Lada s motorom 2,0TS z Alfy

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Štěpán Getsko píše:Pokuď vím, tak Lancie používali motory od FIATu a ten motor by tam seděl.
Mozna to bylo naopak a Fiat pouzival motory Lancia, ale to nemeni nic na tom ze mas pravdu, Lancia = Fiat .Pochopitelne pokud porovnavame shodne objemy...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Italia drift
Příspěvky: 21
Registrován: stř bře 25, 2009 12:44
Bydliště: Modra

Příspěvek od Italia drift »

no to co si poslal tu fotku toho bloku tak tie diery vyzeraju na rovnakom mieste,zeby to teda nakoniec aj pasovalo :-) heh a inac drbol mi motor v Lancií je to rachot jak svina... takze asi ju budem rozoberat znovu ked pokial to nepredam :-D
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

To Ondra:
Nebylo. Všechny motory ( snad všechny ) co jsem kdy na lanciich viděl, byli v podstatě z fiatu. A´t to bylo z tempry, nebo z cromy a nebo z 124 ; 125 nebo těch argent nebo mirafriori. Schválně se koukněte na motor na HF integrále, je úplně stejnej jako na cromě, akorát, že je doplněnej o turbo a zvětšenej výkon o dalších pár poníku. V Itálii na vrakáči jsem viděl hodně motůrku, ale nelíbili se mi pro moje účely právě kvůli dvoum věcem, a to výstupu vody na hlavě a rozdělovači, kterej trčel z hlavy ve stejný ose, jako vačka.
Uživatelský avatar
Maniac
Příspěvky: 227
Registrován: čtv zář 25, 2008 08:50
Bydliště: Uničov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maniac »

Štěpán Getsko píše:V Itálii na vrakáči jsem viděl hodně motůrku, ale nelíbili se mi pro moje účely právě kvůli dvoum věcem, a to výstupu vody na hlavě a rozdělovači, kterej trčel z hlavy ve stejný ose, jako vačka.


Jj proto sehnat motor 131 ,132 o různých oběmech je hodně velké štěstí. Já tak přišel k tomu svýmu, jen že sem šel se kouknout na vrakáč jestli tam nebude nějakej žigul a hle byl tam Argenta 132. Ale Díky Ondrovi a Zdenovi ho dnes mám doma. :)

Jěště dnes si pamatuju jak sme ho po částech vytahovali ven. a jak sem pomalu a posedle rval šrouby od převodovky aby ho dostal ven. Na té argentě leželo opřeny ještě jedno auto a já pod autem neměl moc místa. Ale moje posedlost byla větší. Kdyby praskl zvedák tak tu dnes nejsem . :lol:
Moje www stránky k nakouknutí:

http://www.ladavixen.com/

Její jméno je " Vixen " .
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Maniac píše:Jěště dnes si pamatuju jak sme ho po částech vytahovali ven. a jak sem pomalu a posedle rval šrouby od převodovky aby ho dostal ven.

Jo??... ja si jen pamatuju jak si se furt valel na zemi... :P
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Štěpán Getsko píše:To Ondra:
Nebylo. Všechny motory ( snad všechny ) co jsem kdy na lanciich viděl, byli v podstatě z fiatu. A´t to bylo z tempry, nebo z cromy a nebo z 124 ; 125 nebo těch argent nebo mirafriori. Schválně se koukněte na motor na HF integrále, je úplně stejnej jako na cromě, akorát, že je doplněnej o turbo a zvětšenej výkon o dalších pár poníku. V Itálii na vrakáči jsem viděl hodně motůrku, ale nelíbili se mi pro moje účely právě kvůli dvoum věcem, a to výstupu vody na hlavě a rozdělovači, kterej trčel z hlavy ve stejný ose, jako vačka.

Je to tak, pokud je to motor DOHC řady 124, 125, 131, 132, 138 včetně pozdějších 16V tak pasují na převodovku Lada, ale i na jakoukoliv jinou pro motory této řady. Trčící rozdělovač na sací vačce lze vyřešit buď zapalováním bez rozdělovače nebo použitím výfukové vačky s pohonem rozdělovače kolmo. S výstupem vody je to podobný, stačí sehnat to správné kolínko, které odvádí vodu z hlavy a nebo si ho s pomocí jednoho výpalku nechat vyrobit. Jen pozor na to že se změnou náhonu na přední nápravu se začali používat hlavy s otočeným sáním a výfukem. Výjímkou jsou snad jen motory Rima 125TC a 130TC a snad první Regaty.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“