Stránka 4 z 23
Napsal: úte říj 05, 2010 20:36
od luboš
Myslíš ty zadní? ty semě právě moc nelíbí maji moc geometrickejch tvarů když už tak z 03 ale s těma co mam sem spokojenej. Jinak o tom je tuning co kus to originál ale nesmí se to přehánět.
Napsal: úte říj 05, 2010 20:53
od Ivo
Pro každého je ideální výška někde jinde. Já mám vzadu kombíkové pružiny a zkrácené jenom o půl závitu a vyhovuje mi to. Na to kudyma jezdím, je to akorád. Pokud bych to snížil, tak bych při výjezdu od baráku chytal katem.
Napsal: stř říj 06, 2010 17:56
od luboš
Má význam dávat do auta místo ozona jedno bodovej vstřik? má s tím někdo zkušenost , jakej to má vliv na spotřebu a výkon?
Napsal: stř říj 06, 2010 18:09
od Tommel
Ičko ma vyhodu, že to nemusiš seřizovat, spotřeba zaleži od stylu jizdy, ja měl ičko a dal jsem ho pryč
Napsal: stř říj 06, 2010 18:23
od luboš
No mě jde o nákej rozumnej kompromis výkon/spotřeba nechci s tím závodit honit to ve vysokejch otáčkách, navíc jezdím i na LPG.
Napsal: stř říj 06, 2010 18:29
od Tommel
Tak když máš lpg, tak je to dle mně zbytečne řešit, nech tam karburator a máš o starost s přestavbou míň
Napsal: stř říj 06, 2010 18:38
od luboš
Mě jde taky o poznání
a když se mě to nebude líbit tak to dám spátky a díly se budou časem hodit na nivu.
Napsal: čtv říj 07, 2010 15:56
od Saša
luboš píše:navíc jezdím i na LPG.
Íčko a LPG je dobrá kombinace ALE : Budeš vtom případě potřebovat k LPG alespoň Emulátor lambdasondy pro ŘJ motoru . Né že by to bez něj nejelo ale Lambda začne počítačí hlásit "chaotické" stavy a on se bude snažit všelijak toto napravit . Začne měnit vše co řídí ale "nejhorší" že začne laborovat s předstihem což je na škodu . Pak stejně ŘJ "spadne" do nouzového stavu .
V každém případě by se vyplatilo zajít na šroťák a vymontovat jednotku i krokový motor pro řízení bohatosti LPG .
Karburátor a LPG NE !!! Tedy Ano , ale upravený a vždy bez benzínu !
Napsal: čtv říj 07, 2010 17:53
od luboš
No to lpg je jeden z důvodu proč chci íčko mě se ta příprava směsi s tím reduktorem moc nezdá navíc furt valí benzínová pumpa... A to vstřikování lpg bych si asi nechal udělat od firmy.
Napsal: čtv říj 07, 2010 18:10
od Saša
luboš píše:A to vstřikování lpg bych si asi nechal udělat od firmy.
Nemluvím o vstřikování LPG to je moc peněz i když si to uděláš sám .
Mluvím jen o dodělávce řízení bohatosti k stávajícímu reduktoru .
Pokud ovšem chceš aby to jelo pořiď si MPI třeba z Felície nebo Samary . A pak jdi do sekvenčního vstřikování plynu . Tam se již nějaké "zázraky" dají udělat .
Řízený plyn si s SPI moc nerozumí .
Jinak REDUKTOR tam bude vždy .
Napsal: čtv říj 07, 2010 19:34
od luboš
To MPI s felicie na ladamotor pasuje? tam se asi musi přispůsobyt sání ne?
Napsal: čtv říj 07, 2010 19:42
od Saša
Vrtneš Ladasvody a zalepíš do nich vstřikovače . Někdo MPI tady dělal jako diplomovku . Navíc ke Škochtli seženeš jednoduše vhodný soft na doladění parametrů .
A věřím že s trochou štěstí a zavřenýma očima před exhalacema při zrychlování by to mohlo atakovat hranici 110 Hp .
Napsal: čtv říj 07, 2010 20:11
od luboš
No tak mám zas o čem přemejšlet
no původně jsem to tak plánoval vzít MPI z nějakýho auta na vrakáči ale pak sem si říkal ze SPI přímo pro ladu bude jednoduší musím to ještě prošpekulovat
Napsal: čtv říj 07, 2010 20:17
od Jelen
Sašo a jak uděláš snímač vačkovky? Vstřiky musí vědět, kdy vstříknout. Nebo je to kontinuální, jako u starých mercedesů?
Napsal: čtv říj 07, 2010 20:39
od Martin H.
Snímač vačkovky přece nepotřebuješ, stačí když uděláš snímač a leštěnou plošku na setrváku, nebo se pletu?