Stránka 4 z 4

Napsal: pon pro 07, 2009 22:16
od Skid
Puhi píše:Heh, vysvetlí mi tu niekto tento obrázok? Lebo koľko tu bolo príspevkov že sa turbo nedá pustiť cez podtlakový karbec, a mňa ak zrak neklame, tak toto je klasický škodovácky karbec jikov alebo aká to rachotina. A je tam aj intercooler ak dobre vidím. Tak babo raď
tak ja si myslim ze pri pouziti nizko tlakeho turba 0.6-0.8 Atm by to slo protoze by to bylo neco jako naporove sani a nebo nee.Su zvedavi mam k dispozici alfu 155 2.5TD Turbo tak mozna casem.ale nevim jake to ma tlaky

Napsal: pon pro 07, 2009 22:24
od Cory
ja som asi na nieco prisiel...dalo by sa to prerobit, chce to jednu fintu

Napsal: pon pro 07, 2009 22:29
od Skid
Jakou sem s nou

Napsal: čtv pro 10, 2009 00:11
od Puhi
prišiel niekto na niečo? :roll:

Napsal: čtv pro 10, 2009 20:41
od VaSek
Podtlakový karbec by měl makat i s turbem, pokud si bude myslet, že tlak turba je normální okolní tlak. Tj. všechny otvory, plovákovka ap. musí být připojeny na přetlak - zjednodušeně - karbec v boxu, kde je všude tlak turba.

Napsal: čtv pro 10, 2009 23:08
od Atex
Ja znam jednoho, teda neznam, ale piseme si nekdy na icq ... ten jezdi na klasickem webru, jeste neshorel a rikal ze to jede hodne dobre... nechapu, ale asi to jde

Napsal: pát pro 11, 2009 12:29
od Saša
VaSek píše:zjednodušeně - karbec v boxu, kde je všude tlak turba.
Ano toť pravda. Pak jiné palivové (dopravní) čerpadlo a jiný jehlový ventil .
For Skid: Doufám že jsi srovnání nízkotlakého turba (0.6-0.8 bar) a náporového sání myslel ze srandy ne ?
Při 100km/h je v "náporu" tlak pouze 0.0048 bar (u hladiny moře)

Napsal: sob pro 12, 2009 13:19
od Puhi
VaSek píše:zjednodušeně - karbec v boxu, kde je všude tlak turba.
Mne zase príde zložitejšia táto varianta, myslím hlavne predhrev, hadičku a pípadne lanko plynové keby sa to prerobilo. Všetko toto by trebalo vytesňovať. Predhrev dajme tomu by sa odpojil a aj tak ho nemajú všetky karby, ale zvyšok... To radšej pospájam pár hadičiek :)