Vývod do airboxu u Lada 2105???

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Wenca084
Příspěvky: 332
Registrován: sob zář 22, 2007 17:04
Bydliště: Mělník

Příspěvek od Wenca084 »

Saša píše:Odpojování "hadice" (systému odvětrávání klikové skříně) se dělá (za provozu) tehdy když je už motor v háji a propouští přes kroužky tolik spalin že již není možno nastavit volnoběh neb se motor dusí vlastními spalinami .
V bloku by mněl bejt podtlak (již psáno) zamezuje prosakování oleje , což odpojením nedosáhneš .
Odpojování hadice u dobrého motoru je nesmysl poněvač podtlak také pomáhá rychleji odstranit nakondenzovanou vlhkost .
A co u aut na soutěžní akce,kde jsou na motoru naházený dvojtý Webery 45 ( nebo jiné karburátory ) , které nemaj žadnej filtrbox ale jen molitan atd. Tak tato hadice také neni nikam připojena , a v liv na životnost toho motoru to také nebude mít..
Vaz 21061 r.v. 1986 Lada 1500S , Mechanik Lada 1600 MTX , Simson SR70
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Wenca084 píše:A co u aut na soutěžní akce
Kedze nemaju filterbox, iba molitan, tak sa na zivotnost velmi nehra...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Wenca084 píše:v liv na životnost toho motoru to také nebude mít
Bude.....a navíc závodnímu motoru by se měla poskytovat trochu větší péče, v případě vyvedení odvětrání ve filtrboxu je motor proti závodnímu prakticky bezůdržbový
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Ano závodní motor má za úkol odjet kvalifikaci a pak vyhrát závod , poté se může klidně rosypat :P
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Wenca084
Příspěvky: 332
Registrován: sob zář 22, 2007 17:04
Bydliště: Mělník

Příspěvek od Wenca084 »

Saša píše:Ano závodní motor má za úkol odjet kvalifikaci a pak vyhrát závod , poté se může klidně rosypat :P

Sem se trochu splet, myslel jsem že to také nebude mít vliv na životnost toho karburátoru..( a né motoru )
Vaz 21061 r.v. 1986 Lada 1500S , Mechanik Lada 1600 MTX , Simson SR70
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

zavodny motor ktory ma tiez odvetranie pod auto, ma za sebou 12 pretekov do kocpa to znaci dva treningy+ dve ostre pod dva dni, toci strasidelne otacky vyhral aj par poharov stale jazdi, sice uz v dalsom aute ale jazdi....

skodovecku z trnavy si pamatate ;) na motore sa nerobilo vobec nic poskadal naladil do auta a hura pre pohare
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“