Napsal: pát led 21, 2011 15:15

Výzkumný pokus:Laďuša píše:Zajímavý je, že oheň nemá stín.
[url=http://mini.megaupload.cz/200/Snimka023.jpg]Obrázek[/URL]
Podle této logiky stačí, když si ke mě do auta sedne Pan navigátor Kalina a dojedu mezi 4. a 10. místem? No to asi ne, že?dmatej píše:Loprais jim podle mě sekundoval jen díky perfektní práci Kaliny. S ním taky loni Liaz dojel čtvrtý.
Nejsilnější není, ale to je jedno. Takovéto "detaily" nebudeme pitvat. O řidiči, který "nemá cit" jednoznačně mluví výsledek v loňské Rallye Hedvábná stezka (jede se na území Ruska a Kazachstánu), kde se na rodné půdě Kamazu (a že toho jejich řidiči využívali opravdu hodně, protože velkou část trasy měli předem projetou a je to místo, kde trénují!) Tatra Lopraise umístila celkově 3dmatej píše:Výkonově je Lopraisovo Tatra snad nejsilnější auto na Dakaru, ale to nestačí. Není nejspolehlivější a nemá podle mě řidiče, který by s ní uměl zacházet (s citem a ohledem na to, že motor musí ještě něco vydržet). Prostě skoro 10000 km závod není nic pro klasické závoďáky....
Prostě, podle mě je na Dakar LIAZ lépe připravený než kterákoliv Tatra - a to obzvlášť co se týče servisu, můj pocit je, že lidi v KM Racingu jsou tak nějak "lidi na svých místech", znalý toho, co dělají. Loprais je kluk, kterýho baví závodit, může jezdit rallye, ale ne Dakar - což samozřejmě odvolám poté, co přestane jezdit "na doraz", a začne používat hlavu, uši, ruce ...
Ostatní Tatrováci jsou na tom podobně, nebo možná ještě hůř ...
Tady nějak nechápu, co chtěl básník říci.dmatej píše:Ale jo, klidně mě nařkněte, že mám až moc v oblibě "Macíkovce" - ale podívejte se na ty lidi, jak mluví, co umí, jak se o nich mluví ... a pak mi řekněte, komu byste svěřili svýho žigula![]()
A tohle je právě Tvůj úplně největší omyl. Peníze hrají daleko větší roli, než si jseš ochotný připustit. Samozřejmě neovlivní defekt na trase, ale všechno ostatní ano. A to jak počet mechaniků, tak množství vezených ND a nářadí. Pochopitelně se to projeví i v celkovém přístupu týmu k autům, kdy se po každé etapě mění velké množství dílů "čistě preventivně", právě proto, aby nedošlo k jejich poruše z důvodu opotřebení/namání. Z toho plyne, že když se každou noc na Kamazech (možno dosadit VW apod.) vymění části náprav a zavěšení, auto dostane na další etapu nové obutí (naši jedou na gumách dokud mají solidní vzorek, nebo se fatálně nepoškodídmatej píše:Finance - NE, to právě tou zásadní otázkou není. Není to zanedbatelné, ale Dakar právě o tomhle není. Jediná chyba na trati znamená obrovskou ztrátu. Čagin, Kabirov, a ten mladej jich prostě udělali minimum. A když se podíváš na techniku, Kamaz je prostě stavěnej tak, aby měl rezervu, nemusel se hnát na doraz - což je přesně to, co udělal Loprais.
To "stádo" mechaniků si můžeš prohlídnout na stránkách - na velikost týmu to není žádnej extrém. Spíš jsou to české výmluvy.
Za prvé - někdo se na něco vymlouval??? Pokud já vím, tak ne. A co se týče Vildmana a pod., tak je nemůžeš s Loprais týmem srovnávat ani omylem, protože oni nemají stroj schopný alespoň přibližně konkurovat špičce. Tímto nechci jejich velký a obdivuhodný výkon nijak snižovat, ale pokud je už od začátku jasné, že nejedeš "střelbu na špici", tak je daleko více pravděpodobné, že stroj dovezeš až do cíle. Ovšem nebudeš na bedně a dost pravděpodobně to budeš mít na bednu dost daleko. A jak se letos + loni v létě ukázalo, tak v současnosti na jakž-takž vyrovnanou bitvu s Kamazy nikdo jiný než Loprais tým nemá.dmatej píše:Apropos, proč se nevymlouvá Macháček, Vildman?
Veverka píše:Čemu se dívíte,soudruzi plánovali přímo v USA montovnu VAZů!
Jak to dopadlo ještě nevím.
Kde takovou logiku vidíš? Překlápíš implikaci! Moje výroky jen dokladovaly Kalinovy kvality, nic víc.Podle této logiky stačí, když si ke mě do auta sedne Pan navigátor Kalina a dojedu mezi 4. a 10. místem? No to asi ne, že?
Samozřejmě neovlivní defekt na trase
...... jen co jim dojdou kvalitní kované díly (kliky ,vačkovky, ojnice) z SONP Kladno.dmatej píše: ...Kamaz není ten, kdo byl první. Dokázal ale udělat dobrý auto, sehrát tým, kvalitní posádky a prostě na něj teď nikdo nemá. Všeho ale do času........
No vida, nakonec je to ještě český autoPetr HC píše:...... jen co jim dojdou kvalitní kované díly (kliky ,vačkovky, ojnice) z SONP Kladno.dmatej píše: ...Kamaz není ten, kdo byl první. Dokázal ale udělat dobrý auto, sehrát tým, kvalitní posádky a prostě na něj teď nikdo nemá. Všeho ale do času........