Stránka 4 z 16

Napsal: ned pro 05, 2010 14:51
od TomasNM
Diferak nema podla mna dovod krupat. Ten je napevno. Skusal si vsetky klby? Su vpredu dokopy 4.

Napsal: ned pro 05, 2010 15:04
od Míra151
krajní mám nové a u difu jsou dobré, nebo se aspoň tak tváří

Napsal: ned pro 05, 2010 15:08
od TomasNM
A co tie krize? Su ok?

Napsal: ned pro 05, 2010 15:11
od Majo
to ze "krupou" neznamena ze su zle, mozno je v nich iba spatna alebo ziadna vazelina. Hlavne po zdvihnuti sa mi uz vela krat stalo ze zacali lupat homoklby, vacsinou stacilo premazat molybdenovou vazelinou(a premazanim myslim tak 200g vazeliny do kazdeho klbu)

Napsal: sob pro 18, 2010 21:43
od jackfree
Jak a čím mažete kříže? Teď v zimě se mi začali ozývat křupance od přídavky.... Asi ztuhlé nebo žádné mazivo.. dík

Napsal: úte pro 21, 2010 21:04
od Dusan
Chlapi zmente pristup.... ked v tom jazdite to terenu najprv mazat..... nie ked uz to lupoce... to uz je neskoro...

kúpil som Nivu, pomôžte s trasením :(

Napsal: sob bře 26, 2011 21:59
od redghost
čítal som tu nejaké články, že treba vystrediť prídavnú prevodovku, ale nemyslím si že to je môj prípad, keď sa rozbieham na jednotke hrozne trasie autom ke´d je v zábere a zrýchľujem, dám dvojku to isté, trojka čosi lepšie a štvorka ide bez trasenia, vravím o iba zadnom náhone a bez redukcie, prosím pomôžte čo treba urobiť, okrem toho sa aj páky radenia trasú. ĎAKUJEM VÁM

Napsal: pon bře 28, 2011 09:58
od dřevohryz
Ahoj,možnost vystředění přídavné převodovky bych nezavrhoval,asi to chce lehnout pod auto a okouknout kde se co klepe,mě toto podobné dělala utržená hardy spojka.Jinak niva má stálý pohon všech kol.

Napsal: pon bře 28, 2011 15:53
od redghost
to že má stály pohon to som nevedel, zistil som to dnes keď som tú páku čo je najbližšie ku motoru skúšal, aký je rozdiel medzi jednou polohou a druhou, ale nezistil som rozdiel, vieš mi prosím ťa vysvetliť, ktorá páka je načo? tá najdlhšia je jasné, tá viac vzadu má tri polohy, jedna je normal, druhá neutrál a tretia redukcia, a tá najbližiše k motoru som myslel že pripája predok tak ako to je? dokážem si vystrediť tú prevodovku aj sám? ďakujem ti

Napsal: pon bře 28, 2011 16:13
od dřevohryz
Na vystředění přídavné převodovky je tu někde na foru návod,a ta nejmenší páka je na mezinápravovou uzávěrku.

Napsal: pon bře 28, 2011 16:36
od miro263
redghost , Velka paka je na prehadzovanie prevodovych stupnov, mala paka pri tvojej pravej nohe je uzavierka medzinapravoveho diffu a ta troska vzdadu je redukcia

Obrázek

Co sa tyka tvojho problemu, tak urcite by som skontroloval tu gumenu HARDY SPOJKU (hladaj ju pod autom na kardane)

Obrázek

A pouvazoval by som o 3tom bode uchytenia pridavnej prevodovky

Obrázek
Obrázek

Napsal: pon bře 28, 2011 20:31
od redghost
už viem čo je načo :D skúsim pozrieť tú hardy spojku predpokladam že keby bola zlá tak je rozmrvená alebo roztrhnutá mám pravdu? potom skúsim skontrolovať vyváženie prevodovky prídavnej pomocou tých drôtov http://www.youtube.com/watch?v=NgcNpPXetOs&NR=1znovu

potom napíšem že čo ďalej ... ďakuujem

Re: hucanie

Napsal: ned bře 17, 2013 18:53
od mimes
dusan1488 píše:Zdravim vsetkych Nivakov,chcem sa opytat co to moze byt ked pri jazde zo zaradenou rychlostou pustim plynovy pedal zacne to poriadne hucat,ked znova pridam plyn prestane to poradte mi prosim
Ahojte, mám ten istý problém, no nenašiel som radu na odstránenie závady.

Ďakujem

Chraplavý zvuk-proč?

Napsal: pon bře 25, 2013 21:11
od bebe121
Lada měla většinou takový trochu chraplavý zvuk.Moje NIVA je chraplavá až moc,bych řekl. Výfuk je tam ten,co tam být má. Střední díl s jedním tlumičem a zadní tlumič. Zdá se mi, jako by to bránilo odchodu spalin tak,že se to trochu dusí a nechce to jít do vysokých otáček.Proč to tak rezonuje?Můžou být poškozené přepážky?Nejraději bych tam vyrobil výfuk o něco většího průměru. Co na to konsilium?

Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky

Napsal: úte bře 26, 2013 20:48
od Kolben
Zkontroloval bych kat, ten se "rád" rozsype a ucpává...