Stránka 4 z 4
Napsal: ned bře 22, 2009 17:00
od Wenca084
Saša píše:Odpojování "hadice" (systému odvětrávání klikové skříně) se dělá (za provozu) tehdy když je už motor v háji a propouští přes kroužky tolik spalin že již není možno nastavit volnoběh neb se motor dusí vlastními spalinami .
V bloku by mněl bejt podtlak (již psáno) zamezuje prosakování oleje , což odpojením nedosáhneš .
Odpojování hadice u dobrého motoru je nesmysl poněvač podtlak také pomáhá rychleji odstranit nakondenzovanou vlhkost .
A co u aut na soutěžní akce,kde jsou na motoru naházený dvojtý Webery 45 ( nebo jiné karburátory ) , které nemaj žadnej filtrbox ale jen molitan atd. Tak tato hadice také neni nikam připojena , a v liv na životnost toho motoru to také nebude mít..
Napsal: ned bře 22, 2009 17:04
od Cory
Wenca084 píše:A co u aut na soutěžní akce
Kedze nemaju filterbox, iba molitan, tak sa na zivotnost velmi nehra...
Napsal: ned bře 22, 2009 17:57
od peet2101
Wenca084 píše:v liv na životnost toho motoru to také nebude mít
Bude.....a navíc závodnímu motoru by se měla poskytovat trochu větší péče, v případě vyvedení odvětrání ve filtrboxu je motor proti závodnímu prakticky bezůdržbový
Napsal: ned bře 22, 2009 19:14
od Saša
Ano závodní motor má za úkol odjet kvalifikaci a pak vyhrát závod , poté se může klidně rosypat
Napsal: pon bře 23, 2009 07:48
od Wenca084
Saša píše:Ano závodní motor má za úkol odjet kvalifikaci a pak vyhrát závod , poté se může klidně rosypat
Sem se trochu splet, myslel jsem že to také nebude mít vliv na životnost toho karburátoru..( a né motoru )
Napsal: pon bře 23, 2009 08:25
od čmelák
zavodny motor ktory ma tiez odvetranie pod auto, ma za sebou 12 pretekov do kocpa to znaci dva treningy+ dve ostre pod dva dni, toci strasidelne otacky vyhral aj par poharov stale jazdi, sice uz v dalsom aute ale jazdi....
skodovecku z trnavy si pamatate
na motore sa nerobilo vobec nic poskadal naladil do auta a hura pre pohare