Stránka 4 z 9

Napsal: pát čer 04, 2010 17:22
od zelvotron
Topení bude otevřený v každým případě, desítka nemá kohout, naštěstí.

Napsal: pát čer 04, 2010 21:45
od plavec
Mě je teď topení docela jedno, nějakej dobrák ho odpojil.Spíš mě začíná trápit únik brzdový kapaliny.Je mokro v místech napojení brzdových trubiček do HBV, přitáhl jsem to, ale nepomáhá.Když vyšroubuju tu trubičku, tak je pod ní ještě nějaká gumička?
Dál jsem pak vyměnil olej v motoru, ten teda vypadal fuj.

JInak k tomu "prolití" čistou vodou: To jsem nevypláchnul motor, ikdyž jsem tu čistou vodu nalejval do expanzní nádobky a vytejkalo to spodní hadicí chladiče?

Napsal: pát čer 04, 2010 22:39
od Chester
plavec píše:Když vyšroubuju tu trubičku, tak je pod ní ještě nějaká gumička?
není, těsní tam kov na kov

Napsal: pát čer 04, 2010 22:42
od plavec
Chester píše:
plavec píše:Když vyšroubuju tu trubičku, tak je pod ní ještě nějaká gumička?
není, těsní tam kov na kov
Takže to by chtělo vyměnit trubičku?

Napsal: sob čer 05, 2010 06:58
od Křečík Barbuška
Ne, vyměnit auto! :P Pokud nepomáhá dotahování je to blbé, buď je tam nějaký zapadlý bordel, nebo je trubička špatně roztemovaná, to druhé je pravděpodobnější. Zkus ten šroub trošku vyšroubovat, zavrtět s tím a znova dotáhnout, třeba si to lépe sedne.

Napsal: pon čer 07, 2010 21:20
od plavec
Tak jsem jej nakonec nevyšrouboval a ještě malinko dotáhl a je (zatím) klid.Ovšem na takovéto špecialitky mne rozhodně neužije.Kdybych tu trubičku urval asi by mne to příliš nepotěšilo.
EDIT: Přidán nový obrázek. :P
EDIT2:Tyhle housle jsem vyhodil.Akorát dělaly kravál za jízdy. :mrgreen:

Napsal: ned čer 20, 2010 21:37
od plavec
FOMA píše:Plavec,obdivuji tvou nepoučitelnost! :twisted: Hradní střela 2-historie se opakuje.. :lol:
Mám neblahý tušení že to tak bude, neb pozoruju lítající volnoběh (nahoru dolu) , a ta voda se mi nelíbí.Zdá se mě že to taky mizí.Uvidím až přeparkuju na rovinu, ale jestli ubyde 2 cenťáky vody jde to všechno do kovošrotu a objednám si Tatru s hydraulickou rukou ať to posbíraj všechno najednou.Na křápy tu nemám místo.

Napsal: ned čer 20, 2010 21:46
od radek mb
Čoveče,s tebou to je v háji.Marná snaha.Já tomu nechávám olej 50 tisíc km a nekolísá mi volnobě,žádnej check engine,po výměně chladiče se přestala ztácet voda(už od ledna mi nic neubylo),začala mi fungovat i ta blbá regulace teploty tak,jak má(po rozebrání auta,abych se mrknul,jak tam chodí ten krokovej motorek,navíc jsem očistil to čidlo tepltoy zevnitř vozu neb na něm bylo asi centimetr prachu).
P.S. Doufám,že mě teď Laděna nevyšplouchne...

Napsal: ned čer 20, 2010 22:05
od Laďuša
Radku, to nevim, jestli tuto zapůsobí jako balšám na Plavcovo duši... A Laděna nesmí vyšplouchnout! Teda né teď :D

Napsal: ned čer 20, 2010 22:13
od radek mb
Laďuša píše:Radku, to nevim, jestli tuto zapůsobí jako balšám na Plavcovo duši..
Hm,asi ne,já ale já jen chtěl dokázat,že desítka je dobrý auto.

Napsal: pon čer 21, 2010 07:59
od zelvotron
radek mb píše:po rozebrání auta,abych se mrknul,jak tam chodí ten krokovej motorek
Mluv, to mě zajímá jak sek ses k tomu dostal a jak to šlo ven.

Napsal: pon čer 21, 2010 08:17
od radek mb
Musel jsem sundat stěrače,ten plast,co drží ostřikovátka,isolaci na přepážce mezi motorem a vnitřkem a ještě takovej ten plast,kterej drží ze spodu přední okno.Potom už je tam vidět,myslím tedy z prostoru od motoru.
Takže jsem zapnul klíček a přepínal vevnitř tu teplotu a šéf koukal,jak to tam pěkně chodí.Je tam vidět krásně to ramínko,který otevírá a zavírá tu klapku.
Nejdřív to nechodilo,pak čidlo ve stropu dostalo ránu,a najednou to chodit začlo.Tak jsem to vytáhl,očistil od brutální vrstvy prachu,prostříknul kontaktolem a už to funguje,jak má,respektive,když je vyplé topení,tak to netopí :)

P.S.Takže venku to nebylo.

Napsal: pon čer 21, 2010 08:27
od zelvotron
Aha, takže topení si vůbec nerozebíral? Ramínko jsem tam nějak neviděl, ale možná mám trošku jinou verzi topení :-( Ale nechodí mě právě ten motorek.

Napsal: pon čer 21, 2010 08:30
od radek mb
zelvotron píše:Aha, takže topení si vůbec nerozebíral? Ramínko jsem tam nějak neviděl, ale možná mám trošku jinou verzi topení Ale nechodí mě právě ten motorek.
Když jsem se ptal pana N.,tak mi řekl,že je potřeba rozebrat přístrojovku a že jsou 3 druhy toho motorku,podle roku výroby atd.Takže jsem rád,že mi to funguje,jinak bych to musel nechat v Sadký vyměnit.Sám bych si na to netroufnul.

Napsal: pon čer 21, 2010 08:33
od zelvotron
No právě já se dostal do stádia kdy se začalo stmívat, půlka auta rozebraná a pro postup bych musel buď vyhodit komplet přístrojovku nebo brzdovej válec s posilovačeem. Beztak to bude asi jen zatuhlý. Ono to fungovalo a pak sem jel od Plavce a už to nefungovalo... :D Nicméně to může bejt jen náhoda :)