Stránka 4 z 12
Napsal: stř říj 20, 2010 13:26
od Jakub Metelka
MartasBrno, podívej se na mě
.Zatím seš na únosné míře
Napsal: stř říj 20, 2010 13:52
od MartasBrno
Jakub Metelka píše:MartasBrno, podívej se na mě
.Zatím seš na únosné míře
Nojo, jenže okolí si myslí (a já taky) že to už je konec, že se to už víc nevyhrotí
Jinak dneska jsme vyměnil prasklou parabolu a zkontroloval elektriku, kromě míst napadených korozí je jasná ostuda okolo baterky, která zřejmě někdy vyvřela. Takže konektory k bliknám a podobně mají rozpadené plastíky, nicméně po zakvedlání fungují docela uspokojivě. Zde se časem provede první oprava elekrické části.
Jo a má to relata na světla, takže páčky pod volantem by měly být věčné.
Kurňa a na ten kohout topení sem se nedíval... Takže příště.
Napsal: čtv říj 21, 2010 21:07
od Stanley__001x
Gratuluji k " novému" VAzu, kohout topení nech odpočívat na jaro (nestojí to za to), nejezdi s tim v zimě
a na názor lidí z tvého okolí se momentálně ... U každého jsou jisté okamžiky, kdy by koníček opustil, ale jen odolní zůstanou
Napsal: čtv říj 21, 2010 21:10
od MartasBrno
Stanley__001x, děkuju za podporu, od tebe si to cením. Od ostatních samozřejmě taky
.
Stanley__001x píše:kohout topení nech odpočívat na jaro (nestojí to za to),
chápu, umís si to představit. Poloha "topí stále" není nic hroznýho.
Stanley__001x píše:nejezdi s tim v zimě
aby z toho do jara něco zbylo?
Napsal: pát říj 22, 2010 19:56
od plavec
MartasBrno píše:Poloha "topí stále" není nic hroznýho.
To je na zimu ideál, ale poloha "mrazí stále" to je naprd.
Napsal: pát říj 22, 2010 20:01
od Tommel
Tak jsem dneska to auto viděl, mno nevypada to zas tak zle
i když ten zadní naraznik
Napsal: pát říj 22, 2010 21:15
od MartasBrno
Ano, můžete mi to tu všichni dnes přítomní zrecenzovat, tedy ten povrchní zběžný pohled na záď vozu
Napsal: sob říj 23, 2010 08:52
od ger007
ja som videl aj spolujadcovu vezu, zbezne to vyzera celkom OK len skoda ze ...
ale nic
Napsal: sob říj 23, 2010 10:45
od MartasBrno
Není všem dnům konec. Uvidíme jaká bude situace ponovém roce, doufám, že auto už bude přihlášené...
Napsal: ned říj 24, 2010 00:35
od dmatej
Stenley!!! Utrhnu ti hlavu, ale napřed obě uši!!! Dneska jsem přišel na to, že jsi mi zavařil díru na šroub, co drží pod b-sloupkem kšandu spolujezdce!
Pardon, já jak ho tu uviděl, vybavilo se mi to a dostal jsem amok
Napsal: ned říj 24, 2010 11:39
od MartasBrno
dmatej,
to se stává. Jen tam je (nebo má být) ta matice, tu je fakt vhodné zachovat...
Napsal: pon říj 25, 2010 22:33
od MartasBrno
Takže auto má vymetený kufr, nafoukaný kola včetně rezervy, vyměněnou baterku, vyměněnou prasklou parabolu za zdravou a též membrána akceleračky se dočkala výměny. Vzduchový filtr je nový, nemrzka přítomna jak v chladiči tak v ostřikovačích. Stěrače obstojné. I povinná výbava se blíží kompletnímu stavu.
Jen ne a ne sehnat tu spodní těsnicí gumu pod 5. dveře. A tu těsnicí gumu mezi blatník a podběh, kterou tam nějaký odborník nenasadil.
Napsal: úte říj 26, 2010 07:28
od Patrac
MartasBrno píše:Takže auto má vymetený kufr, nafoukaný kola včetně rezervy, vyměněnou baterku, vyměněnou prasklou parabolu za zdravou a též membrána akceleračky se dočkala výměny. Vzduchový filtr je nový, nemrzka přítomna jak v chladiči tak v ostřikovačích. Stěrače obstojné. I povinná výbava se blíží kompletnímu stavu.
Jen ne a ne sehnat tu spodní těsnicí gumu pod 5. dveře. A tu těsnicí gumu mezi blatník a podběh, kterou tam nějaký odborník nenasadil.
Cory..
Napsal: úte říj 26, 2010 17:27
od Saša
MartasBrno píše:A tu těsnicí gumu mezi blatník a podběh, kterou tam nějaký odborník nenasadil.
Po opravách se tam již nedávala a dokonce se i zastřihl a zavařil plech na kterém má držet v těch plastových matkách .
Pokud je tam tenhle omyl - blatník rychle zrezne . Prach i voda se tam dostane ale opačně ne . Je to za tím pořád mokré . Pokud to nemá být 100% veterán doporučuji neosazovat .
Napsal: úte říj 26, 2010 17:43
od MartasBrno
Saša píše:MartasBrno píše:A tu těsnicí gumu mezi blatník a podběh, kterou tam nějaký odborník nenasadil.
Po opravách se tam již nedávala a dokonce se i zastřihl a zavařil plech na kterém má držet v těch plastových matkách .
Pokud je tam tenhle omyl - blatník rychle zrezne . Prach i voda se tam dostane ale opačně ne . Je to za tím pořád mokré . Pokud to nemá být 100% veterán doporučuji neosazovat .
Jo, to už sem viděl na více kusech. Akorát neposoudím, nakolik to byla záchrana auta. 02ka tam nemá kryt šroubovací, ale jen úzkou gumu, je tam škvíra asi 2cm. Takže řeším co je lepší, jestli se to tam snažit dopasovat, nebo to nechat být a občas z toho vapkou vyhnat bordel. Osobně bych to radši zavřel. A maximálně udělal odtokovej otvor.
Nemáš fotku, jak vypadá ta kapsa po sundání blatníku?