Stránka 4 z 5

Napsal: pát kvě 01, 2009 10:59
od ger007
mno teoreticky by to slo cestou zo skoly ale to pojdem az volakedy 15teho abo pockat do zrazu. Lebo cestou do skoly vecsinou nahanam cas a cez KM je to sice iba o 40km navyse ale urcite by som zabil aspon hodku, a ked idem priamo tak to mam za hodku 20 spravene ked chcem.
ostavaju tri alternativy:
dotrepem az na zraz
cez vikend sa niekde na polceste stretneme
alebo 15teho ked pojdem domom

Napsal: pát kvě 01, 2009 11:15
od peet2101
Marek, Tak dobře ekonomizér jsi mi rozmluvil. Co se týče těch věcí napadlo mě ještě těsnění, možná trysky a nějaký hadičky na připojení podtlaku. Mám sháňet nebo je můžeš obstarat?

ger007, Tak já klidně dojedu do Brna, můžeš to dotřepat na nádraží?

Napsal: pát kvě 01, 2009 11:53
od ger007
autobusove aj vlakove nadrazi mam cca 5 min od bytu takze nema problema.. detajli dohodneme cez tyzden

Napsal: pát kvě 01, 2009 18:33
od peet2101
Dobře kdyžtak mi pošli SZ kdy máš čas a já si najdu vlak

Napsal: sob kvě 02, 2009 06:59
od Marek
peet2101 píše:Marek, Tak dobře ekonomizér jsi mi rozmluvil. Co se týče těch věcí napadlo mě ještě těsnění, možná trysky a nějaký hadičky na připojení podtlaku.
Těsnění asi ano - nevíme, v jakém jsou stavu. Jinak to bude chtít asi půl metru hadičky 8 mm, protože jedna vodní hadice se musí vyměnit za chlup delší, a půl metru hadičky 3,5 mm na podtlak k rozdělovači (ale ta není nezbytně nutná).

Napsal: sob kvě 02, 2009 08:08
od peet2101
Ok, hadičky seženu a těsnění pod karbec, mezi horní a spodní díl a pod víko plovákové komory, je to všechno nebo ještě něco?

Napsal: ned kvě 03, 2009 19:25
od Marek
Asi nic..........

Napsal: pon kvě 04, 2009 10:59
od Wolf
Možná bych ještě doporučoval nové kladívko a těsnění pod víko ventilů :wink:

Napsal: pon kvě 04, 2009 11:10
od ger007
mno rozdelovac sa nachadza v BRne... treba si povedat kedy cez vikend (okrem toho ze pojdem umyvat auto k tommelovi nemam nic ine na plane) teda okrem pilneho studia :-D

Napsal: pon kvě 04, 2009 15:27
od peet2101
ger007, co takhle v sobotu? Dopoledne nebo odpoledne?

EDIT: takže změna plánu, dozvěděl sem se že v pátek je přehlídka vojenské techniky a v sobotu budou na Helfštýně veteráni, na obě tyto akce chce taťka jet a já mu mám dělat řidiče takže mám volnou bohužel jen neděli :? . Pokud ti to nepřekáží v plánech tak napiš jestli mám dojet radši odpoledne nebo dopoledne.

Napsal: čtv kvě 07, 2009 05:23
od peet2101
ger007, Tak v neděli můžu byt v Brně v 10:40, jestli ti to sedí tak pls. potvrď příchod.
A mohl bys poslat SZ s tvím tel. číslem (kdyby sme se nemohli najít :roll: ) a cenou jestli za něj teda něco chceš.

Re:

Napsal: pon črc 30, 2018 21:23
od Vojtěch
[/quote]
Spíš chce, aby druhá klapka otvírala rychleji než běžně otvírá. To se dá velmi lehce docílit tím, že z membrány ovládající klapku druhého stupně se vymontuje vratná pružina. Pak OZON pracuje víceméně mechanicky jako běžný dvoustupňový karburátor (tedy srovnatelným způsobem jako původní WEBER).[/quote]

Která ta vratná pružina to je? Mohli byste mi to prosím nějak víc popsat?Díky

Re: Karburátor do 2101

Napsal: pon črc 30, 2018 21:27
od Cory
Pozor, minule som ladil Ozon sirokopasmovou lambdasondou...Ano, da sa prerobit druha komora tak, aby sa otvarala skor, ale zmenia sa tym pomery bohatosti a v konecnom dosledku to moze ist horsie (isty cas na chudobnej zmesi). Takze vsetky tuningy karburatora idu spojeni s nastavenim spravnej bohatosti...a nebavime sa len o srobiku bohatosti volnobehu. To je tak 1/4 celeho naladenia karbu.

Re: Karburátor do 2101

Napsal: úte črc 31, 2018 18:58
od Jimmi
Neblbněte, lidi. Pokud je druhá klapka podtlaková, tak s tím proboha nic nedělejte! Jenom musí být mechanismus seřízený, těsnící, a hlavně lehce chodící. A není třeba vyndavat vratnou pružinu..... :roll:

Re: Karburátor do 2101

Napsal: úte črc 31, 2018 19:47
od Cory
Vytiahnut pruzinu, resp prerobit ozon na mechanicke otvaranie ide a ma to aj svoje opodstatnenie, ale treba to aj odladit, aby to malo žiadany efekt.