovka.Projel se normálně po polu a zničil přední tlumič.Honda nenaskočila po dešti protože prostě napršelo do filtru.I když zase je to spolehlivější než staré východní motorky.Ale dát za to 50 tisíc když nová Betka za 20 jede stejně(nepočítat Rox aspol.),nu,to je na jinou debatu.

Napsal: stř říj 13, 2010 19:31
od Jelen
Majitele neznám a ani mě to nijak nezajímá. Tento kus je velice pěknej, číslo přebouchaný není, tak se není čeho bát, samozřejmě je to pelech, kterej potřebuje péči, ale to skoro každý neopečovávaný auto. Teď jsem u Veverky objevil předsudek. Dělá se to sice s fáčkama, ale proč by ses bál u tohoto kusu? Vždyť to auto má na bazaru zhruba stejnou cenu, jako to fáčko. A jsme u toho, že si lidi myslí, že když jede někdo v 30 let starym bramboráku, že je multimilionář, to neni pravda, může to bejt třeba někdo, jako já, kterej to auto pořídil za pár šupů a dal trochu do kupy. Ceny se dost změnily od doby, kdy to auto bylo nový.

Napsal: stř říj 13, 2010 19:45
od Veverka
Souhlas,nic mě do toho není,nicméně jako kupec se po minulosti rád pídím,je to vlastně v mém zájmu.
No s fáčkem(i s bávem) se dělá právě dneska,nezapomen že 7 let zpátky byla cena výše,hlavně teda po 2009 se musí platit ty velký ekologický litanie.
Čorky bych se nebál,ty se dají ověřit.
Předsudek zde není :)

Napsal: stř říj 13, 2010 19:55
od plavec
Děkujeme za živý vstup z lokálního šrotiště a nyní zpět do studia.
:lol: :lol: :lol: Tadle hláška je super ! ! :lol: :lol: :lol:
Zapsali ste si ji do zlaté knihy hlášek Ladafora?

Napsal: stř říj 13, 2010 19:56
od autobazareliska
Bavor je v pořádku, je to od člověka co má rád auta, ale co je nepřepisuje z principu, neuznává technickou a zásadně neplatí pokuty za cokoliv.... Jen v nich popojede po sídlišti třeba do protější ulice, sedí tam, klábosí s kamarády. Prostě v tom tak trochu i žije :roll: Znám ho už tak 5 let a je to pohodář :D

Napsal: stř říj 13, 2010 20:20
od Veverka
No vidíš,taky neříkáme že béemváci neplní legislativu a nejezdí na STK,jak by se to dalo klidně překroutit.

Napsal: stř říj 13, 2010 20:23
od Cooper
Tak já si do toho taky přicmrdnu.

Jsem skoro 20tiletý mladistvý cucák.

Jako každý mladý kluk jsem si chtěl v 18ti koupit auto. Vlastní auto, psané na mě. Ano, jako všichni ostatní mí soukmenovci jsem se chtěl od ostatních odlišit. Pořád jsem nevěděl co, jestli Golfa nebo Fiata. Jednoho dne jsem na Sautu zadal Ladu (co mě k tomu vedlo? Asi to, že otec v roce 2003 koupil od souseda žigula jako náhradu za nabouraného Trabanta). Vynořila se na mě LADA 21044i vyfocená prakticky před mým vchodem. Euro 2, pořizovací cena 11 000+3800 přepis. Za necelých 15 tisíc auto s velkým kufrem a slušnou dynamikou. Za rok jsem najezdil skoro 20 000 kilometrů a do dílů na opravu auta (předchozí majitel se moc nestaral) jsem dal asi 12 tisíc korun. To máme 24 tisíc, cena asi jako za ojetého Golfa III.

Jo je to o penězích, nechci jít jako ostatní mi spolužáci a známí, kteří si v 18ti naberou 100 tisíc půjčky na auto aby byli IN a auto jim potom stojí před barákem, protože jim odešla váha vzduchu nebo nemají na naftu. Já mám sice sociální auto ale jezdím, sám si ho za pár kaček spravím, mám na něm pneumatiky ze kterých nelezou dráty a třikrát měsíčně plnou nádrž. Nemusím se bát že ho někde odřu nebo se mi něco poškodí na laku.

Třetí stránka jste Vy, všichni tady v klubu, které jsem poznal vlastně až po koupi auta. To je další věc která mě u žigula drží, protože se na každý sraz moc těším.

