Stránka 4 z 6

Napsal: stř kvě 06, 2009 18:33
od Marcel
Já jednou viděl 04 s maskou 07 v Jaroměři, jinak taky jen ty dvě jmenované

Napsal: stř kvě 06, 2009 22:57
od radek mb
tady to je z Kyjeva.V předu 2107,klasika,vzadu dvě 2104 1700i,masky,jak dobře vidno 05.

Napsal: čtv kvě 07, 2009 06:12
od JmJ
Nulašestka píše:
Koko Loko píše:Jinak kdyby jsi toužil po konverzi do strohého spartánského provedení, tak ten tachometr na 160 mám navíc
Děkuji, ale ee. Už takhle je ten přestup z luxusní jachty 1600 jako pecka do palice. Ty opěrky jsou ten širší typ, co jdou hodně vysunout a dají se i naklápět dopředu/dozadu.
mozna sem debil, ale rekl bych, ze jak Wergl I, tak Wergl II meli operky hlavy, ktere se naklapely dopredu a dozadu. ale mozna to zase jen potvrzuje to, ze do 04 se standardne daval "luxusnejsi" interier nez do 05 (vyssi koberec, konzkovy kryt saltr paky, prave zpetne zrcatko, sterace svetel ...). Ovsem tato logika je mi take tak trochu zahadou, protoze 04 ma byt na praci a 05 na cestovani :-). Ale asi to bylo v zajmu podpory delnicke tridy ;-)

btw nejake jine nez ploche kryty budiku sem v 05/04 nikdy nevidel.

Napsal: čtv kvě 07, 2009 10:37
od lionol
Ne, bylo to v souladu s kategorizací aut na západě ... kombi verze se tam vždy považovaly za tzv. rodinný vůz, nikoliv pracovní ... a z toho to už samo vyplývá. Rodinný vůz, tedy pro tzv. aktivní využití času, cesta s dětmi (prostor se nevyužívá na cement, fuj, to se děje jenom v socialismu, ale na kočárek, na jídlo), ke potřeba více komfortu i více bezpečnosti. Sedan je na poskakování po městě. Navíc tyto vozy vždy bývaly dražší, tak na nich musí být víc výbavy.

Napsal: čtv kvě 07, 2009 11:27
od Veverka
04 má pohyblivé opěrky hlavy.
Napadlo vás 05 je z 1979,07 z 1982 a kombi se dělalo až od 1984!Tudíž je nejnovější,kromě nádrže vlevo má prostě i jiné odlišnosti,tot vše.

Napsal: čtv kvě 07, 2009 12:00
od Křečík Barbuška
Já mám na takové blbiny špatnou paměť, ale z "luxusní" 2104 z 1988 jsem vyhazoval úplně stejné přední sedačky jako jsem měl v 2105 z 1983. Jako nějak s nimi kroutit šlo, ale že by to na mne působilo tuzexově se říci nedá :mrgreen: . A ta ohavnost na šaltrpáce v nulačtverkách ... mno fuj :puke: , vrcholem estetičnosti jsou rudé sedmičkové sedáky v kombinaci s rudými "semišovými" tapecy a rudým koberce.

Veverka, rok uvedení 2105 je pro mne opředen záhadami, zachytil jsem 1982 a 1980, 1979 tedy ještě ne, co je tvým zdrojem?

Umístění nádrže v levo u kombajnů není odlišnost estetická, ale technická, ten výfuk by tam opravdu vadil.

Napsal: čtv kvě 07, 2009 12:10
od Jelen
Koko Loko píše:vrcholem estetičnosti jsou rudé sedmičkové sedáky v kombinaci s rudými "semišovými" tapecy a rudým koberce.
s tím souhlasím, avšak pokud jde o interier v 2106. Ty 07 sedáky na mě esteticky působí poněkud divně. Je teda fakt, že v 07 jsou dobré, dokonce se mi tam i líbí a nikdy bych tam nedal sedadla z kulaťáka. Ale zas se naprosto nehodí do kulaťáků, těm nejvíc sluší originály.

Napsal: čtv kvě 07, 2009 14:14
od Laďuša
Koko Loko píše:vrcholem estetičnosti jsou rudé sedmičkové sedáky v kombinaci s rudými "semišovými" tapecy a rudým koberce.
Dovolil bych si tě poopravit - vrcholem estetičnosti jsou rudé sedmičkové sedáky v kombinaci s černým interiérem 2103 :mrgreen:

Napsal: čtv kvě 07, 2009 14:23
od Veverka
05 je sestrojena 79,uvedení do prodeje v CCCP je asi 1980.
K-L:mohl bys ukázat to rudé provedení interiéru?Mimochodem kde je nějaké foto tvého kokostroje té ředitelské 07? :D Pořád tvrdíš že 07 je vrchol automobilové produkce :) .

Napsal: čtv kvě 07, 2009 14:38
od Cory
Oficialne to bolo v roku 1980, ale par kusov bolo vyrobenych este v roku 1979, asi skusobne verzie alebo co...A 2107 bola tusim v 1982?. A kombik 1984 pokial viem.

Napsal: čtv kvě 07, 2009 14:38
od Křečík Barbuška
Jasně, je třeba rozlišovat mezi dobou kdy byla pětka na prknech vývojářů a dobou kdy se dostala na trh.

Interiér ti tu dám, sice je to topic o plastových krytkách budíků, ale jistě se i na jejich fotku dostane :lol: . Fotka to je z dubna 2006, pár dnů po koupi. Dalších fotek kokostroje se asi nedočkáš, neb se mi nechce zakládat topic podobný Rozmaru, když je to již tak dávno co sedmu mám. Můžeš tady mrknout do galerie, tam jedna fotka tuším je.

Napsal: čtv kvě 07, 2009 14:41
od Cory
LUXUS! Este keby boli nejake cervene prvky na palubovke. A co ten zámok na odkladacej schránke? To som videl na jednej sedme na UA.

Napsal: čtv kvě 07, 2009 14:43
od Křečík Barbuška
Ten zámek je jakýsi bastl i když píšeš, že jsi jej viděl i jinde :shock: , již mám ulovené dva origo náhradní, ale nejsou lidi co by to přemontovali :roll: .

Veverka, tutaj kokostroje http://forum.ladaklub.com/album_personal.php?user_id=95 .

Napsal: čtv kvě 07, 2009 14:49
od Veverka
Cory píše:Oficialne to bolo v roku 1980, ale par kusov bolo vyrobenych este v roku 1979, asi skusobne verzie alebo co...A 2107 bola tusim v 1982?. A kombik 1984 pokial viem.
Ano,podle mě to tak přesně bylo!Ještě uvedu dovoz do ČSSR-05 asi 82-83,07 myslím 1985+-rok a 04 1986-možná i 1987.
edit:ta 07 vypadá až reprezentativně,ale ten červený interiér vypadá spíše jako pěst na oko,hodí se do 01,03,06 ale tady mám radši ten "dřevěný".
Edit2:ta řadící páka je z tanku nebo kosmické lodi Sajuz?

Napsal: čtv kvě 07, 2009 15:25
od Křečík Barbuška
Ta šaltrpáka je originální příslušenství, samozřejmě, že v Togliatti těžili z poznatků sovětské vědy a není vyloučeno, že původ může být v kosmických technologiích :mrgreen: .