Stránka 4 z 9
Napsal: ned kvě 31, 2009 20:35
od plavec
no mě už to ani nepřijde.Je fakt, že v některých případech nevidím na semafor, ale tak většinou si zastavím tak, abych na něj viděl aspoň trochu anebo se holt nakloním tak, že se nalepím na volant a zaujmu takovou "divnou" pozu .
TO Chestrer: Tyjo nedrbeš kolenama o volant při Tvojí výšce?
Napsal: ned kvě 31, 2009 20:51
od radek mb
Tak zrovna velikost vnitřního zrcátka je věc,která by mi na desítce vadila nejmíň
to Volnomyšlenkář:To auto není a ani v době svého vzniku nebyla žádná bomba,ale já si zvykl i na ten hnusnej zadek u sedana,teď mi dokonce připadá docela v klidu.Ale zase se neztratí v té jednotvárné záplavě Fabií,Accentů apod.
Napsal: ned kvě 31, 2009 21:01
od Volnomyšlenkář
radek mb píše:Tak zrovna velikost vnitřního zrcátka je věc,která by mi na desítce vadila nejmíň
to Volnomyšlenkář:To auto není a ani v době svého vzniku nebyla žádná bomba,ale já si zvykl i na ten hnusnej zadek u sedana,teď mi dokonce připadá docela v klidu.Ale zase se neztratí v té jednotvárné záplavě Fabií,Accentů apod.
Máš na stránkách fotku červené Laděny Ivanovny s moc pěknejma liťákama. Můžeš mě prosím říct značku
kuju
Napsal: pon čer 01, 2009 00:15
od radek mb
Značka ProLine PY 7x15,obuté GoodYear Hydragrip 195/50/15.
Napsal: pon čer 01, 2009 08:17
od Volnomyšlenkář
radek mb píše:Značka ProLine PY 7x15,obuté GoodYear Hydragrip 195/50/15.
HMMM neníí to trošku nad limitní??
Napsal: pon čer 01, 2009 16:11
od Luděk Musil
Fyzická velikost (průměr) této pneumatiky je téměř stejná jako u standartu. To, že tento rozměr není zapsán v TP je již věc jiná
. L.
Napsal: pon čer 01, 2009 19:32
od Vláďa B
Aha už je mi to jasné. Já z věty - Problém je v tom, že když se podívám v autě doprava, tak vidím co se děje vzadu za mnou a niloli vpravo- usuzoval, že nevidíš doprava za sebe a né doprava před sebe. Holt mám dlouhý vedení.
Napsal: stř čer 03, 2009 10:02
od Volnomyšlenkář
Teď trochu odbočím. Zkoušel někdo z Vás tahat za 52kW Ladou obytný přívěz. A jak velký. Papíry mám jen Bečko, takže ani nevím, jak težkej si můžu dovolit. Nebudou mě přejíždět cyklisti a co ostatní jízdní vlastnosti a spotřeba??
Napsal: stř čer 03, 2009 10:19
od zelvotron
Neměl by si mít spíš 57 kW? Jinak jsem za 67kW Ladou tahal půl tuny a dalo se, ono spíš bych přemýšlel o tom jak to ubrzdit, než že by to nejelo
Jedinej problém byl při manévrování do kopce, spojce se to moc nelíbilo, ale u 8v to bude asi o něco lepší.
Napsal: stř čer 03, 2009 12:02
od Chester
plavec píše:TO Chestrer: Tyjo nedrbeš kolenama o volant při Tvojí výšce?
je to natěsno, ale občas si kolenama volant přidržuju, když maj ruce zrovna jinou práci:)
Volnomyšlenkář píše:Zkoušel někdo z Vás tahat za 52kW Ladou obytný přívěz.
já táhl nebržděnej přívěs s 900kg písku na vzdálenost 8km, člověk musí jet opatrně, ale dá se to. Brzdy to docela zvládaly, spíš ta spojka měla co dělat.
Napsal: stř čer 03, 2009 12:43
od Laďuša
Volnomyšlenkář píše: A jak velký. Papíry mám jen Bečko, takže ani nevím, jak težkej si můžu dovolit.
Na B smíš do 750kg.
Napsal: stř čer 03, 2009 13:21
od Volnomyšlenkář
Laďuša píše:Volnomyšlenkář píše: A jak velký. Papíry mám jen Bečko, takže ani nevím, jak težkej si můžu dovolit.
Na B smíš do 750kg.
Ono to bute trošku složitější:
http://www.rozhlas.cz/motozurnal/primal ... ava/374330
Napsal: stř čer 03, 2009 13:24
od Volnomyšlenkář
zelvotron píše:Neměl by si mít spíš 57 kW? Jinak jsem za 67kW Ladou tahal půl tuny a dalo se, ono spíš bych přemýšlel o tom jak to ubrzdit, než že by to nejelo
Jedinej problém byl při manévrování do kopce, spojce se to moc nelíbilo, ale u 8v to bude asi o něco lepší.
mám 52,2 8V. No jde o to, aby kultura jizdy byla kulturní. Když němci tahaly karavany trabantama taky to šlo.
Napsal: stř čer 03, 2009 13:47
od zelvotron
No jak sem psal, spíš než na dynamice jízdy to bylo znát na brzdách. Rozhodně jsem ale nezdržoval provoz, takže myslím kultura byla kulturní
. U obytňáku se pak ve vyšší rychlosti promítne čelní plocha, takže v tomhle srovnávat nemůžu.
Těch 52 kW je divnejch, to měly poslední Samary s tím samým motorem, ale vždycky jsem myslel, že v desítkách byla vždycky už 57 verze.
Napsal: stř čer 03, 2009 20:25
od plavec
zelvotron píše:Těch 52 kW je divnejch, to měly poslední Samary s tím samým motorem, ale vždycky jsem myslel, že v desítkách byla vždycky už 57 verze.
¨
No co si budem povídat u lady je divných věcí víc.
Chester píše:plavec napsal:
TO Chestrer: Tyjo nedrbeš kolenama o volant při Tvojí výšce?
je to natěsno, ale občas si kolenama volant přidržuju, když maj ruce zrovna jinou práci:)
Chápu.Já na to mám hands free a nemůžu si to vynachválit.
Stačí jen zmáčknout jeden knoflík a telefonuješ.Legálně.Můžu vytáčet i hlassem, třeba zmáčknu knoflík, zamumlám "chester" a už to u Tebe zvoní