Stránka 4 z 8
Napsal: stř črc 07, 2010 11:05
od mayo456
VAZ 2101 ma papierovo ovela dlhsie zrychlenie ako je tu uvedene. Ked budes setrit a setrit po case ta to prejde a aj tak nevysetris lebo auto bude vzdy pytat jest. Raz rozvody, inokedy vyfuk, olej a co ja viem co a pri Lancii su aj ceny za tieto veci a za robotu dost zaujimave, lebo Lanciu si nespravis sam doma v garazi alebo na parkovisku, na to musis mat vybavenie. Zo zaciatku aby si sa naucil jazdit je vhodnejsia Lada s mensim vykonom ale so zadnym nahonom ktoru ked trochu upravis pôjde celkom pekne. 220 k to nikdy nebude ale ziskas mnoho cennych skusenosti ktore neskôr vyuzijes pri vykonnejsich autach.
Lada vs Lancia
Napsal: stř črc 07, 2010 11:13
od patmat1928
Takže si mam raději koupit Ladu 2106??
Jezdim jako

.
Napsal: stř črc 07, 2010 11:23
od Laďuša
Narvi do Lady motor z Lančie a máš oboje

Lada vs Lancia
Napsal: stř črc 07, 2010 11:26
od patmat1928
Kolik by se dalo teoreticky vydolovat z Lady 2106 koní??
Samozdřejmě bez použití nitromethanolu(strašně drahá přestavba,ale motor má potom dvojnásobný výkon a poloviční životnost).

Napsal: stř črc 07, 2010 11:32
od mayo456
kolo 100 K dostanes urcite
Příprava směsi
Napsal: stř črc 07, 2010 11:35
od patmat1928
Tak málo???????????
Čekal jsem tak alespoň 300 koní.

Napsal: stř črc 07, 2010 11:35
od vintera
patmat, nepoužíváš ten nitromethanol ty sám, máš tu taky minimálně dvojnásobný výkon

Napsal: stř črc 07, 2010 11:37
od Tommel
patmat1928 píše:Čekal jsem tak alespoň 300 koní.

jestli tohle myslíš važně, tak to co bereš je važně huste

Napsal: stř črc 07, 2010 11:40
od Laďuša
patmat1928 píše:Čekal jsem tak alespoň 300 koní.
Noo, ono by to asi šlo, ale životnost by byla tak jedno nastartování a pak ukrutnej rachot...

Lada neni supervýkonovej motor, dyť to bylo konstruovaný do jednoduchých sedanů s určením zmotorizovat Sovětskej Svaz
Lada vs Lancia
Napsal: stř črc 07, 2010 11:41
od patmat1928
Napsal: stř črc 07, 2010 11:46
od Laďuša
A co zkusit udělat motor V8 spojením dvou patnáctistovek? Dolů by se dal řetěz nebo ozubený kola, aby to bylo synchronizovaný a hned bude dvojnásobnej výkon. Ňáký úpravy, čtyři dvou komorový karbeci a bude to dělo. Však i v F1 kdysi jezdilo auto s takhle spojenýma dvěma motorama, akorát to tušim bylo W16. U Lady bych se držel při zemi, takže 8 válců by mělo stačit.
Příprava směsi
Napsal: stř črc 07, 2010 11:52
od patmat1928
V éře turb dokázala Honda vydolovat ze své formule 1500 cm3 1000 koní

Napsal: stř črc 07, 2010 12:03
od peet2101
Ano ale to dolovali pánové kteří na to dlooouho studovali a montují motor v bílích pláštích s téměř neomezeným rozpočtem.
Zdá se mi že si to představuješ jak hurvínek válku, složíš motor jak z lega nastavíš podle tabulky a vytáhneš z něj 300Hp.
Ten motor by to čistě teoreticky zvládl, ale potřeboval by asi už 16v hlavu (kterou neseženeš kdyby ses rozkrájel) a kompletně ten motor předělat na daleko větší zátěž. = investice (střelím od boku) 400 000Kč a nikdy nevíš co na tom motoru rupne a všechno pujde komplet do kytek.
Napsal: stř črc 07, 2010 12:03
od Atex
Zda se mi, ze si tady z nas nekdo dela soufky....
Edit: Existuje jeden lada motor ktery ma 310 koni a dokonce je to 8v. Upravena 17ka, ale original bude mozna blok, nic jineho...
http://www.youtube.com/watch?v=Hdt0DHKm5Uw - To upravene M6 Hamann predjel....
Lada vs Lancia
Napsal: stř črc 07, 2010 12:08
od patmat1928
Takže 300 i 250 i 200 koní padlo.
Lada se prostě na velké výkony nehodí.
Zbývá jedině výměna motoru.