Stránka 4 z 7
Napsal: stř zář 02, 2009 05:40
od Wolf
jackfree píše:Kde má 1.7i palivový filtr?
Na mezistene zhruba v pulce vozidla (nad zadni casti motoru vpravo, pri pohledu z predu).
Napsal: čtv zář 03, 2009 07:16
od Luděk Musil
Jimmi píše:Luděk Musil píše: ...může samozřejmě ještě o tyto další závady: přiucpaný filtr paliva...
Máš nějakou zkušenost s chováním motoru se vstřikováním při ucpaném palivovém filtru? Docela by mě to zajímalo.
Ne. Praxi s přiucpaným palivovým (benzínovým) filtrem nemám, jen předpokládám jak by se takový přiucpaný filtr mohl chovat.
Za posledních 12,5 roku/270 kkm jsem natankoval cca 20 l benzínu. L
Napsal: čtv zář 03, 2009 07:49
od Wolf
Praxi také nemám, ale pravděpodobně by měl motor v počátcích zhasínat po nastartování při volnoběhu jako při malém tlaku v okruhu a později už kdykoli, i za jízdy nebo i na stálo
Niva nestartuje - 1.7i
Napsal: stř čer 09, 2010 20:32
od yeager
Ahojte, som tu novy a ani neviem kde presne mam vlozit svoj prispevok. Kupil som Nivu 1.7i rv99 s jednobodovym vstrekovanim. Problem je v tom, ze pri startovani cez magnaticky ventil v kuse tecie benzin, naplni cely karburator, a motor nenaskoci. Kamarat ma taku istu nivu (uz ho ale roky nepouziva), z ktoreho som uz prelozil karburator, vymenil aj magneticky ventil, aj "riadiacu jednotku", ale stale to iste. Neviete mi poradit kde moze byt problem? Nie som autoopravar, ale ked nenastartujem ani to neviem nikde zobrat. Dakujem.
Napsal: čtv čer 10, 2010 05:45
od Luděk Musil
yeager píše:Kupil som Nivu 1.7i
yeager píše:a motor nenaskoci
A ten motor při koupi běžel?
Závada může být "hocikde"
v elektronické části.. Zkus vyblikat chybové kody z řdící jednotky - návod tu někde je. L.
Napsal: čtv čer 10, 2010 06:23
od yeager
Auto dostala obec od policie asi pred rokom. Prislo to po vlastnych, ale od vtedy to nikto nepouzival.
Ked odpojim privod benzinu a nalejem do karburatora kusok benzinu, tak auto nastartuje a ide krasne. Ked zapojim spat privod do nastartovaneho auta, tak motor pri vyssich otackach ide (stiha spalit vacsie mnozstvo benzinu), ale pri zakladnych otackach zdochne.
Je mozne ze v 2 autach su uplne identicke chyby? Ze je pokazany magneticky ventil, rj, karburator, alebo mam skusit hladat chybu inde?
Napsal: čtv čer 10, 2010 07:50
od Petr HC
yeager píše:...Ze je pokazany magneticky ventil, rj, karburator, alebo mam skusit hladat chybu inde?
Nejprve zjisti, jestli jde do ventilu proud, když protéká benzin. Jde-li, je závada mimo ventil, nejde-li je vada ve ventilu. Může být jenom "přilepený". Takto postupuj dále. Jde proud do ŘJ jde/nejde - závada tam/jinde atd.
Napsal: čtv čer 10, 2010 15:35
od Saša
Odpoj konektor vstřikovače a skus to co psal Petr HC . Pokud tam poteče benzín je chyba mechanická . Další až po zkoušce .
Jen mimo Karburátor se říká úplně jinému zařízení .
Napsal: čtv čer 10, 2010 16:33
od yeager
ked odpojim konektor zo vstrekovaca, benzin tecie takisto. To znamena, ze je vadny ventil?
Napsal: čtv čer 10, 2010 16:51
od Saša
Pokud to teče přímo z dírky rozprašovače , tak ano . Koukni ale jestli benzín nerteče někudy okolo .
Pokud teče samotný vstřik tak bych skusil jeho demontáž a profouknutí opačným směrem .
Napsal: čtv čer 10, 2010 16:53
od Petr HC
yeager píše:ked odpojim konektor zo vstrekovaca, benzin tecie takisto. To znamena, ze je vadny ventil?
97,5% zaseklý v otevřené poloze. Mělo by to jít mechanicky "rozhýbat".
Napsal: pon čer 14, 2010 19:22
od yeager
dakujem vsetkym za pomoc, nakoniec som prisiel na to, ze jeden z 2 ventilov bol vadny a na druhom chybala tesniaca gumicka.
Dakujem este raz
Napsal: pon čer 28, 2010 08:28
od TomasNM
Tema teda asi uz neaktualna,ale pridam skusenost. Nam sa zasekla cievka v zavretej polohe a benzin to neprskalo vobec. Nasledoval telefonat do predajne,co stoji nova a po informacii,ze 70E sme ten napad zavrhli. Nakoniec som ho vymontoval,pobuchal po nom jemne klucom 13/17 a potom sa rozbehal a ide doteraz.
Niva 1.7i - nastartuje, po chvilce zdechne
Napsal: stř led 04, 2012 16:33
od PaJa
Zdravím, tak jsem si konečně pořídili NIVU, r.v 2003, 1.7i + LPG
Po druhé projížďce v terénu mě pak na rovince začala hekat a zdechla. Po vychladnutí vždycky naskočí a po asi 1-2min. začne motor cukat (jakoby jel na 2 válce) a většinou to neustojí a zdechne.
Měli jsem nádrž venku - propláchnutá od bordelu, profouknutý vedení benzínu, novej palivovej filtr. Čerpadlo celou dobu šlape (jde na něj 12V - i jde slyšet že běží).
Před odvozem z bazaru prej měnily svíčky, VN kabely a zapal. jednotku - vše vypadá nově.
Svíčky 1 a 4 byly po asi 15km a několikerým startování černý jak bota ... dal jsem i nový, ale stejnej výsledek.
Kontrolka ChE se nikdy nerozsvítila, diagnostiku nemám, abych zjistil co se děje.
Je možný že by odešlo zapalování po tak krátké době ? Ale proč to po startu chvilku běží ?
P.S. plyn jsme ještě nestihly vyzkoušet, a teď není jak dojet k pumpě.
Re: Niva 1.7i - nastartuje, po chvilce zdechne
Napsal: stř led 04, 2012 17:31
od Kolben
Blbej dotaz: A CHECK kontrolka se rozsvítí aspoň před startem? Jako kontrola? Aby nebyla prasklá žárovka nebo odpojená...