Stránka 4 z 4
Napsal: pon čer 08, 2009 14:26
od Marek89
Ok, čiže zdvihnúť jedno zadné koleso. Na kardan urobiť nejakú značku, na náhon nalepiť nejaký papierik. Otočiť kolesom 10x, podľa terajšieho difiku otáčky kardana vyjdu 21,5 nakoľko tam mám difik 4,3. Potom sledovať koľko otáčok urobí náhon a vypočítať to ako ? Už som z toho trocha dopletený.
Napsal: úte čer 09, 2009 10:37
od Marek89
Takže dnešné meranie dopadlo asi takto:
10 otáčok kolesa = 21,5 otáčok kardanu a to sa rovná necelým 10 otáčkam náhonu. Na 10 otáčok náhonu treba cca 10 ¼ otáčok kolesa.
Napsal: čtv čer 11, 2009 18:10
od rosta
myslím že to bylo označený barvou -nebo ne?-náhon tachometru má barvu žlutou nebo modrou(tmavě zelenou) žlutá 4,3 modrá 4,1
Napsal: čtv črc 23, 2009 09:26
od Marek89
Tak nakoniec sa mi podarilo vybrať vonku náhon tachometra. Má to 13 zubov, čiže 3,9:1. Difik má 4,3:1 čiže sa ani nečudujem, že odchýlka je taká veľká. Ešte niekedy skúsim dať 4,1 diferák a zistím, či to pomohlo, alebo nie. Ak by som dal 3,9 difik, prejavilo by sa to na aute nejako pozitívne alebo negatívne ?
Napsal: čtv črc 23, 2009 16:01
od Maysner
3,9 dif horsi zrychleni, lepsi maximalka
s nahonem 3,9 na 4,1 i 4,3 ti to bude kecat hodne. nejlepe si sehnat nahon 4,3, prinejhorsim 4,1
Napsal: čtv črc 23, 2009 16:04
od Marek89
Práveže nechcem vyberať a rozoberať prevodovku kvôli výmene náhonu. Radšej by som vymenil diferenciál. Teraz pri kombinácii 4,3 a 3,9 kecá tacho o 20km/h. Pri výmene za 4,1 by to malo byť menej.
Napsal: úte črc 28, 2009 14:52
od Cory
a co posunut rucicku na tachometri?
