Stránka 4 z 82
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:07
od ger007
ak mi to financna situacia dovoli chcel by som , dufam ze to pojde, este neake detajly treba porobyt
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:28
od MartasBrno
To jsou kotrmelce tohle. Celolak. Nevím, asi jde z těch fotek prd vidět, ale vypadá to dobře. Co díry v podlaze?
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:29
od Veverka
Gratululuji,a jak to bude s lulubelou,dostane 1500 nebo 1600 motor?
Mám OT otázku,jak všeci děláte s STK
Motor 1600 tam přece nikdy nemůžu legálně narvat(pokud to od výroby nebyla 1500ccm)!
Oficiálně jde jen původní 1200 na 1300,1300 na 1500 a 1500 na 1600(vždy jde snad i libovolný menší než byl).S íčkem čachrovat nejde.
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:31
od Maysner
i 1700 muze vypadat jako 1500. vybrousis cislo a typ a vyrazis druhy
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:32
od Laďuša
Ale ono to jde přebouchat a nikdo si ničeho nevšimne...
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:49
od Marťas
Já bejt mladej technik na TK, tak vzhledově nepoznám 12ku od 17ky (pokud čísla sedí
)
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:51
od Cory
len naliatky nebudu sediet...ale aj to sa da velmi lahko spravit....ja uz mam na 1,7kovom bloku naliatok 2105
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:56
od Marťas
Jak se to provádí s nálitkama? Vyrážení bych pochopil, ale nálitky si nějak neumim představit.
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:58
od Maysner
ja nalitek neresil. a na stk to casto neznaj. pripadne staci obrousit. s 06 jsem byl na tk bez prerazenych cisel
Napsal: sob kvě 08, 2010 21:06
od Cory
Marťas píše:Jak se to provádí s nálitkama? Vyrážení bych pochopil, ale nálitky si nějak neumim představit.
obrusit a vycistit miesto stareho naliatku, na druhom bloku s pozadovanym cislom som teplovzduskou "pritavil" kus igelitu, plechovu krabicku som vyplnil rozrobenou sadrou a pritlacil na cislo (na igelit).staci nechat uschnut a formička je hotova. Formičku som vyplnil tekutym kovom a prilozil na obrusenu cast bloku. pociastocnom zatuhnuti sa formicka vyberie a cislo sa necha uschnut.bolo by dobre dat do formicky pred tekutym kovom kusok igelitu,alebo potravinarskej folie alebo niecoho podobneho,aby sa formicka lahko oddelila od cisla.
Napsal: sob kvě 08, 2010 21:12
od Marťas
To si zapíšu! dík
Napsal: sob kvě 08, 2010 21:20
od ger007
na 2102 nemam ani zabrusene cislo motora 2103, ani seriove, cislo myslim ze mechanik len otvoril kapotu a pozrel ci je tam motor a tym to haslo
toto je cistokrvna 2106 (1600 ), takze tam nemusim riesit iny motor, ten co tam je je OK ma len 88tkm,
co sa 2102 tyka, samozrejme mi ostava a chcel by som ju niekedy zgeneralkovat, ale ktory rok to bude tak to ani srnky netusia. zatim pojdu papiere do depozitu a ja budem po vikendoch prasit
2106 potrebuje celolak , je to take flakate a vyblednute, cervena rychlo vybledne, a hlavne je nutnost vymeny prednych blatnikov takze by som tam mal 3 farby cos sa mi nepaci i ked ktohovie zalezi od financii vsetko je vo hviezdach
2102 dostane motor 1600 o tom vsak v inej teme
Napsal: sob kvě 08, 2010 21:30
od Puhi
ja jebem aj nejaké brúsenie čísla, zatiaľ čo som už stihol chodiť na stk tam technik vôbec nežmúril a už vôbec to maličké číslo tam neuvidí. Dosť problém je rozoznať normálne veľké 2103 a nie ešte to nič na 21213
Napsal: sob kvě 08, 2010 21:40
od Cory
o STK nejde, horsie je to v pripade buracky...
Napsal: sob kvě 08, 2010 21:47
od mayo456
ger007: ked uz celolak ale nechaj tehlu nech niesom sam co ma tehlovocervenu :)Ja ked som bol na stk mne ani neotvarali kapotu