Stránka 4 z 20

Napsal: ned říj 04, 2009 17:56
od Atex
¨tyjo to musi byt masakr, uz se tesim az uvidim na sprintech :-)

Napsal: pon říj 05, 2009 08:37
od radek mb
Takže rozdíl mezi 1500a 1700 je opravdu znatelný, a to si myslím,že motor není úplně ideálně nastavený.

Hlavní klad 1,7 je tah do kopce.Například jsem porovnával ,jak to pojede ve známém kopci zvaném Mohelničák.S 1,5 jsem zhruba v půli kopce musel z 5 podřadit na 4,aby mě to drželo rychlost 100 km/h.A to jsem jel bez zátěže a sám.S 1,7 jsem to zvládnul na pětku,auto i lehonce zrychlovalo a to se mnou cestovala ještě manželka s dítětem.

Spotřeba je zhruba stejná,na dálku něco malinko přes 7 l/ 100km.

Jinak jsem chtěl poděkovat Ivošovi za velkou pomoc při výměně motoru a dalších drobných opravách mého auta.Není nad víkend strávený v garáži ve Vratimově :D.A taky Atexovi a Koprovi za jejich společnost :)

Napsal: pon říj 05, 2009 09:02
od Cory
Dufam, ze si nenechal karburator s tryskami pre 1,5 :)

Napsal: pon říj 05, 2009 09:06
od radek mb
Cory píše:Dufam, ze si nenechal karburator s tryskami pre 1,5
:oops:

Napsal: pon říj 05, 2009 09:18
od Cory
ja tam mam trysku 135, vzdusnik 170, na druhej komore vzdusnik 150 a trysku 162. A 2. komoru prerobenu na mechaniku :wink: 1,7ka s 1,5kovym karbom ide lenivo.

Napsal: pon říj 05, 2009 09:31
od radek mb
Čili bude potřeba ještě přetryskovat a znovu nastavit karburátor.Pokud je to tak,že 1,7 s tím 1,5 krbecem je líná a mě už to teď připadá,že je to docela živý,tak po výměně trysek a vzdušníků by to teoreticky mělo být ještě svižnější.To by bylo docela fajn 8)

Napsal: pon říj 05, 2009 10:27
od EMI
by mě zajímalo proč 17 má jinak udělaný to odvětrání motoru, je mi jasný, že je to kvůli měrce na olej. u 17ky se do bloku nevejde nebo proč to tak udělali?

jinak Radku paráda :wink:

Napsal: pon říj 05, 2009 11:50
od Cory
Radku, nastavovat netreba nic, iba prehodis trysky a vzdusniky a je to :wink:

Napsal: pon říj 05, 2009 15:11
od Saša
For EMI . Je jiný blok u kterého nedělali nálitek pro měrku Je to na výrobu jednoduší a nemusí jednou frézovat ,

Napsal: pon říj 05, 2009 15:28
od Jimmi
Ono tedy popravdě tím odvětráním vždycky proudil olej do sacího traktu. První inovace - zešikmení spodní hrany odlučovače asi příliš nepomohla. Tipoval bych, že hlavní příčina této inovace bude někde tady. Samozřejmě čím méně otvorů v bloku, tím lépe, takže to asi bude hned číslo dvě.

Napsal: pon říj 05, 2009 20:03
od Ivo
radek mb píše:Jinak jsem chtěl poděkovat Ivošovi za velkou pomoc při výměně motoru a dalších drobných opravách mého auta.
Hlavně ať motor slouží, tak jak má.
radek mb píše:Není nad víkend strávený v garáži ve Vratimově
Akorád jsem po těch víkendech dost unavený. Vždycky jsem chtěl, aby se chodilo do práce jen dva dny a pět dnů byl víkend. Teď už to nechci. Ty dva dny, by mi regeneraci sil nestačilo :lol: .

Napsal: ned říj 11, 2009 22:45
od Kopr
Jsem se zůčastnil výměny, Radkův motor je již v mém voze a neodpustím si jedno foto budovatelské činnosti :mrgreen:

Napsal: pon říj 12, 2009 13:59
od EMI
tak to se nedivim, že je tam u vás pořád tak živo. takhle by mě to bavilo taky 8)

Napsal: pon říj 12, 2009 14:42
od čmelák
to sa mi paci, pripada mi to ze si medzi sebou menite motory a aspon mate prilezitost si vypit :D

Napsal: pon říj 12, 2009 14:45
od Hurikán
čmelák píše:to sa mi paci, pripada mi to ze si medzi sebou menite motory a aspon mate prilezitost si vypit :D
:D JJ. V Ladaklubu nejsou putovní poháry, ale putovní motory. :mrgreen: