Stránka 4 z 5

Napsal: čtv čer 24, 2010 16:07
od Cooper
Ivo píše:. A kdy došlo na tom 4 pístu k tomu vypálení a seškvaření, to je taky otázka.
Trnava, sprint :-D

Napsal: pát čer 25, 2010 07:30
od Atex
Cooper píše:
Ivo píše:. A kdy došlo na tom 4 pístu k tomu vypálení a seškvaření, to je taky otázka.
Trnava, sprint :-D
V tom pripade mas Coopere vypalene minimalne 3 pisty :lol: :lol:

Napsal: sob čer 26, 2010 15:55
od radek mb
Srandicky,srandicky???
Kdyz vemu,jaky byl stav motoru na me 07 pri ceste do Srbska.....tak tady nemalujte certy na zed

Napsal: pon čer 28, 2010 13:43
od Cooper
Atex píše:V tom pripade mas Coopere vypalene minimalne 3 pisty
A nebo je ten Engine v tak skvělé formě;-) Je fakt že předchozí majitel mi radil s motorem nechodit vůbec pod 3000 ot/min, takže si myslím že bude na takové kvaltování zvyklý :-D

Napsal: pon čer 28, 2010 14:31
od JmJ
Cooper píše:
Atex píše:V tom pripade mas Coopere vypalene minimalne 3 pisty
A nebo je ten Engine v tak skvělé formě;-) Je fakt že předchozí majitel mi radil s motorem nechodit vůbec pod 3000 ot/min, takže si myslím že bude na takové kvaltování zvyklý :-D
a vedel ten majitel ze ma 1.7 a ne 1.3 ? ;-)

Napsal: pon čer 28, 2010 14:58
od Veverka
1.3 se pod 2000 ani nerozjede....

Napsal: pon čer 28, 2010 15:04
od Cooper
JmJ píše:a vedel ten majitel ze ma 1.7 a ne 1.3 ?
To víš že jo.....A já v trendu exmajitele pokračuju, nemám rád jak nemám odezvu na plyn, pod 2500 ot, prostě nejdu, myslím tím při akceleraci. Třeba pro brzdění motorem jo, nebo když udržuju rychlost ve vesnici tak klidně kolem 2000 zvládnu. Je to benzínový motor a ten se má točit...

Napsal: pon čer 28, 2010 15:53
od JmJ
Veverka píše:1.3 se pod 2000 ani nerozjede....
s dobre serizenym bezkontaktem jo :-) dobra jiskra dela divy :-)

Napsal: pon čer 28, 2010 16:02
od Křečík Barbuška
To jo, ale objem stejně ničím nenahradíš :P .

Napsal: pon čer 28, 2010 16:21
od jakke
mě žigulda akceleruje furt teda jenom na 1 2 a 3 i když jsou utáčky kolem 2000 a méně (ale to je výjímečně :D) spíš se toči na 3500 a dál :)

Napsal: pon čer 28, 2010 16:25
od Ivo
A co tady to všechno má společné s mojím pístem?

Napsal: pon čer 28, 2010 19:54
od Křečík Barbuška
Mno, tím, že plkáme o nevýkonném řemenu, ti chceme navodit pocit klidu a důvěry v tvůj velkoobjemový motor :D .

Napsal: pon čer 28, 2010 20:01
od Ivo
Tak to je potom všechno v pořádku :D .

Napsal: pon čer 28, 2010 20:12
od Cooper
Třeba by taková dýchavičná 1300 přežila to potkání daleko lépe ;-)

Napsal: pon čer 28, 2010 20:27
od Veverka
1300 je slabota májová.