Stránka 4 z 4

Napsal: pon lis 09, 2009 10:45
od Wolf
Kalasnikov píše:nedávno jsem byl v ladaobchodě tak jsem si rovnou koupil filtr oleje a jediné co tam měli byla jakási VIKÄ což jak jsem zjistil na netu je čína tak nevím jestli to tam vůbec dávat.
Pokud ho namontujes, tak si hlavne dej pozor, jestli to maze hned po nastartovani nebo to ma prodlevu, pokud bude spatny zpetny ventil, tak ho redeji vyhod :wink:

Napsal: pon lis 09, 2009 10:51
od Teepee
Přesnější popis nefunkční klapky zde: http://forum.ladaklub.com//viewtopic.php?t=12332

Napsal: pon lis 09, 2009 11:30
od Kalasnikov
xx

Napsal: stř lis 11, 2009 18:42
od Kalasnikov
xx

Napsal: čtv lis 12, 2009 00:08
od Saša
Kalasnikov píše:Docela na hovno je že ten motor nechytá dokud se nevytvoří dostatečný tlak oleje, takže startuju na 3-4x.
:shock: Co proboha má společného tlak oleje a neochota motoru chytit ?!? Pro motor je to spíš výhoda . Než chytí tak ho předmaže startér .

Napsal: čtv lis 12, 2009 07:42
od Marek
Přesně tak. Pokud je problém se spadáváním oleje do vany, je při startu naopak lepší, když motor nechytne hned. Motor se několikanásobným startováním namaže malými otáčkami, což z hlediska jeho životnosti je vhodnější. A jestli chytá motor napočtvrté, je to jedině proto, že se z karburátoru odpaří palivo a chvíli trvá, než se tam natlačí. Zkus před startem napumpovat do komory benzin a naskočí okamžitě.

Napsal: čtv lis 12, 2009 08:10
od Wolf
Kalasnikov píše: Objednal jsem MAN...
MANNy jsou spolehlive, u nich je to bez problemu, ani jednou jsem se v nich nespletl.

Napsal: čtv lis 12, 2009 08:51
od Roman
Tlak oleja a startovanie motora ma dost spolocneho. Mal som motor, ktory nestartoval, ked som si vsimol, ze ani po dlhsom toceni starterom nezhasla kontrolka mazania, tak som hladal preco, zistil som, ze je strhnuty tisichran na olejovom cerpadle. Po vymene cerpadla motor chytal na prve otocenie...... :) Ale ak cerpadlo funguje, je to samozrejme o inom. :)

Napsal: sob lis 14, 2009 06:40
od Kalasnikov
xx