Stránka 4 z 16
Napsal: pát úno 05, 2010 19:09
od Little Red Riding Hood
Yellow01, koupil si ten karbec, po renovaci??..
Napsal: pát úno 05, 2010 19:18
od Yellow01
Jakej karbec?
Napsal: pát úno 05, 2010 21:54
od Little Red Riding Hood
Yellow01, ta 2,0..
Napsal: pát úno 05, 2010 23:02
od Yellow01
Ach tak, jasně ten motor tady nabízel Jarin. Sedne to tam mnohem líp než lancie a odpadne spousta prací kolem zástavby toho turba, takže jsem ani moc neváhal.
Napsal: sob úno 06, 2010 18:58
od Little Red Riding Hood
Yellow01, vem z toho hlavu a dej ji na turbo..
Napsal: ned úno 07, 2010 09:48
od Yellow01
Little Red Riding Hood píše:vem z toho hlavu a dej ji na turbo..
Bavil jsem se o tom trochu s Vaškem, co má 124 Spidera a ta fiaťácká hlava na turbo prý není moc vhodná. Lancie má ventily plněný sodíkem, kdežto fiat ne, takže by to dost rychle odcházelo. Navíc ten motor už má prej trochu líznutej blok a hlavu, takže na turbo už by to mělo asi vysokej kompresní poměr. Potom s turbem jsou spojený další věci jako zástavba olejovýho chladiče a intercooleru, což není moc kam dát... Já půjdu atmosférickou cestou, zatím přes jeden karburátor. To auto už mám rozdělaný 5 let a už mi tak ukrutně chybí, že tam ten motor dám klidně v sérii a až pak někdy časem bych se vždycky přes zimu zabýval jeho úpravama. Navíc s tímhle motorem když bude v sérii mám velkou šanci, že mi to schválí a zapíšou do techničáku.
Napsal: ned úno 07, 2010 10:27
od Štěpán
Yellow01 píše: mi to schválí a zapíšou do techničáku.
Jestli to půjde tobě, tak to chci taky...
Napsal: ned úno 07, 2010 10:59
od Yellow01
Asi 35 minut jsem telefonoval s hlavním technikem ze schvalovací zkušebny. Abys to mohl vést jako přestavbu (abys musel plnit předpisy jen z roku výroby auta), tak nesmí být žádný zásah do karosérie, tj. neřezat do motorový přepážky apod. Dále musíš splnit měření zpětnýho tlaku výfuku, tzn. použít třeba sériovej výfuk z toho auta z kterýho máš motor. Potom elektromagnetická kompatabilita, nesmí ti to rušit okolí. Potom by to chtělo taky dát dokupy brzdy a podvozek. No a v neposlední řadě to vyleze minimálně na 30-50 tisíc za provedení všech zkoušek.
Napsal: ned úno 07, 2010 13:08
od Štěpán
Yellow01 píše:No a v neposlední řadě to vyleze minimálně na 30-50 tisíc za provedení všech zkoušek.
Tak tady bych viděl podstatej problém.
Napsal: ned úno 07, 2010 13:12
od Yellow01
Co se dá dělat, no. Já jsem dostal návrh, že až bude auto hotové, tak to tam mám přivézt ukázat a že mi předem řeknou, jestli má cenu se pokoušet o schválení nebo ne. Když mi řeknou, že to projde, tak do toho ty peníze asi dám.
Napsal: úte bře 23, 2010 09:40
od čmelák
pozdravuju ta chalani hehe akurat som s kajlom
Napsal: úte bře 23, 2010 11:09
od Yellow01
Že taky zdravím
To byla anabáze dostat to tam
Napsal: úte bře 23, 2010 12:19
od Maniac
Kdyby to šlo dej hned vědět. Nebo tam zajedem spolu.
Napsal: úte bře 23, 2010 15:26
od Yellow01
Tak u mě je to ještě hudba budoucnosti, auto bude hotový odhadem na jaře 2012. Moc práce a málo času.
Napsal: úte bře 23, 2010 19:01
od Maniac
šak nespěchám
, pak dej vědět