Stránka 4 z 82

Napsal: sob kvě 08, 2010 20:07
od ger007
ak mi to financna situacia dovoli chcel by som , dufam ze to pojde, este neake detajly treba porobyt

Napsal: sob kvě 08, 2010 20:28
od MartasBrno
To jsou kotrmelce tohle. Celolak. Nevím, asi jde z těch fotek prd vidět, ale vypadá to dobře. Co díry v podlaze?

Napsal: sob kvě 08, 2010 20:29
od Veverka
Gratululuji,a jak to bude s lulubelou,dostane 1500 nebo 1600 motor?
Mám OT otázku,jak všeci děláte s STK :?: Motor 1600 tam přece nikdy nemůžu legálně narvat(pokud to od výroby nebyla 1500ccm)!
Oficiálně jde jen původní 1200 na 1300,1300 na 1500 a 1500 na 1600(vždy jde snad i libovolný menší než byl).S íčkem čachrovat nejde.

Napsal: sob kvě 08, 2010 20:31
od Maysner
i 1700 muze vypadat jako 1500. vybrousis cislo a typ a vyrazis druhy :roll:

Napsal: sob kvě 08, 2010 20:32
od Laďuša
Ale ono to jde přebouchat a nikdo si ničeho nevšimne...

Napsal: sob kvě 08, 2010 20:49
od Marťas
Já bejt mladej technik na TK, tak vzhledově nepoznám 12ku od 17ky (pokud čísla sedí :))

Napsal: sob kvě 08, 2010 20:51
od Cory
len naliatky nebudu sediet...ale aj to sa da velmi lahko spravit....ja uz mam na 1,7kovom bloku naliatok 2105 :mrgreen:

Napsal: sob kvě 08, 2010 20:56
od Marťas
Jak se to provádí s nálitkama? Vyrážení bych pochopil, ale nálitky si nějak neumim představit.

Napsal: sob kvě 08, 2010 20:58
od Maysner
ja nalitek neresil. a na stk to casto neznaj. pripadne staci obrousit. s 06 jsem byl na tk bez prerazenych cisel :mrgreen:

Napsal: sob kvě 08, 2010 21:06
od Cory
Marťas píše:Jak se to provádí s nálitkama? Vyrážení bych pochopil, ale nálitky si nějak neumim představit.
obrusit a vycistit miesto stareho naliatku, na druhom bloku s pozadovanym cislom som teplovzduskou "pritavil" kus igelitu, plechovu krabicku som vyplnil rozrobenou sadrou a pritlacil na cislo (na igelit).staci nechat uschnut a formička je hotova. Formičku som vyplnil tekutym kovom a prilozil na obrusenu cast bloku. pociastocnom zatuhnuti sa formicka vyberie a cislo sa necha uschnut.bolo by dobre dat do formicky pred tekutym kovom kusok igelitu,alebo potravinarskej folie alebo niecoho podobneho,aby sa formicka lahko oddelila od cisla.

Napsal: sob kvě 08, 2010 21:12
od Marťas
To si zapíšu! dík :wink:

Napsal: sob kvě 08, 2010 21:20
od ger007
na 2102 nemam ani zabrusene cislo motora 2103, ani seriove, cislo myslim ze mechanik len otvoril kapotu a pozrel ci je tam motor a tym to haslo :-D

toto je cistokrvna 2106 (1600 ), takze tam nemusim riesit iny motor, ten co tam je je OK ma len 88tkm,

co sa 2102 tyka, samozrejme mi ostava a chcel by som ju niekedy zgeneralkovat, ale ktory rok to bude tak to ani srnky netusia. zatim pojdu papiere do depozitu a ja budem po vikendoch prasit

2106 potrebuje celolak , je to take flakate a vyblednute, cervena rychlo vybledne, a hlavne je nutnost vymeny prednych blatnikov takze by som tam mal 3 farby cos sa mi nepaci i ked ktohovie zalezi od financii vsetko je vo hviezdach

2102 dostane motor 1600 o tom vsak v inej teme :wink:

Napsal: sob kvě 08, 2010 21:30
od Puhi
ja jebem aj nejaké brúsenie čísla, zatiaľ čo som už stihol chodiť na stk tam technik vôbec nežmúril a už vôbec to maličké číslo tam neuvidí. Dosť problém je rozoznať normálne veľké 2103 a nie ešte to nič na 21213 :roll:

Napsal: sob kvě 08, 2010 21:40
od Cory
o STK nejde, horsie je to v pripade buracky...

Napsal: sob kvě 08, 2010 21:47
od mayo456
ger007: ked uz celolak ale nechaj tehlu nech niesom sam co ma tehlovocervenu :)Ja ked som bol na stk mne ani neotvarali kapotu :P