A jak mě berou lidi? Děcka se koukají co to jede za krabici od bot. Důchodci za mnou chodí že měli taky žigula a slavní soukmenovci? Jezdí tramvají a já jim mávám z žigula. Dokonce znám celou vesnici lidí kteří mi fandí a obdivou že jsem si koupil to co jsem koupil. Vždycky rádi nasedají a jedou se projet.

Nových aut ještě bude plno, ale těch starých si už moc neužiju. Taky plánuju za pár let normální, nudnou Fábii ve slaboučké naftě. Taky levnou na provoz.

Nejsem fanatik do Lady. Vím že byli, jsou a budou lepší auta, hodně jsem jich i řídil. Já mám ale SVÉHO žigula, který mně už rok vozí tam kam potřebuju.....narozdíl od některých ;-)

Napsal: stř říj 13, 2010 20:46
od Jelen
Jo to znám, taky mi bylo 18 a měl jsem ještě horkej řidičák, žigula jsem koupil už v 16ti, stál 3500 a byl ještě k tomu na splátky z brigád, takže to o penězích je, ale člověk si musí vystačit s tím, co je a vyblbli jsme se v něm s kamarádama jak jen to šlo. Ale postupem věku se člověku začnou líbit i jiný auta a chce si je dopřát, třeba jako já ;) žigula ale nedám z ruky, fabii sice neplánuju, ale chce to auto, které úsporně doveze rodinu třeba do Chorvatska, nebo někam jinam k moři. Žigulem by to byl asi opruz, už pro pohodlí a jízdní vlastnosti. Zeptej se třeba Teepeeho, proč pořídil plžota. A nebo Vojty (Nulašestka) ten do svýho žigula narval nehorázně peněz, k tomu koupil tu 05ku ve stavu jako novým, zeptej se ho na názor na žigula ;) je to o prioritách, v 19ti jsem s tím taky plánoval objet svět, šlo by to, to auto by to zvládlo, ale proč, když se můžu vézt pohodlněji a levněji. Teď asi narazíte na třiapůllitrovýho bramboráka a čtyřicelýdvalitrovýho mergla, ale časem bych určitě chtěl něco úspornýho a prostornýho. Docela se mi líbí ta 406ka co má Petr, kdyby byla v naftě, tak to bude bezva auto i na spotřebu.

Napsal: stř říj 13, 2010 20:55
od Acibuk

Napsal: stř říj 13, 2010 20:55
od Trevor
Chlapci lepsie sediet smutny v mercedese ako vysmiaty v autobuse :wink:

Suhlasim s acibukom ze tu fore je dost ludi, ktori tu ospevuju stare auta a zatracuju vsetko nove a to si myslim, ze je dost mimo a nielenze robia hambu sami sebe, ale hlavne klubu ako takemu. Ono ten zigul zvlada to podstatne (presun z bodu a do bodu b) lavou zadnou, ale tam to proste vsetko konci a to si treba uvedomit.

Jazdil som zigulakom 07 za nekrestanskych 6000sk a standartne som dostaval dve otazky: ci sa to nekazi a kolko to zere. Jazdim bmw 530 za smiesnych 800000sk a k standartnym dvom otazkam este pribudla jedna: ako to ide :D A to je ten pokrok chlapci, ktory vraj nejde zastavit 8)

Napsal: stř říj 13, 2010 21:19
od Cooper
Trevor píše:A to je ten pokrok chlapci, ktory vraj nejde zastavit
Právě proto si toho žigula ještě užiju....než si koupím pokrokové auto ;-) Kterých ještě bude habakuk...

Napsal: stř říj 13, 2010 22:05
od JmJ
Zatim si muzu dovilit byt jinej, takze jezdim zigulem, vecery travim hledanim puvodnich skladeb a jejich remixu z 8 bitovych pocitacu (Rob Hubbard je buh! ;-) ), do panelakoveho bytu jsem nechal dat podolahu z masivniho dreva, lyzuji ve starych riflich a po skalach lozim bez lana.

