Stránka 4 z 12

Napsal: čtv říj 21, 2010 20:55
od Gom_18
No uvidíme jak to dopadne, jelikož by v ni musel být nový motor, ten co je original z fabriki neprlni dostatečne eura

Lada Niva 5dv.

Napsal: čtv lis 11, 2010 21:25
od Igithegreat
Nový model LADA 2131 NIVA s pětidvéřovou karoserií, která se dostane do prodeje v ČR počátkem roku 2011.
viz.: http://www.gaz.cz/index.php?id=441

Myslím, že je to velmi dobrá zpráva. Měla tu být ale už alespoň 10 let..

Napsal: čtv lis 11, 2010 22:15
od Michael 4x4
sú už nejaké aspoň približné informácie o cene?

Napsal: stř lis 17, 2010 18:50
od Lukyn
Igithegreat píše:která se dostane do prodeje v ČR počátkem roku 2011.
Tak letos to už Ježíšek nestihne..... :)

Napsal: stř lis 17, 2010 21:58
od Veverka
Pěkný jezevčík,má zadní místa větší než 2121?

Napsal: čtv lis 18, 2010 14:32
od FOMA
řekl bych,že rozhodně,ovšem jízdní vlastnosti apd.budou horší,krátká Niva vypadá alespon trchu jakoby,,sportovně,,.Pokud to bude mit motor 1.7 benzin tak to bude o ničem :? Jinak se to dělá už asi 15 let,takže o novinku vůbec nejde.

Napsal: čtv lis 18, 2010 16:24
od Luděk Musil
Dovolil bych si Ti (aspoň tedy částečně) oponovat.
Jízdní vlastnosti nemusí být nutně horší, pravda - poloměr zatáčení se trochu zvětší, průchodnost terénem bude díky většímu rozvoru horší. Pokud se však bude jednat o běžný lehký terén (polní a lesní cesty, louky, semtam potok) tak rozdíl nebude poznatelný. Na silnici se jízdní vlastnosti minimálně nezmění, spíše se díky většímu rozvoru zlepší. Hmotnost karoserie vzrostla max o 60 kg, což pro motor není významná položka. L.

Napsal: čtv lis 18, 2010 18:26
od FOMA
Luděk Musil píše:Dovolil bych si Ti (aspoň tedy částečně) oponovat.
Jízdní vlastnosti nemusí být nutně horší, pravda - poloměr zatáčení se trochu zvětší, průchodnost terénem bude díky většímu rozvoru horší. Pokud se však bude jednat o běžný lehký terén (polní a lesní cesty, louky, semtam potok) tak rozdíl nebude poznatelný. Na silnici se jízdní vlastnosti minimálně nezmění, spíše se díky většímu rozvoru zlepší. Hmotnost karoserie vzrostla max o 60 kg, což pro motor není významná položka. L.
Samozdřejmě jsem měl na mysli nejvíce terén, na samotné silnici bych to viděl taky díky delšímu rozvoru komfortnější, tohle přeci jen vypadá jako auto na přepravu lidí krátká Niva je spíš ,,dříč,,do lesa 1-2 dělňasi a mot. pily s kanystrem benzínu.
Ale právě na té silnici(ale i v terénu)si myslím, že mot 1.7(benzín)se bude jevit spíše jako podprůměrný,více by se mně tam líbil 1.9D(2.0) :)

Napsal: čtv lis 18, 2010 20:26
od veliz
Rozdíl v rozvoru i délce je obrovský - půl metru. Rozdíl v hmotnosti je 140kg (pohotovostní) respektive 240kg (celková). Dlouhá niva má tedy o 100 kg vyšší užitečnou hmotnost. Motor i ostatní technika je stejná. Maximální rychlost je kupodivu stejná, vyšší hmotnost dlouhé verze zřejmě kompenzuje její lepší aerodynamika. Spotřeba ruské verze (Euro 3) 11l krátká, 12l dlouhá. Propastný rozdíl není ani v ceně, dlouhá je v Rusku o 10% dražší. To by odpovídalo 270000,- Kč u nás, když krátká stojí po slevě 20000,- 245000,-.

Napsal: pát lis 19, 2010 02:17
od vodis

Napsal: pát lis 19, 2010 09:09
od veliz
Tak to koukám taky, na ten objem 1774ccm a výkon 67kW. To bude asi nějaká úprava, ale že by to měl zapsané v TP?

Napsal: pát lis 19, 2010 09:24
od Luděk Musil
Objem 1774 ccm nasvědčuje vrtání 82 mm (což je klasika pro 1,7), ale zdvih je 84 mm (klasika 1,7 je 80 mm). L.

Napsal: pát lis 19, 2010 16:40
od Martin H.
Taky nevěřícně zírám. To jsem ještě na značkách v ČR neviděl :shock: :shock: . Jak to sem dotyčný vůbec dostal?? Vždyť 2131 přece snad nemá evropskou homologaci? A tohle je r.v.2001... :?:

Napsal: pát lis 19, 2010 17:02
od ger007
nevidim to prvy krat u nas ich vidno aspo 2 alebo 3 zvecsa su to policajti, zamyslime sa preto vsetci spolocne, ako to len prihlasili ?

Napsal: pát lis 19, 2010 17:45
od zelvotron
V Německu je jich taky několik na prodej, dokonce i ty pikapy (viz téma fotky). Takže pokud si to někdo nechal dovézt, schválit, tak není problém ;)