Stránka 4 z 31

Napsal: pon srp 31, 2009 19:33
od Jakub Metelka
Marťas, Tak jedine vyrobit :)

Napsal: pon srp 31, 2009 21:57
od Marťas
Jasný, udělám na to nějakej speciání bazmek :)

Napsal: stř zář 02, 2009 18:22
od Acibuk
Čau draku, TP jsem Ti poslal už v pondělí, doufám, že došel:)

Napsal: stř zář 02, 2009 19:53
od Marťas
Dneska dorazil, díky. Mává ti ode mně z poličky :hello2: :)

Napsal: úte zář 08, 2009 14:23
od Marťas
VAZům zdar.
O víkendu jsem zas trochu pomakal - Zrcátko jak tu bylo zmíněno už mám krásné chrom. Vyhrabali jsme ho s tátou ve sklepě, ještě po tom našem žigulíku, ve kterém jsem strávil kus mého dětství. Takže běda tomu, kdo se na to zrcátko křivě podívá :D
Přes týden se taky pokusím "zrestaurovat" znak z masky - výsledek zatím nejistý, uvidíme.
A co je hlavní, Vláďa o víkendu vyhrál boj se zákeřnou plazobřišnicí! A zároveň dostal také imunitní vakcínu proti této chorobě, aby se už nevrátila. :)
Pár fotek:
http://martin2101.rajce.idnes.cz/5._Zari/#album

Napsal: úte zář 08, 2009 15:48
od Jimmi
Čím natíráš ty pružiny? Nebude se to loupat.....?

Napsal: úte zář 08, 2009 17:53
od Jelen
Marťas píše:Vláďa o víkendu vyhrál boj se zákeřnou plazobřišnicí!
:wav: gratuluji k vítězství nad touto nemocí :lol: udělal jsi z toho pořádný auto.

Napsal: úte zář 08, 2009 20:01
od Marťas
Jimmi píše:Čím natíráš ty pružiny? Nebude se to loupat.....?
Našel jsem na to ve sklepě spešl sajrajt, má to bejt pružnej nátěr. Tak se uvidí, taky ale nevim, jak je to starý :?

Jelen, pomohla až transplantace, doufejme, že se transplantát uchytí 8)

Napsal: úte říj 06, 2009 22:03
od Marťas
Ahoj ve spolek,
po delší době se opět hlásim. Práce na autě probíhaj víceméně ok.
Elektrika hotová z čehož jsem vážně rád, zástěrky už visí. Dotáhl jsem lanko od ručky,
aby už nebrala od sedmého zubu výš :lol:
Zbejvá mi ještě seštelovat spojku, pořešit kastli a to, co mě teď nejvíc krká - utěsnit čelní sklo.
Já i kdybych se postavil na uši a poslepu zalil celý auto do vosku, tak tam kolem toho okna bude furt chcát...

Ale co mě teď trápí fakt asi nejvíc je to, že se při volnoběžnejch otáčkách ozývá takový divný klepání
kdesi od převodovky. Je to slyšet hlavně na neutrál a jenom vevnitř.
Vypozoroval jsem, že klepání zmizí při přitažení páky k sobě(doleva) a při zatlačení, nebo posunutí páky od sebe(doprava)
pro změnu mírně zesílí. Absolutně netušim, co to je, odkud to může bejt, nebo jak je to závažný, příp. jak to opravit.
Přivítám vaše rady, díky

+ pár fotek>
http://martin2101.rajce.idnes.cz/12.Zari_-_4.Rijen_2009

Napsal: stř říj 07, 2009 04:22
od peet2101
Je to klepání nějak závislé na poloze spojky??

Napsal: stř říj 07, 2009 08:31
od Marťas
nejsem si úplně jistej, ale myslim si, že neni

Napsal: stř říj 07, 2009 09:08
od EMI
urezlý nebo upajtlovaný šroub nebo celá klema, co drží vejfuk k převodovce :?: ale počítam, že pod auto jsi se díval :idea:

EDIT: když ale koukam na fotky a čtu si to o tej poloze páky, tak jsem asi napsal blbost :?

PS: k brusce patří brejle - voči máš jen jedny :wink: naopak musim vyzvednout pivo při práci - to se to pak dělá :D (nesmíš bejt ale šofer nebo pyrotechnik :P )

Napsal: stř říj 07, 2009 09:43
od Acibuk
K tomu sklu - kdybys viděl to starý, co tam bylo - mělo asi 30cm prasklinu a když pršelo, tekly po palubce potůčky. Spíš bych hledal někde díru v plechu.. Je to to místo, jak kape spolujezdci na nohy?:)

Napsal: stř říj 07, 2009 09:52
od miro263
Tato foto nema chybu :)

Obrázek

Napsal: stř říj 07, 2009 09:54
od Saša
Pokud zvuky pocházejí z převodovky musí ustat po vyšlápnutí spojky .
Na spojce samotné se nic nastavit nedá . Jediné co se nastavuje je NUTNÁ ! vůle mezi tyčkou vypínacího válečku a pákou vedoucí do spojky . Musí tam bejt vůle cca 3 mm . Více méně je jedno jaká ale vůle tam musí bejt (raději vjetší než žádná) . Seřizuje se to na té tyčce dvěma maticema (klíč 13 a 17) + nějaký (tuším10) na přidržení tyčky , nebo kleště . Ke kontrole téhle vůle se nemusí ani pod vůz . lze tam dosáhnout po otevření kapoty mezi převodkou řízení a blokem . "Skušenější" to poznají na spojkovém pedálu (chce si to skusit) , napřed je cítit volný chod pedálu pak je cítit odpor hydrauliky než překoná "onu" nastavenou vůli (to se sleduje) a pak začne bejt cítit odpor vypínacího ústrojí spojky . Pokud tam je vůle tak si to pro naučení stačí párkrát skusit . Jde to "krásně" poznat i když zatlačíme na spojkový pedál rukou .
K tomu zatékání : Vyndej okno , vše očisti , zatmel - zavař případné dírky a vče namaž resistínem . kastli i gumu , jak v místě styku s plechem tak i do drážky pro okno . Nasaď zpět a zaručeně tama nepoteče .