Stránka 4 z 9

Napsal: sob kvě 16, 2009 19:02
od Atex
červ píše:
Atex píše:neni nadupamej, je to seriovka V-tec VTi ... mel sem stejny cas jako on na sprintech
tak pardon že jsem napsal nadupanej ale stejne jezdil rychle :)
no tak sem to nemyslel, to auto je nehorazne nadupane uz v serii ;-)

Napsal: ned kvě 17, 2009 20:19
od červ
Atex píše:no tak sem to nemyslel, to auto je nehorazne nadupane uz v serii
tak to teda je :)

Napsal: úte kvě 19, 2009 00:42
od Honza 21061
Mě mrzí, že nezůstanu na srazu do soboty na sprinty, když vás tady tak čtu. Není konec všem výkonům... zdaleka není... :P

Napsal: sob kvě 23, 2009 12:35
od červ
Honza 21061 píše:Mě mrzí, že nezůstanu na srazu do soboty na sprinty, když vás tady tak čtu. Není konec všem výkonům... zdaleka není...
Jo to je škoda ale stejně bych asi nezavodil nechci si rurvit auto sprintama

Napsal: ned kvě 24, 2009 17:01
od Atex
červ píše:
Honza 21061 píše:Mě mrzí, že nezůstanu na srazu do soboty na sprinty, když vás tady tak čtu. Není konec všem výkonům... zdaleka není...
Jo to je škoda ale stejně bych asi nezavodil nechci si rurvit auto sprintama

Se priznej, ze se bojis :-D (jen sranda)

Napsal: ned kvě 24, 2009 19:26
od Malda
To je otazka jestli je lepsi ho "rurvit" sprintama nebo tim, ze ho zas nekde naprcas :finga:

Napsal: ned kvě 24, 2009 19:39
od Jelen
Malda, :lol: :mrgreen: známe osud Tica :-D
ale vyrurvený auto bych nerad potkal někde na silnici. Kor, když je plný rúr :weedman:

Napsal: pon kvě 25, 2009 07:52
od Miči
to červ: ať slouží... ikdyž myslím, že jste to auto kupovali podle toho v jakým bylo stavu a kolik stálo...takže když ti sem Marek o tom motoru něco napíše, spíš přemýšlej jestli se s tím dá něco dělat, on nemá špatný nápady... koupě to byla asi dobrá, dle toho co píšeš (sám bych si dal golfa nebo Octu docela říct), ale dneska už asi raději v TDI protože s benzínem jdeme proti době.... přeci jen svižný ježdění a zároveň celkem úsporný se s benzínem moc nedá.... aneb krouťák kolem 1500ot... je krouťák......

Napsal: pon kvě 25, 2009 09:21
od Marek
Velká pravda je ta, že běžný řidič (kterých je doufám pořád drtivá většina) jezdí na pohodu a na spotřebu, tedy na krouťák. A tam turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).

Napsal: pon kvě 25, 2009 10:23
od Saša
Marek píše:turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).
S tím by se dalo celkem souhlasit ale jen do první závady kdy "uspořené" peníze za nízkou spotřebu "spolkne" oprava . Ve svém okolí znám hodně lidi kteří opěvují TDI (po svezení se s tím se jim nedivím) ale také tři kterým se v kapse otvírá kudla při vyslovení těch tří "magických" písmenek . Ano motory jsou to spolehlivé a nato jak jedou úsporné , jezdí jich bez poruch statisíce , ale když smůla sedne právě na Vás tak už TDI nebudete chtít nikdy vidět .
PS: Mimo jiné při ceně LPG cca 11kč/L se může jít nafta zahrabat i s její nízkou spotřebou (co se týče nákladu na provoz) . "Nám" to sice nejede 200 , ale "Jim" to 3.5L nafty (v přepočtu) také nežere .

Napsal: pon kvě 25, 2009 10:27
od Acibuk
já tankuju za 10,60, kdo má míň?:) Golfius je taky jedna z variant, ale když jsem si to spočítal, osadit LPG do čehokoliv mě vyjde daleko lépe.

Napsal: pon kvě 25, 2009 10:59
od Honza 21061
Atex: Ať se bojí... :twisted:

No jinak taky čekám, kdy to zase někam plácne, až bude zkoušet, co to umí. :lol: Anebo už jezdí bezpečně a umí to on, ne to auto... Přecejenom je v tom dost chechtáků, takže to se hned jezdí jinak.

Napsal: pon kvě 25, 2009 12:11
od Miči
Saša píše:
Marek píše:turbonafta jednoznačně vítězí (vysoká hodnota Mt v nízkých a středních otáčkách = pohodová jízda s výkonovou rezervou, na vrcholu sil a s nejnižšími náklady).
S tím by se dalo celkem souhlasit ale jen do první závady kdy "uspořené" peníze za nízkou spotřebu "spolkne" oprava . Ve svém okolí znám hodně lidi kteří opěvují TDI (po svezení se s tím se jim nedivím) ale také tři kterým se v kapse otvírá kudla při vyslovení těch tří "magických" písmenek . Ano motory jsou to spolehlivé a nato jak jedou úsporné , jezdí jich bez poruch statisíce , ale když smůla sedne právě na Vás tak už TDI nebudete chtít nikdy vidět .
PS: Mimo jiné při ceně LPG cca 11kč/L se může jít nafta zahrabat i s její nízkou spotřebou (co se týče nákladu na provoz) . "Nám" to sice nejede 200 , ale "Jim" to 3.5L nafty (v přepočtu) také nežere .
Systém TDI je nutný rovnat se systémama VVti nebo Vtec apod... tady pokud něco klekne, jste na tom finančně ve stejným průšvihu...nemluvě o tom, že třeba TDi v golfu se kazí daleko méně než v Octě třeba.. ale stejně je to o tom jak se k tomu autu kdo choval a jakej je to kus z výroby... plyn je dobrej do starejch aut (lada a další), nikdo se neurážejte, nemyslím to jako žádnou narážku nic takovýho... jenom prostě zástavba plynu do golfa 4 je prostě blbost... vztahuje se na vás několik omezení a k tomu prostě bombu plynu v kufru...no nepůsobí to na mě dobře. Kámošovi křupla stodvacka v garáží...blbej pohled...navíc pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuu

Napsal: pon kvě 25, 2009 12:27
od Saša
Miči píše:pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuu
Přibližně 35 000,- Nádrž v rezervě a za rok je to doma . Navíc vstřikování LPG je už dnes o něčem jiném než "dejchanej" systém . Pokud budu ale brát třeba 60 tisíc měsíčně tak mi bude jedno na co jedu .

Napsal: pon kvě 25, 2009 12:31
od Miči
Saša píše:
Miči píše:pořízovací cena (legálky) je na golfa auuuuu
Přibližně 35 000,- Nádrž v rezervě a za rok je to doma . Navíc vstřikování LPG je už dnes o něčem jiném než "dejchanej" systém . Pokud budu ale brát třeba 60 tisíc měsíčně tak mi bude jedno na co jedu .
no jo moje řeč... mít prachy tak je to všechno někdo jinde no...