Napsal: čtv čer 24, 2010 16:07
Trnava, sprintIvo píše:. A kdy došlo na tom 4 pístu k tomu vypálení a seškvaření, to je taky otázka.
Trnava, sprintIvo píše:. A kdy došlo na tom 4 pístu k tomu vypálení a seškvaření, to je taky otázka.
V tom pripade mas Coopere vypalene minimalne 3 pistyCooper píše:Trnava, sprintIvo píše:. A kdy došlo na tom 4 pístu k tomu vypálení a seškvaření, to je taky otázka.
A nebo je ten Engine v tak skvělé formě;-) Je fakt že předchozí majitel mi radil s motorem nechodit vůbec pod 3000 ot/min, takže si myslím že bude na takové kvaltování zvyklýAtex píše:V tom pripade mas Coopere vypalene minimalne 3 pisty
a vedel ten majitel ze ma 1.7 a ne 1.3 ?Cooper píše:A nebo je ten Engine v tak skvělé formě;-) Je fakt že předchozí majitel mi radil s motorem nechodit vůbec pod 3000 ot/min, takže si myslím že bude na takové kvaltování zvyklýAtex píše:V tom pripade mas Coopere vypalene minimalne 3 pisty
To víš že jo.....A já v trendu exmajitele pokračuju, nemám rád jak nemám odezvu na plyn, pod 2500 ot, prostě nejdu, myslím tím při akceleraci. Třeba pro brzdění motorem jo, nebo když udržuju rychlost ve vesnici tak klidně kolem 2000 zvládnu. Je to benzínový motor a ten se má točit...JmJ píše:a vedel ten majitel ze ma 1.7 a ne 1.3 ?
s dobre serizenym bezkontaktem jo dobra jiskra dela divyVeverka píše:1.3 se pod 2000 ani nerozjede....