Stránka 4 z 4
Napsal: stř dub 29, 2009 13:17
od Saša
Seřizovat ventily po 10ť km - cože ono se to neseřizuje samo . NEE dělám si srandu . Ale u zajetého motoru je tahle lhůta celkem zbytečně krátká . Ročně najedu cca 30-40 ť km a ventily seřizuji jednou ročně . A sem tam se divím proč tam lezu neb je vůle témněř bezezměny . Hlavní je kvalitní olej to mi nikdo nevyvrátí .
kucká a trhá při 110km/h na 4
Napsal: čtv čer 25, 2009 13:19
od Veverka
A je to tu zas,tohle je fakt terno

.
Zkusím povyházet zbylé hadice,měl jsem to nechat seřídit.
Napsal: čtv čer 25, 2009 13:28
od Křečík Barbuška
Je to jako když utne omezovač u moderních strojů? Svedl bych to na tvé trable s dodávkou paliva, prostě ta pumpa nestačí z nějakého důvodu dodávat adekvátní množství paliva, sám mám teď jedno takové pofidérní "omezovací" čerpadlo v sedmičce, ale ta jezdí primárně na plyn ... .
Napsal: čtv čer 25, 2009 13:39
od Veverka
Ano,na všech stupních to dělá ve stejný okamžik,prostě se začne trhat.
Mám podezření na hadici vedoucí od pumpy do karburátoru,je již notně popraskaná.
Napsal: čtv čer 25, 2009 13:51
od Pája
No tak tou to určitě bude.

Jestli to dělá na všechny kvalty ve stejnejch otáčkách, tak to hladinou ani dodávkou paliva bejt nemůže.
Napsal: čtv čer 25, 2009 17:41
od Saša
Veverka píše:Mám podezření na hadici vedoucí od pumpy do karburátoru,je již notně popraskaná.
Trochu logiky . Je to na TLAKOVÉ straně , kdyby byla porušená tekl by z ní benzín ! Je to otázka zapalování . Nejspíš kladívka - výměna . Osobní skušenost .