Stránka 4 z 4
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: čtv dub 19, 2018 16:58
od uha2324
jeste k barve bloku motoru
2106 mela blok snad vzdy modry
2103 a 2101 nenabarveny blok
21011 nevim
a videl jsem i 2103 s bezovym blokem, vypadalo to jako orginal, ale kdo vi.
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: čtv dub 19, 2018 17:43
od Laďuša
Já mam na 2103 oranžovej blok a vysoký hrdlo víčka oleje. Rok 1979.
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: čtv dub 19, 2018 18:42
od Luky
Laďuša píše:Já mam na 2103 oranžovej blok a vysoký hrdlo víčka oleje. Rok 1979.
Ale to je vůz majitele, který viděl, jak se to dělá na Kubě, to bych nebral vážně
Teď k věci...u 21011 jsem viděl vždy jen modrý blok
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: čtv dub 19, 2018 19:52
od valda1971
Standart u klasik je motor 1200 a 1500 šedý blok (ne nenatřený), a 1300 a 1600 modrý blok.
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: čtv dub 19, 2018 20:12
od Vašátor
Valda má pravdu, nicméně v určitém období se u 2103 barvil blok i do oné Láďou zmíněné oranžové.
Model 2103 se začal opravdu vyrábět už v roce 1972
V posledním čtvrtletí tohoto roku stihli vyrobit 518 sedanů označených jako VAZ-2103 V (jako vremennyj - dočasný). Dodavatelé komponentů interieru měli zpoždění, takže
úplně první nulatrojky měly interier z modelu 2101, včetně přístrojovky. Sériová výroba nulatrojky se vším všudy začala v předjaří 1973 a do konce roku automobilku opustilo 67.000 ks těchto vozidel.
A jak všichni víme, několikrát se měnilo i přední čelo. Proto můj dotaz, co to jsou vlastně úplně první 2103
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: čtv dub 19, 2018 20:57
od Cory
Remenova 1300 je seda
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: čtv dub 19, 2018 21:11
od uha2324
nekde jsem cetl ze ty prvni vozy s pristrojovkou 2101 si mohli koupit jen zamestnanci. takze mozna opravdu prvni vuz pro volny trh (asi s poradnikem
) byl vyroben az v roce 1973
jak psal Valda, zalezi na zdroji. kdo vi... muzeme tedy rikat ze 2103 se zacala vyrabet na prelomu roku 1972-1973
a pravdu meli vlastne vsichni.
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: čtv dub 19, 2018 21:27
od Vašátor
Já bych zahájení výroby s prodejem nepletl. To je úplně něco jiného.
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: čtv dub 19, 2018 22:49
od Jimmi
Teda šedej ani oranžovej ten blok fak' nemám...
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: pát dub 20, 2018 09:53
od robjan
Taky přispěji do mlýna
Mám 011 s šedým blokem a je to origoš... Asi zrovna soudruhům došla barva
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: pát dub 20, 2018 11:39
od Liftback
ta klepšie farba ako hajzlák že
mám u suseda na dvore takú čokoládovú, kuknem jej pod kapotu čo tam má za coloru
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: pát dub 20, 2018 20:00
od Vašátor
Jimmi píše:Teda šedej ani oranžovej ten blok fak' nemám...
Ty asi nebudeš normální chlap. Ty asi rozeznáváš víc jak 16 druhů barev
Každopádně souhlas, ona to přímo šedá není. Je to takový mix šedé, modré a zelené. Zkráceně blok šedý
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: ned dub 22, 2018 14:30
od Sid
Vašátor píše:Valda má pravdu, nicméně v určitém období se u 2103 barvil blok i do oné Láďou zmíněné oranžové.
Model 2103 se začal opravdu vyrábět už v roce 1972
V posledním čtvrtletí tohoto roku stihli vyrobit 518 sedanů označených jako VAZ-2103 V (jako vremennyj - dočasný). Dodavatelé komponentů interieru měli zpoždění, takže
úplně první nulatrojky měly interier z modelu 2101, včetně přístrojovky. Sériová výroba nulatrojky se vším všudy začala v předjaří 1973 a do konce roku automobilku opustilo 67.000 ks těchto vozidel.
A jak všichni víme, několikrát se měnilo i přední čelo. Proto můj dotaz, co to jsou vlastně úplně první 2103
Tak to potom ten ročník 1972- úplne prvé kusy budú tie, ktoré boli zachytené na jednom prospekte (Volga 24 a väz 2103-novinky)a v živote som takú 1500 vku nevidel. Zato po takej špeciality túžil. Na foto bola len zvonka, zato volant 2101 s chrom. obručou bol neprehliadnuteľné. Zadné svetlá boli otočené hore nohami. Predné čelo plné, ktoré pretrvalo do roku 1973. A marí sa mi, no niesom si istý, že aj vonkajšie spätné zrkadlo bolo inakšie. Nemá niekto fotografie tohoto dočasného prevedenia?
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: ned dub 22, 2018 23:21
od uha2324
nejak tak to bude, ale otazka je zda vsechny ty docasne veci byly na vsech autech z roku 1972.... kup si casopisy SM a Automobil z let 1972 - 73, tam par fotek nekde je, treba ta 2103 s volantem z 2101, nebo ty kapkovite zpetna zrcatka vepredu na blatniku, atd..myslim ze ty docasne modely byly ruzne a dnes jiz tezko zjistime specifikace vsech variant techto vozu vyrobenych v roce 1972.
Re: Motor 2103 - zvýšení výkonu do běžného provozu
Napsal: pon dub 23, 2018 18:21
od Vašátor
Na tomto příkladu je krásně vidět, že o ničem se nedá 100% tvrdit, že to tak z výroby nebylo.