Stránka 4 z 11
Napsal: čtv kvě 28, 2009 07:01
od zelvotron
Tak podle katalogu tam nic nemáte ani vy, ale je možný že je tam nějakej kroužek jakoby součástí dílu výfuky?
Napsal: čtv kvě 28, 2009 13:18
od plavec
není to součást výfuku, nechá se koupit zvlášť.Nevím co měl u nás v autodílech za katalog,asi od Tyllu, nebo tak něco, ale kroužek tam namalovanej má a má i zvlášť objednací číslo.
Napsal: čtv kvě 28, 2009 13:44
od Raduz
žež píše:Už jste někdo měnil ten střední díl na euro 3? Podle katalogu není těsnění mezi katem a středním dílem. Mají asi ty příruby dotažený kov na kov. Je to tak???
Sem to měnil a je to brnkačka
, na Koněvce mi nabízeli dva vejfuky druhovýrobu z "papíru" do tisícovky a origo "lešenářskou trubku" asi2200,- vzal jsem origo páč mě upozorňovali že kvalita je úměrná ceně, a já měnil původní po šesti letech, bral jsem ty gumy co to na nich drží a kroužek mezi 2.a3.díl, ale jestli jej tam máš tak nemusíš, páč jak mám vyměněn 3. díl tak to tam nějak pytlikovali a já to dával do původního stavu. Za kaťákem na přírobě dva šrouby uříznout flexou, průser bylo že my srostly s tou přírubou kaťáku tak sem to pod autem odvrtával
Pak už to celkem šlo.
Napsal: sob srp 29, 2009 23:08
od plavec
Asi po dvou letech mi odešel poslední díl výfuku.Byl to ruskej.Bublá a díra je tak na dva prsty, tudí se chystám na výměnu.
Napsal: ned srp 30, 2009 18:24
od FOMA
A jaj jen dva roky
to nezní moc dobře
,kdyby odešel po 4letech-no dejme tomu ale po dvou...
Napsal: ned srp 30, 2009 21:26
od plavec
FOMA píše:A jaj jen dva roky
to nezní moc dobře
,kdyby odešel po 4letech-no dejme tomu ale po dvou...
taky mě to překvapilo.
Že by tomu pomohl ten plyn?
Kolik stojí na Koněvce, nekupoval ste ho někdo?
Napsal: ned srp 30, 2009 21:35
od honzat
Mně odešel poslední díl po necelých dvou letech-vyměněn v záruce.
Napsal: ned srp 30, 2009 22:15
od plavec
honzat píše:Mně odešel poslední díl po necelých dvou letech-vyměněn v záruce.
Noo to já to asi na záruku neuhraju
Zkusím brnknout do Sadské, co tam bude mít a za kolik...
Napsal: pon srp 31, 2009 15:24
od FOMA
Já kupoval na jaře střední a poslední díl a stálo to cca 3000czk,oproti krabicím je to sice nárust ale oproti ostatním autum je to stále polovina.
Ten plyn tomu určitě napomohl-na krabici jsem měl původní výfuk a i ten druhý 7a 8 let,co jsem začal jezdit na LPG nikdy nevydržel dýl jak 4roky
(vždy jsem používal orig RU)jen jedenkrát PL a ten vydržel cca-no ty dva roky)
Děravý výfuk hradní střela
Napsal: pon srp 31, 2009 20:22
od plavec
Tak jsem si nechal poslat výfuk od pana N.Snad dojde nepotlučený.
Ten "laděnej" co mám teď je na poslouchání silně návykovej-
Zvuk to má něco jako Tatra, nebo wartburg
Chtěl jsem origo, aby tam pěkně pasoval.Myslím že pan N. snad ani druhovýrobu neprodává, proto jsem se ho neptal. Prostřední díl mám Tyll (nebo Walker- teď už si nepamatuju) a ty úchyty mi přijdou navařený na trochu jiných místech a je i o malinko delší, proto mi bouchá konec.
Zřejmě si udělám experimentální den a zkusím tam dát i zpět střední díl origo původní zavařený. Reportáž udělám.
EDIT: Tak dnes ráno mne vzbudil listonoš, že mi přivezl balíček.Dočkal jsem se vytouženého koncového dílu výfuku od Pana Nedbala (1300kč), dvou gum co drží výfuk (2x30kč) bylo na nich napsáno MŠ- snad je tedy nevyráběly děti v Mateřské Škole
pan balič si dal opravdu záležet a zabalil mi balík opravdu bravůrně(bylo mi líto ten obal rozkrájet), za což mu děkuji a jsem moc rád, že jsem nikam nemusel ject.
Po experimentech s výfukem konstatuji, že je lepší opravdu koupit výfuk tam, než někde nějaký kdovíjaký značky, protože není jistota že bude výfuk sedět.Tlučení výfuku především při couvání a jízdě přes nerovnosti způsoboval prostřední díl Walker, který má držáky navařeny na trochu špatných místech (gumy se proto šponovaly co to šlo a praskaly) a asi byl i o kousek delší.Po nahození původního origo středního dílu nebylo co řešit vše sedlo jako hrnec na prdel. K mému lehkému zděšení došlo, když jsem po projížďce zjistil, že právě k závěru jízdy stihl proreznout i původní origo prostřední díl. Obrázky dodám, bude-li zájem
Dále jsem vyměnil olej v motoru, už byl černý jako bota. Máme olejový filtr stejný i s krabicema, nebo jen se samarou?Osobně si myslím, že na všechny lady bude stejnej.
Napsal: čtv zář 03, 2009 21:09
od plavec
Napsal: pát zář 04, 2009 06:46
od tavri
Při pohledu na první fotku se jedná o stejný výfuk, jaký jsem kupoval na podzim 2006 na Koněvovce taky za 1300. Jedná se o repliku, u které pan Vozáb varoval, že kvalita je úměrná ceně, počítejte rok dva, maximálně tři. No a je tam 3 a stále vypadá bytelně. Jedná se o velmi zdařilou repliku, která tam sedla jako víno.
Narozdíl od toho děravýho hajzlu co mi poslal Vašenkov, viz pár stránek dopředu v tomto tématu. Ten už má dost a po 2 letech ho čeká výměna.
Drátěný kroužek není drátěný jak ho známe z jiných aut ale jakési slisované ocelové piliny v grafitu. Na Koněvce stál asi 120 Korun a bude nutné ho taky vyměnit. Začíná cvrčet vinou ohnilé příruby katalyzátoru. Namotal jsem okolo srolovaný alobal a zaklesnul drátem. Dá se sehnat BOSAL pod obj. č. 256-062, číslo Lada 2110-1206057-00 (takto uvedeno v ceníku pop-art)
Napsal: pát zář 11, 2009 06:50
od plavec
Tak další problém proč výfuk mlátil je ten, že motor ssebou škube.Musím ještě vyměnit silentbloky motoru.Kolik asi mohou stát? Nechtěl bych aby mi za jízdy motor zmizel z výbavy.
Napsal: sob zář 12, 2009 09:47
od Čahoun
plavec píše:musím ještě vyměnit silentbloky motoru.Kolik asi mohou stát? Nechtěl bych aby mi za jízdy motor zmizel z výbavy.
Silentblok na motoru je jen jeden Blázne(u 8-mi ventilu), přijeď si pro něj, já mám z tý 110-ky, můžem ho rovnou i namontovat.
Napsal: sob zář 12, 2009 15:59
od plavec
No není.Když se koukneš na motor zpředu tak je jeden vlevo a druhý vpravo a další drží převodovku.vzadu.
Nemá ho zamluvenej Zelvotron?