Stránka 4 z 4

Napsal: úte dub 18, 2006 16:39
od Little Red Riding Hood
když si nastrkáš nýty do auta tak se můžeš rovnou rozloučit s technickou.. určitě vař.. :happy1:

Napsal: stř dub 19, 2006 15:42
od Pavel04
No jestli je problém s technickou, tak to neni co řešit...
Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty

nyty

Napsal: stř dub 19, 2006 16:21
od SalWador
Pavel04 píše:Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty
Nejde o tlak, ale o krut. Jinak ja mam blatniky taky prinytovane... ale soucasne i privarene.

Napsal: stř dub 19, 2006 18:43
od Little Red Riding Hood
Pavel04 píše:No jestli je problém s technickou, tak to neni co řešit...
Ale jinak si nemyslim, že by byl nýt nepevný, dyť parní mašiny musely odolávat velkejm tlakům... nebo mosty
není nyt jako nyt.. :happy1:

[ Added: čt duben 20, 2006 5:06 pm ]
potom sem tet někde viděl že při (dejme tomu tuningu) karoserie se používa dirkovaný plech.. co na to říkáte??... potom se to samozřejmě překituje.. je to dobrý třeba dejmetomu kvůli váze, pak se to dá lepe tvarovat, ale třeba jak moc tam ten kit bude držet a co antikoroze dtitin.. atd.. :happy1: