Stránka 4 z 4
Napsal: pát dub 03, 2009 20:27
od Ondra 07
Štěpán Getsko píše:Pokuď vím, tak Lancie používali motory od FIATu a ten motor by tam seděl.
Mozna to bylo naopak a Fiat pouzival motory Lancia, ale to nemeni nic na tom ze mas pravdu, Lancia = Fiat .Pochopitelne pokud porovnavame shodne objemy...
Napsal: sob dub 04, 2009 07:21
od Italia drift
no to co si poslal tu fotku toho bloku tak tie diery vyzeraju na rovnakom mieste,zeby to teda nakoniec aj pasovalo
heh a inac drbol mi motor v Lancií je to rachot jak svina... takze asi ju budem rozoberat znovu ked pokial to nepredam
Napsal: sob dub 04, 2009 07:39
od Štěpán
To Ondra:
Nebylo. Všechny motory ( snad všechny ) co jsem kdy na lanciich viděl, byli v podstatě z fiatu. A´t to bylo z tempry, nebo z cromy a nebo z 124 ; 125 nebo těch argent nebo mirafriori. Schválně se koukněte na motor na HF integrále, je úplně stejnej jako na cromě, akorát, že je doplněnej o turbo a zvětšenej výkon o dalších pár poníku. V Itálii na vrakáči jsem viděl hodně motůrku, ale nelíbili se mi pro moje účely právě kvůli dvoum věcem, a to výstupu vody na hlavě a rozdělovači, kterej trčel z hlavy ve stejný ose, jako vačka.
Napsal: sob dub 04, 2009 17:45
od Maniac
Štěpán Getsko píše:V Itálii na vrakáči jsem viděl hodně motůrku, ale nelíbili se mi pro moje účely právě kvůli dvoum věcem, a to výstupu vody na hlavě a rozdělovači, kterej trčel z hlavy ve stejný ose, jako vačka.
Jj proto sehnat motor 131 ,132 o různých oběmech je hodně velké štěstí. Já tak přišel k tomu svýmu, jen že sem šel se kouknout na vrakáč jestli tam nebude nějakej žigul a hle byl tam Argenta 132.
Ale Díky Ondrovi a Zdenovi ho dnes mám doma.
Jěště dnes si pamatuju jak sme ho po částech vytahovali ven. a jak sem pomalu a posedle rval šrouby od převodovky aby ho dostal ven. Na té argentě leželo opřeny ještě jedno auto a já pod autem neměl moc místa. Ale moje posedlost byla větší. Kdyby praskl zvedák tak tu dnes nejsem .
Napsal: ned dub 05, 2009 12:14
od Little Red Riding Hood
Maniac píše:Jěště dnes si pamatuju jak sme ho po částech vytahovali ven. a jak sem pomalu a posedle rval šrouby od převodovky aby ho dostal ven.
Jo??... ja si jen pamatuju jak si se furt valel na zemi...
Napsal: úte dub 07, 2009 21:45
od VaSek
Štěpán Getsko píše:To Ondra:
Nebylo. Všechny motory ( snad všechny ) co jsem kdy na lanciich viděl, byli v podstatě z fiatu. A´t to bylo z tempry, nebo z cromy a nebo z 124 ; 125 nebo těch argent nebo mirafriori. Schválně se koukněte na motor na HF integrále, je úplně stejnej jako na cromě, akorát, že je doplněnej o turbo a zvětšenej výkon o dalších pár poníku. V Itálii na vrakáči jsem viděl hodně motůrku, ale nelíbili se mi pro moje účely právě kvůli dvoum věcem, a to výstupu vody na hlavě a rozdělovači, kterej trčel z hlavy ve stejný ose, jako vačka.
Je to tak, pokud je to motor DOHC řady 124, 125, 131, 132, 138 včetně pozdějších 16V tak pasují na převodovku Lada, ale i na jakoukoliv jinou pro motory této řady. Trčící rozdělovač na sací vačce lze vyřešit buď zapalováním bez rozdělovače nebo použitím výfukové vačky s pohonem rozdělovače kolmo. S výstupem vody je to podobný, stačí sehnat to správné kolínko, které odvádí vodu z hlavy a nebo si ho s pomocí jednoho výpalku nechat vyrobit. Jen pozor na to že se změnou náhonu na přední nápravu se začali používat hlavy s otočeným sáním a výfukem. Výjímkou jsou snad jen motory Rima 125TC a 130TC a snad první Regaty.