Stránka 4 z 4

Napsal: čtv říj 29, 2009 20:48
od Křečík Barbuška
Maysner píše:me se pri trefeni diry ve vetsi rychlosti uplne rozsypal palec, vicko mi vyselo na dratech dole u vany..........a domu me dotahl otec feldou
Ty sebou nevozíš náhradní rozdělovač? :mrgreen:

Napsal: čtv říj 29, 2009 21:35
od Maysner
ee. neni duvod :P a to se mi stalo v dobach 15ky. posledni chvile svyho zivota zrala oleje skoro co benzinu :roll:

Napsal: pát říj 30, 2009 22:26
od Ivo
Koko Loko píše:
Maysner píše:me se pri trefeni diry ve vetsi rychlosti uplne rozsypal palec, vicko mi vyselo na dratech dole u vany..........a domu me dotahl otec feldou
Ty sebou nevozíš náhradní rozdělovač? :mrgreen:
Mi se kdysi taky rozpadlo víčko i s palcem rozdělovače a musel jsem se nachat domů odáhnout. Od té doby to sebou vozím náhradní. Dokonce i teď, když mám stříkačku :lol: .

grepak.s máš tam rozdělovač, co tam patří? nemáš tam ten s kratší hřídelkou?[/b]

Napsal: úte lis 03, 2009 07:29
od grepak.s
Ivo píše:
Koko Loko píše:
Maysner píše:me se pri trefeni diry ve vetsi rychlosti uplne rozsypal palec, vicko mi vyselo na dratech dole u vany..........a domu me dotahl otec feldou
Ty sebou nevozíš náhradní rozdělovač? :mrgreen:
Mi se kdysi taky rozpadlo víčko i s palcem rozdělovače a musel jsem se nachat domů odáhnout. Od té doby to sebou vozím náhradní. Dokonce i teď, když mám stříkačku :lol: .

grepak.s máš tam rozdělovač, co tam patří? nemáš tam ten s kratší hřídelkou?[/b]
Ale hej to auto jelo jak ďábel...Normálka sem jel, 1,2,3,4 bezproblem trhal...Pak na poli to asi ve 20 km/h hupslo pres traktorovy koleje a chciplo to, a uz to nende nastartovat... Obcas si streli do vejfuku ...Tak fakt nwvim... To normalka jelo jak dabel fakt a najednou hups a konec...

Napsal: úte lis 03, 2009 10:34
od Hurikán
grepak.s, Tvůj popis průběhu závady ještě víc nahrává Ivošově dedukci o krátké hřídeli rozdělovače. Jestliže jsi měl v 15kovém nebo 16kovém bloku daný rozdělovač pro 1200/1300, který má kratší hřídel, mohlo to ako-tako fungovat. Pak ale právě stačí velký otřes (nadskočení auta) a hřídelka se vůči ozubenému kolu unašeče protočí a tím pádem máš špatné časování zapalování. :idea:

Takže za
1. shoď víčko rozdělovače a skoukni palec. Pokud máš náhradní, tak ho vyměň a zkus nastartovat.
2. nastav motor na výchozí značku a zkontroluj, jestli palec ukazuje na čtvrtý (nebo první) válec.
3. rozdělovač vyndej ven a podívej se na tisícihran, jestli není jeho koneček ojetý.
4. změř vzdálenost mezi koncem hřídelky a dosedací plochou rozdělovače. Pokud naměříš něco kolem 127mm, tak máš rozdělovač pro 1200/1300. U rozdělovače pro 1500/1600 musíš naměřit zhruba 136mm. ;)