At si kazdy dela co se mu zlibi. Treba ja ted pudu spat a vy si tu delejte co chcete :P

Napsal: čtv říj 14, 2010 05:28
od Drobek81
Trevor píše:Jazdil som zigulakom 07 za nekrestanskych 6000sk a standartne som dostaval dve otazky: ci sa to nekazi a kolko to zere. Jazdim bmw 530 za smiesnych 800000sk a k standartnym dvom otazkam este pribudla jedna: ako to ide :D A to je ten pokrok chlapci, ktory vraj nejde zastavit 8)
a o tom to je - osobne nemam pres pul mega na auto a i kdybych mel, stejne bych si poridil nejake levnejsi priblizovadlo...promin, ale ted se muzem smat spise Tobe, tolik penez dat za auto, ktere bys ted prodal ztezi o 200litru levneji - :lol: Jezdenim do prace by to dostalo docela naprdel. Co se ostudy tyce, to je prave ten predsudek nekterych lidi, kteri si mysli, ze kdyz v reklame uvidi nejakou novinku, meli ji mit uz vcera. Uz z principu jdu proti proudu a snad se nenecham v brzke dobe zlomit. Kdyz porovnam naklady na kilometr trebas s kolegama v praci, tak mi to vychazi cca 3-10x levneji. Oni totiz opominaji, ze za auto dali trebas 100-400tisic a kdyz to rozpocitaji tak vetsinou prejdou na jine tema 8)
Muj svagr jezdi starsima autama (zrovna ted feldou), pritom zrovna on by si mohl dovolit uplne jinou kategorii auta ale vzdycky rika - kdyz rocne najedu 80tkm tak proc nicit oktavku. S tou jezdi segra s deckama a nemusi ju za 3-4roky davat pryc. Je fakt, ze oktavka i tak uz ma najeto pres 300tkm tak stejne pujde pryc, ale najela to za 8-9let. Ja najedu polovinu co on a na to mi i ten zigul bohate staci. Uznavam, ze svezeni je o necem jinem, ovsem presne ten model ktery mas Ty(mozna bych rekl, ze to byla nejaka 535 spise) je pro mne nepouzitelny a kdyz sem s tim jel s kamaradem do Polska tak sem musel sedet vzadu, protoze ani jako spolujezdec se svoji postavou nedam nohy pod palubku :shock:
A jako ridic trpim i fe firemnim, proto kdyz na sluzebku tak bud neridim nebo jedu zigulem :lol:

Napsal: čtv říj 14, 2010 08:00
od Teepee
Mě prostě rozladilo to, jak nám tady autobazar nadává. To si mohl schovat od cesty, jak psal Ivo. Já jsem s ním začal mluvit jen jednou o 2102ce a už předem jsem se děsil toho jak po mě vystartuje, že jen otravuju, protože se ptám a stejně si nic nekoupím. Nekoupil jsem, jsem debil a vůl, že jsem se vůbec ptal. Jakoby snad bylo jediné správné se zeptat a koupit. Souhlasím, kdo nedodrží smluvený čas, nebo jiné dohody, je vůl a zaslouží si držkovou. Třeba na nedodržení času srazu obou skupin organizátorů tehdy dojel LADAsraz v Příbrami.

Nikdy bych neřekl, že Švagrovo Volvo 244 z roku 1977 je plečka. Je to impozantní strojovna a opravdu je na pováženou, co se tehdy u nás valilo z MB :shock:

Nechápu, kdo tu vychvaluje Žigulíky a staví je nad současná auta i jinými vlastnostmi než ekonomickou výhodností. Toto jsem tu od dob kdy LADAfórem žil Honza21061 neslyšel.

Acibuk z pricnipu potřebuje jít proti proudu, protože on je přece jiný, dále má všechno na háku a u řiti. A jiní jedinci jsou buď nebývale úspěšní a nebo k smíchu. Což nelze nevzpomenout Markovu 2103, většina z nás se tu prostě k autům a okolí chová trochu jinak.

Ladou nejezdím od dubna 2003. Ale pořád mě k ní něco táhne, je to prostě retro, návrat do dětství, kdy na LADu prostě náš tehdejší Moskvič 408/1 neměl a pak taky zkušenosti z provozu tchánovy 2102jky, která vydržela neuvěřitelné věci. Začínal jsem na tátově Škodě 130L, taky vlastně bych jí dneska chtěl mít, ale charisma LADY tam není.

