Stránka 4 z 4

Napsal: pon črc 05, 2010 15:14
od Křečík Barbuška
Hurikán píše:Asi 3/4 náplně staré kapaliny a nové asi 1,5 dl.
Tedy 0,15l + 0,15l ... mno, bylo to 0,4l. Uvážímli, že se něco ztratilo do hader a na asfalt parkoviště (odhadem 0,05l) a buduli věřit výrobci těch 0,2l objemu, vychází mi ztráta při plnění 0,05l, tedy 25% což není špatné. V tom případě by při stejně kalkulované ztrátě měla litrovka teoreticky vystačit jak na brzdy tak i spojku ... mno, mne tedy ne :mrgreen: .

Jediné co mne mate, kam zmizela ta jedna čtvrtina z původní náplně? Pokud bych ji zahrnul do kalkulací, tak by ta litrovka prostě nevyšla.

Napsal: pon črc 05, 2010 19:20
od Pavel V.
Koko Loko píše:
Hurikán píše:Asi 3/4 náplně staré kapaliny a nové asi 1,5 dl.
Tedy 0,15l + 0,15l ... mno, bylo to 0,4l. Uvážímli, že se něco ztratilo do hader a na asfalt parkoviště (odhadem 0,05l) a buduli věřit výrobci těch 0,2l objemu, vychází mi ztráta při plnění 0,05l, tedy 25% což není špatné. V tom případě by při stejně kalkulované ztrátě měla litrovka teoreticky vystačit jak na brzdy tak i spojku ... mno, mne tedy ne :mrgreen: .

Jediné co mne mate, kam zmizela ta jedna čtvrtina z původní náplně? Pokud bych ji zahrnul do kalkulací, tak by ta litrovka prostě nevyšla.

Mno esejc na to nendeš až móc vědecky víš 8) Se na něákej čtvrtlitřík vybodni paňáč byl stejně nepoživatelnej..... :D

Napsal: čtv črc 22, 2010 05:44
od Luděk Musil
Měnil jsem brzdovku před měsícem (v půli června) - na přípravě pro STK mi řekli, že už je "řídká" - vodnatá.
Koupil jsem dvě balení (2 x 0,5 l). Měnil jsem způsobem "všechno starý ven - nový dovnitř". V předních prasatech jsem vyjmul destičky a prasata zatlačil na max dovnitř. Spotřeba nové brzdové kapaliny byla 0,3 - 0,4 l.
Jedinou nevýhodou tohoto způsobu bylo náročnější zaplavení systému a následné odvzdušnění, které jsem dělal 3x.
Doporučuju použití kvalitního nářadí a to očkových klíčů či GOLY. Ploché klíče "ožužlávají" šestihrany na odvzdušňovácích a to je potom "radost" povolovat (v mém případě jsem musel zadní váleček demontovat, povolit na stole a instalovat nový odvzdušňovací šroub).
L.

Napsal: čtv črc 22, 2010 09:38
od Teepee
Takže jsem byl prozíravý, že jsem si přichystal 3 půllitrová balení Syntolu HD205. Musím to udělat všechno (brzdy spojka), ale vůbec se mi do toho nechce, teď jsem si navíc sevisní stání u domu zatarasil nadzemním bazénem.

Napsal: čtv črc 22, 2010 13:51
od plavec
Luděk Musil píše: Ploché klíče "ožužlávají" šestihrany na odvzdušňovácích a to je potom "radost" povolovat (v mém případě jsem musel zadní váleček demontovat, povolit na stole a instalovat nový odvzdušňovací šroub).
¨To ještě jde.Mě se totéž stalo na sousedovic favoritu . Jenže jeden šroubek co drží prasátko jsem utrhnul, takže se prase krájelo.A šlo tam nový.

Napsal: čtv črc 22, 2010 14:00
od MartasBrno
Mně se na přední odvzdušňovák bez hran osvědčila matička M10. Přiheftnutím se to prohřeje a uvolní a pak to jde vytočit samo. Akorát to pak chce odvzdušňovák novej ne jezdit s tím s matičkou jako já... :roll: :P