Stránka 4 z 4

Napsal: pát črc 31, 2009 11:04
od Trevor
Ja neviem co cmelak stym robil ale je to sila uz som videl vselico ale toto je zatial no. 1

Pricina bola asi ze praskli kosiky co drzia gulicky a tie sa potom asi podtou silou dostali von z loziska co nasledne sposobilo znicenie ozubenia. Okrem dvoch lozisk na zadnom kryte som ostatne musel vsetky povyrazat kladivom von pritom za normalnych okolnosti to ide v podstate same. To dvojradove sa pri vyrazani rozlomilo na dve casti. Cele som to preskladal do 4q prevodovky som zvedavy ze ci to pojde normalne.

Napsal: pát črc 31, 2009 14:45
od staneko
Prvotní příčinou bývá prasklá prožná podložka pod spojkovým košem ...... pak se začne hýbat hřídel a pak se stane toto ...... jo a občas se stává, že jak se tu rozebíralo to lisování, tak sem tam je ta hlavní hřídel z výroby nedolisovaná ......