Stránka 4 z 4

Napsal: čtv dub 23, 2009 13:11
od Stanley__001x
Nejsem si jistej, ale možné to je, zítra napíšu až otestuju.

Napsal: čtv dub 23, 2009 17:42
od flamo
no ja to mam teraz tak, ze klapka prvej komory sa otvara asi tak od tej druhej tretiny chodu tiahla sytica a pri tomto nastaveni to ma tych 4tisic otacok

Napsal: čtv dub 23, 2009 18:02
od Saša
U auta na LPG bych karburátor nijak neřešil pokut to projde STK tak ať je jaký chce . Stejně je tam akorát na překážku . U 02 jsem ho vyhodil a osadil jen jednu velkou klapku v díře a jezdilo to podstatně lépe než předtím na benzín . (20 let bez nádrže na benzín potvrzuje "zbytečnost" se o zařízení zvané karburátor starat) . Ale pokud tam je tak jednou až dvakrát do roka je potřeba karbec zvenku nastříkat nějakým olejem aby se nezadřely pohyblivé díly .

Napsal: čtv dub 23, 2009 18:33
od Stanley__001x
Na emisích ale měří jak benzín, tak lpg. Teda alespoň u nás.
Čtyři tisíce je fakt moc když to začně otvírat až v tej poslední třetině, jestli je klapka jenom nastevřená - měla by být max 1/4, tak poté to bude asi někde cůcat falešnej vzduch. Anebo by to mohla být čistě hipoteticky nízká hladina v plovákovce -->chudší směs a zvýšené otáčky, ale asi je to pitomost na sytič chudou směs :lol: .

Napsal: pon kvě 04, 2009 09:46
od flamo
no tak som teda nepresiel :cry:

Napsal: pon kvě 04, 2009 10:45
od Saša
Ono to nešlo seřídit na místě? Vždyť tam "probuch" nic není . Předstih a nastavit bohatost . Bohatost když nastavíš dle knížky musí to projít s velkou rezervou . Je to práce na 10 minut .

Napsal: pon kvě 04, 2009 10:49
od flamo
no bol tam dost neochotny clovek a hned ako mi nameral vyssie hodnoty tak ma vyrazil, pytal som sa ho, ci to neskusime nastavit ale on stale tvrdil svoje
potom som to skusal doma nastavovat a vobec mi nereaguje srob bohatosti, skusal som ho aj utesnovat teflonovou paskou a nic

Napsal: pon kvě 04, 2009 10:53
od Saša
Ten fungovat musí . Máš asi moc pootevřenou klapku (dorazový šroub) .

Napsal: pon kvě 04, 2009 10:57
od flamo
ten je aj na ozone?

Napsal: pon kvě 04, 2009 11:54
od Saša
To bohužel nevím páč od r. 1987 jezdím na LPG a na 02 ještě Ozón nebyl . A od té doby mně nějak karburátory v autě nezajímaly . Ale informace "tu" jistě najdeš .

Napsal: pon kvě 04, 2009 14:26
od Křečík Barbuška
U Ozonu se nastavují vlasové vůle klapek obou komor, jsou tam takové šroubečky. To lehké potevírání klapky první komory při sytiči od druhé třetiny je v pořádku, táhlo soupáčí patří do dírky co je blíže spodnímu dílu karburátoru. Při plném sytiči by se po nastartování měla též pootevřít přívěra vzduchu. Mrkni na předstih, zkontroluj membránu ekonomizéru zdali není prasklá, pokud jím je tvůj ozon vybaven. Seřízení plováku a mezery pootevření přívěry vzduchu by mělo být samozřejmostí. Mrkni do Tůmy, má to tam pěkně popsané.

Napsal: pon kvě 04, 2009 21:44
od Pisty
No to je na slovensku nova moda ze nastavenie si mas spravit v servise a oni to na EK alebo STK len skontroluju.
Ja som isiel len na STK a vyrazil ma za emisie, ostrekovace, kvapku brzdovky na valci spojky a nedal mi moznost to ani nastavit a to by bola len minuta. Su to hazli.

Napsal: úte kvě 05, 2009 08:50
od Puhi
to už je zrejme ako na ua hranici, každý čaka niečo do vrecka, nedáš, pal do pi :|

Napsal: úte kvě 05, 2009 11:02
od flamo
uz som to vyriesil
Na zilinskej univerzite mi to nejaky typek nastavi a odmeria a potom pojdem na ek uz na istotu
no tak uz ju mam :wink: