Stránka 4 z 15
Napsal: pát črc 02, 2010 12:07
od vintera
tam se může křížit chod plovoucího třmenu, měli jsme to u megana. jedna ochranná guma byla KO a bordel pod ní a druhá strana přirezlá. Nový silný kotouč a destičky způsobily chod třmenu v jiných místech, kde se nebyl zvyklý a takzv. se mu nechtělo.
Napsal: pát črc 02, 2010 13:15
od plavec
Nojo jenže mě tam dali nový pístky, manžety a celý třmeny jsou "údajně" udělaný.
Když ten třmen sundám odpojím hadici tak bych si s tím plovoucím třmenem měl hejbat krásně rukou?
Napsal: pát črc 02, 2010 13:20
od Dusan
no a rozmerovo ti to sedi..lebo mm sem tam a potom je problem hod tu udaj kolko mm maju nove dostick y co si tam dal...mozno ma snejake vecsie a vtom by mohol byt problem.....
Napsal: pát črc 02, 2010 13:27
od plavec
vintera píše:je mi právě divný, že jsi nemohl nasadit volně obě destičky, .
ano tohle jsi pochopil správně. Nepiloval jsem obložení ale to "želízko jak je na něm obložení" resp. jen trošku jsem líznul roh. Jestli to nebude tím že destičky jsou polský...
ale mezi kotoučem a brzdovým válečkem vůle tedy byla
Ano vůle tam byla, protože pístek byl stlačen dole a celou brzdu jsem na kotouč nasadil volně.
Pojezdi a pobrzdi, někdy to trvá déle v závislosti na měkkosti destiček
Tak mám ten třmen ještě sundat nebo to mám pojezdit? Bojím se že když budu jezdit v takovým stavu že se bude hřát takhle kolo, zkroutí se kotouč.
Napsal: pát črc 02, 2010 14:23
od MartasBrno
Pochopil jsem to správně že destičky nešly nasadit do samotného třmenu a nechtěj v něm chodit?
Napsal: pát črc 02, 2010 17:21
od plavec
MartasBrno:ano desticky se mě do třmenu nevešly,takže jsem je líznul pilníkem.Dvě desky šly pak takřka volně a dvě až po větším zatlačení se hnuly.
Teď jsem koukal na kotouč a neháže.
Napsal: pát črc 02, 2010 19:38
od vintera
bez brždění se nic hřát nesmí, zkus tedy destičky ještě trochu líznout kde drhnou ve třmenu, musí být zcela volné.
zrovna tak musí chodit zcela volně třmen ve svém uložení. Jinak mě se jednopístkový plovoucí třmeny vůbec nelíbí, vždycky ta jedna strana je víc obržděná, jsou to takový brzdy jako na starejch dětskech kolech. I proto mám lady.
Napsal: pát črc 02, 2010 20:02
od plavec
vintera píše:bez brždění se nic hřát nesmí
tak mám ještě provest zkušební jízdu bez brždění?
A lada má jako dva pístky?
Proti sobě?
Napsal: pát črc 02, 2010 20:09
od Laďuša
plavec píše:A lada má jako dva pístky? Proti sobě?
Jasně, desítka snad ne?
Napsal: pát črc 02, 2010 22:10
od plavec
provedl jsem zkušební jízdu (téměř)bez brždění.A nehřeje se to, ale když jsem pak brzdil tak se to zas hřálo, už ne tolik, ale pořád to není ono.
Destičky v třmenu teď chodí pěkně volně, tak to jsem blázen...
Laďuša píše:plavec napsal:
A lada má jako dva pístky? Proti sobě?
Jasně, desítka snad ne?
Nevím, to jsem nezkoumal, mrknu do katalogu.
Napsal: pát črc 02, 2010 22:51
od vintera
tak nevím, studené brzdy po brždění jsem ještě neměl. Je otázkou, jaká míra teploty je už to
"ono".
Napsal: sob črc 03, 2010 00:16
od MartasBrno
Jé
a já ty brzdy teďka proklínal že jsou složitý, že dvakrát tolik hydrauliky = dvakrát tolik poruch a on to někdo i cíleně pochválí
. jsem hned optimista. Měl bych si teda vážit starých dvoupístkových Bendixů pokud nejsou zatuhlé? Asi jo.
Napsal: sob črc 03, 2010 09:03
od plavec
No abych měl horkej disk kola to asi není přímo "IN" . Zkusím to ještě opatrně pojezdit a pobrzdit. Díky za tipy.
Napsal: ned črc 04, 2010 17:29
od Cory
Stara rada ma oproti sebe 2 valceky a od samary hore uz len jeden+plavajuci trmen
Napsal: stř pro 08, 2010 14:20
od MartasBrno
Tak, po necelém roce je to tu zas, tentokrát z opačné strany
. Divím se, že toto téma nezmizelo.
Auto už nemá polohu "rovně" na volantu posunutou, ale vrátila se zpět do nulové polohy. Jak se to stalo? Za celý rok jsem neprohodil přední kola, protože mne to nenapadlo, nebo se mi to nehodilo zkoušet. Letos, oproti loňsku, mám zimáky na všech 4 kolech a auto jede rovně.
Příčina byla v nepatrně nesouměrném sjetí předních gum, rozdíl nebyl na patrný až do prohlédnutí po výměně kol. Takže v tomto směru jsem již spokojen.