Stránka 4 z 4
Napsal: čtv zář 16, 2010 21:26
od MartasBrno
Do auta s veteránskou testací bych ho nedal.
Napsal: čtv zář 16, 2010 21:27
od Cory
ale nemas hlinikac od master sportu
ladarider to ma na jeho 2,0 a vravel ze pohoda
Napsal: čtv zář 16, 2010 21:29
od vintera
měl jsem prasklou vrtuli až mi ukus jednou ulít, sundal jsem zbytek a jel přes 100 km při asi 20 st. v létě domů, pravda, šetřil jsem motor, ale nijak výrazně se nehřál, venku na silnici vůbec, akorát v Praze jsem měl strach, to už popojížděním lezla voda do červenýho, ale nevařila. Jak napsal Laďuša, akorád před chvílí jsem vezl kluka z práce, celkem 10 km, el. vrtule ani nesepla.
Napsal: čtv zář 16, 2010 21:30
od Křečík Barbuška
Cory píše:ale nemas hlinikac od master sportu
Mám obyčejného hliníka z CCCP co se vyskytoval v axtecových VAZidlech.
Napsal: čtv zář 16, 2010 21:34
od vintera
kokoloko, na jízdu jako v tvém avataru asi obyčejný chladič nestačí.
Napsal: čtv zář 16, 2010 21:48
od Křečík Barbuška
To je ze slalomu v Trnavě, tak tři roky zpět, to už je dávno
. Na chlazení nic náročného, osobně se řadím mezi klidné jezdce
. Na vrcholné jezdecké výkony jsou tu jiní specialisté.
Napsal: čtv zář 16, 2010 22:10
od Marťas
Jeden se tu nedávno chlubil svojí pokořenou 170kou
Napsal: pát zář 17, 2010 08:35
od Miuvek
Využívám tohoto tématu: Mám klasický rozdělovač a zdá se mi, že nastavení předstihu by mohlo mít větší "výdrž". Už jednou jsem měl předstih skoro nulu, čemuž odpovídala i barva svíček a chod motoru (chodil poslušně, ale výkon horší), po nastavení OK. Teď se mi zase zdá, že už se to zase posunulo. Největší nepřítel je asi ložisko desky, ale já bych se rád zaměřil na středové kluzné pouzdro. Když jsem měl rozdělovač vyndaný, trochu mě udivila vůle ve středovém ložisku, která se projevovala výkyvem osky. Nějaký výkyv tam asi musí být, když je oska uložená jen nahoře, ale zdálo se mi to dost, zvláště když jsem to porovnal s novým rozdělovačem, který mají u nás v obchodě - tam byl výkyv znatelně menší.
Co je v tomto případě normální a jak moc v praxi ovlivňuje nastavení vůle ve středu?
Středové ložisko je asi neopravitelná záležitost, že?
Asi by mi stačil kvalitní klasický rozdělovač, do bezkontaktu se mi moc investovat nechce, zbytek zapalování včetně cívky, základové desky a odtrhu, jsem v nedávné minulosti měnil. Na druhou stranu se mi nechce kupovat rozdělovač, co jsem viděl v krámě, protože ve mě moc důvěry nevzbudil - provedení odtrhu, kondezátoru a jiných detailů je jiné, než u původního a řekl bych že k horšímu.
Napsal: pát zář 17, 2010 09:28
od Dusan
akurat tu voli musis skusat ked je ten rodeovac zalozeny v aute... a aj ta ksa to dost zle zistuje... a vola v aute by mala but 0,0 nič
Napsal: pát zář 17, 2010 18:00
od Miuvek
když je rozdělovač založený v motoru, je oska uchycená spodním koncem a situace je jiná, nicméně já jsem usuzoval na vůli podle výkyvu při vyndaném rozdělovači, protože jsem měl možnost porovnání s novým. Je teda fakt, že na založeném rozdělovači se to těžko zjišťuje, tváří se, že vůle není, ale podle toho výkyvu bych řekl, že by tam nějaká vůle být měla
Napsal: pon zář 20, 2010 20:27
od Štěpán
Otázka na zkušené kolegy.
Jak moc se ohřívá komutátor bezkontaktu? Stačilo by ho přišroubovat jen jedním šroubem a nechat ho jen tak lehce viset ve vzduchu?
Napsal: pon zář 20, 2010 21:14
od Křečík Barbuška
Nezdálo se mi nikdy, že by se nějak moc hřál a tuším že je mám také chyceny jednopackově.
Napsal: úte zář 21, 2010 19:17
od Štěpán