Stránka 4 z 23

Napsal: sob lis 12, 2005 15:46
od Dusan
Nejako sa to tuna zasa zvrtlo :)
Tak včera som vymenil klasicky rozdelovač s kladivkom za bezkontakt z vyšieho modelu lady :)
Zbastlil k tomu nejaku elektroniku. A hura na cesty (ten stary nosim zo sebou v kufri kdy by neco :D)
Akurat mi treba upraviť troška regulaciu predstihu ale to sa stym treba hrať :(
Inač naprosta spokojnosť.

Napsal: pon lis 14, 2005 08:31
od Rafan
JmJ píše:Ja nasel na netu obrazky z vyletu Ladou nekde v okoli Tibetu. Byla to 2103 nebo 2106, vizualne v dost prumernem stavu a podle komentaru u fotek bylo treba obcas vlezt pod kapotu. Ale jezdilo to :-).
Nemas tam nekde link ? V soucasnoti prave o takovem "vyletu" uvazujem. Zatim mame prd informaci, treba z toho nakonec nic nebude, ale uvidime..

Napsal: pon lis 14, 2005 13:58
od Marek
Rafan píše:Mam jiny dotaz - jak moc se projevuje nadmořská výška na chod karburatoru? Je ve vyšších výškách (3 000-4 000 m.n.m) lepší Weber nebo OZON..? :shock:
Chová se naprosto stejně, jen je třeba jej přeladit na směsi, protože výše je jiná hustota vzduchu a bohatost ve volnoběhu je potřeba seřídit aktuálním podmínkám. Jinak je to ale stejné jako "dole".

Napsal: pon lis 14, 2005 15:12
od JmJ
Rafan píše:
JmJ píše:Ja nasel na netu obrazky z vyletu Ladou nekde v okoli Tibetu. Byla to 2103 nebo 2106, vizualne v dost prumernem stavu a podle komentaru u fotek bylo treba obcas vlezt pod kapotu. Ale jezdilo to :-).
Nemas tam nekde link ? V soucasnoti prave o takovem "vyletu" uvazujem. Zatim mame prd informaci, treba z toho nakonec nic nebude, ale uvidime..
nasel sem: jde o Pamir

http://www.pbase.com/sigusva/dilmjuk_valley

http://www.pbase.com/sigusva/dilmjuk_pass__day_4

Napsal: stř lis 30, 2005 22:25
od Trevor
Minule ako som pozeral knizku tak som si vsimol ze ten karburator na obrazku ma cosi co ja na aute nemam tusim je tam len obycajny srob.

Obrázek

Co je ta suciastka oznacena cislom 10 :?:

Napsal: stř lis 30, 2005 22:40
od JmJ
Trevor píše:Minule ako som pozeral knizku tak som si vsimol ze ten karburator na obrazku ma cosi co ja na aute nemam tusim je tam len obycajny srob.

Co je ta suciastka oznacena cislom 10 :?:
zhasec plamene. nemaji to vsechny karburatory. funguje to tak, ze kdyz vypnes zaplovani, tak se vysune ta jehla, ktera vede do karburatoru a ucpe privod paliva pro volnobeh (alespon tak jsem to pochopil).

Napsal: stř lis 30, 2005 23:31
od Trevor
Aha no v podste nic co by bolo nevyhnutne na jazdu ale hned mi napadla jedna vec na ktoru by to bolo priam idealne pokial sa samozrejme ja a ty nemylime :oops:

Ked idem na benzin a chcem prepnut na plyn tak je lepsie ked dam prepinac najskor do nulovej polohy (obidva netily su zavrete) a idem az pokial nezacne motor trochu trhat potom hned prepnem na plyn. Pokial sa to ale robilo okamzite tak to malo na jazdu negativny vplyv. Motoru to moc dobe nerobilo benzin a plyn naraz. No a pokial je ta triska nato co ty hovoris tak by sa to dalo prave vyuzit na tento efekt aspon umna neviem ako u druhych.

Napsal: stř lis 30, 2005 23:44
od dmatej
Trevor - ale to je i v návodu k LPG ;-)

Napsal: stř lis 30, 2005 23:58
od Trevor
Sice nie je to mozne lebo ono by to vlastne zavrelo kanal volnobehu :cry:

z tohoto obrazku je to hned jasne....
Obrázek

Napsal: čtv pro 01, 2005 08:24
od Luděk Musil
Osobně nevím, zda-li bych to nazval zhášečem plamene.
Tímto elektromagnetickým ventilem uzavření volnoběhu byly vybaveny karburátory pro 2103 a 2106 a následně i OZONY. Tento systém pracoval na el. principu motor běží (zapalování zapnuto) - otevřeno / motor neběží (zapalování vypnuto) - zavřeno. Takže konečným důsledkem je v podstatě zabránění "samozápalům" po vypnutí motoru. L.

Napsal: čtv pro 01, 2005 10:34
od Rafan

Bomba !! I kdyz se v poslednich dnech zatim cesta zredukovala pouze na Kvakaz, tak stejne se prumerna nadmorska vyska pohybuje kolem tri tisic m.n.m. A precijen az budu v Cecensku tak budu rad za spolehlivy nenapadny stroj 8)

Napsal: čtv pro 01, 2005 15:28
od Pool
JmJ píše:zhasec plamene
Tůma tomu nadává: Uzavírací elektromagnetický ventil pro zamezení vzniku samozápalů (u přehřátého motoru).
Pozor neplést s elektromag. ventilem používaným až později u novějších typů. Tuším se tomu nadává EKONOSTAT...

Napsal: čtv pro 01, 2005 20:39
od Dusan
Ten ele. magneticky ventil uzatvara privod paliva pre volnobežnu dizu.
Skuste naštartovať a pri voľnobehu odpojiť kablik chcipne to.
Inač v staršich karbecoch to nebolo.
A ano služi to na zabranenie samozapalom.
Ekonostat využiva ten isty ventil :D (aspon sa mi zda)

Napsal: pát pro 02, 2005 13:20
od Deli
Luděk Musil píše:Tímto elektromagnetickým ventilem uzavření volnoběhu byly vybaveny karburátory pro 2103 a 2106 a následně i OZONY.
Opravdu to ma i OZON? Ja jsem to tam nenasel ...

Napsal: pát pro 02, 2005 13:25
od Luděk Musil
Opravdu to má i OZON, ale pouze pro vybrané motory. Když jsem ho v Mototechně kupoval, tak prodavačka (nevím, zda-li byla chytrá) se mě ptala, jakej ten OZON vlastně chci. Jestli s elektromagnetickým ventilem, nebo bez něho. L.