Na Peugeota jsem si musel půjčit, ale nepovažuju to za problém. Visím tátovi asi 25 000Kč. Mohl jsem jezdit dál rozpadající se Sierrou, nebo třeba i Hnědým LADOU, uplácet na STKáčku, ale lehce se dá dopočítat, že jsem měl na výběr. Buď budu jezdit vrakem, nebo do toho nasypu nejmíň polovinu toho, co stál Peugeot nechám na tom ruce a zůstane to starým vrakem.
Letošní dovolená v Chorvatsku mě přišla na asi 35 000tKč, Peugeot mohl být dávno splacený, ale je tu zase zdraví dětí - pobyt u moře a normální život rodiny s NORMÁLNÍM autem. A jinak, jak se vodí Peugeot, jak je čitelný a předvídatelný a jak je uvnitř tichý, to jsem asi u žádného z těch mých dosavadních aut nezažil. Jsem rád že ho teď mám.

Napsal: čtv říj 14, 2010 08:01
od dvk
Všichni pořád řeší peníze a co si můžou nebo nemůžou dovolit. To hlavní je ale přece o přístupu, je to o prioritách. Myslíte si, že lidi se staršíma autama jezdí, protože si novější nemůžou dovolit ? Tvrdím, že kdyby to opravdu chtěli a rozhodli se pro to, tak si na leasing nebo půjčku může nové moderní auto koupit 90% lidí tadyk (včetně mě). Otázka je ale proč ? Abych měl pocit samce, že mám moderní našlapané auto, které hlavně všichni uznávají ? Proč mám dávat 10x víc za (PRO MĚ) stejnou věc ? Chci nebo musím dát peníze i do jiných věcí. Moje krédo třeba je, že "radši budu mít hovno, ale za svoje", nedělat dluhy dokud to jen trochu jde a je jiné východisko. A věřím, že nejsu sám. Kolik lidí ve věku 20 - 30 let s novými "moderními" auty je zaplatilo ze svojich vydělaných a našetřených peněz, cash, "na dřevo" ? Cooper to vystihl úplně moc dobře.

Každý je v jiné situaci, jiné auto bych hledal kdybych měl rodinu, jiné kdybych měl firmu, ... teď jsem ale v jaké situaci jsem a tak mi prostě bezvýhrady Žigul vyhovuje. Mám se cítit jako socka která na víc nemá ? Mám si myslet, že je moje auto střep, protože je měřítkem dnešních očí hnusné hranaté zastaralé a nemá palubku z měkčených plastů ? Ať už je jakékoli, tak některým lidem k jejich účelu očividně slouží dobře, takže to asi úplně zbytečné nemožné a nepoužitelné auto nebude. Co na tom, že to konstrukcí a dílenským zpracováním není špička ? Proč jen lidi musí mít pořád to "nej", aby měli pocit, že tak je to vpořádku ? Proč lidi, kteří jinak nenapsali jediný příspěvek technického rázu a auto už ani nemají musí neustále dávat na odiv, jak jsou pro ně ostatní mimo, jak jsou se svýma debatama trapní, neustále se do každého hned jebat a ještě brečet, jak kdysi bylo fórum lepší, když se řešily jen auta ?

Nezatracuju všechno nové, ale není to pro mě a proto to neřeším. Naopak vy nezatracujte všechno starší a lidi kolem - když vám to nevyhovuje, jděte od toho. Mimochodem, tahle samá debata v bleděmodrém proběhla shodou okolností nějaký měsíc zpět i na jiném fóru (o starých škodovkách). Neustále mě tam i tady fascinuje určitý masochizmus některých lidí ve smyslu "čím mě to víc stálo, tím je to lepší a víc echt a jediné správné" a druhou společnou věcí v tamté i téhle debatě bylo zatracování všeho východního, protože "koukni kde byli v té době na západě". No a co ? Jen proto jsou všechny východní auta k ničemu, protože nebyly nejlepší ?

Bezpečnost u starších aut a aut obecně je taky téma ... na jedné straně lidi řeší kdejaký ostrý výčnělek v interiéru a kdejaké bezpečnostní fíčury, na druhé straně se pak po silnicích prohánějí na motorkách, lesem jezdí 80tkou na čytřkolkách, maminy vozí děcka ve vozíčku za kolem přesně v úrovni nárazníku a na přechodu demonstrativně kráčejí před auto kočárkem napřed ...

Prostě ať si každý dělá jak umí a ostatní neshazuje jen proto, že dělají jinak : )