Stránka 4 z 5
Napsal: pon úno 09, 2009 11:24
od Puhi
prd, si mimo
Napsal: pon úno 09, 2009 16:49
od lionol
Hurikán píše:lionol píše:Elektrická sahara přišla až r. 1976.
Tak to zcela určitě ne. Důkazem je moje Jahoda rv 1975. Je z poslední série, která byla označená ještě jako Žiguli a současně v této sérii byla již zavedena sériová montáž el. sahary.
Je to docela dobře možné, předpokládám ale, že tvoje auto je modelový ročník 1976 ... v TP určitě máš uvedeno datum vstupu na území ČSSR. Předpokládám poslední kvartál 1975. Samozřejmě to znamená, že r. 1975 již přinesl změnu mechanické sahary na elektrickou. Takže závěr bychom mohli udělat: v průběhu r. 1975 se přešlo na elektrickou saharu,z hruba od výr. č. XXXXXX. Dáme je dohromady a uvidíme rozestup. Moje 288 936
Napsal: úte úno 10, 2009 00:24
od lionol
Přidal jsem pár fotek, abyste viděli, že žádné auto není dokonalé, a bez metrového odstupu mají své mouchy
www.lionol.rajce.net
Napsal: úte úno 10, 2009 08:33
od Sid
Mať tak ja podobné starosti.
Napsal: úte úno 10, 2009 09:05
od Majo2103
To je škandál
Napsal: úte úno 10, 2009 11:02
od lionol
Co je skandál?
Náhodou to jsou docela protivné závady, protože takové věci jako oprava zadního plata, scelení stropovice, scelení koženky na palubní desce, to dnes nechce nikdo udělat, a pokud, tak cena opravy převýší původní cenu auta. Sehnal jsem jednoho čalouníka (100 km od Olomouce) - a to ještě můžu být rád, že vůbec - který by to udělal ... no, řekl si o 19 tkč, auto stálo 15 tkč, tak jsem mu hezky poděkoval s tím, že si raději koupím nějakou zničenou Ladu za pětku a vezmu si to z ní ... opravu blatníku taky stále odkládám, neboť chci zachovat v maximální možné míře původní lak, a všichni opravátoři by nejraději pověsili nové dveře ... a já chci - ó hrůzo - ty původní vyklepat a přeleštit. Kdekoliv vznesu tenhle požadavek, koukají na mě jako na cvoka ... "pane, to se nedělá ani u novejch aut, a vy to chcete na takové popelnici? Víte, co by to stálo? A kdo by se s tím dělal? ... no, a tak už více než rok hledám blázna, který by byl ochoten to vyklepat. Jednoho jsem našel v Přerově, ale zatím ještě neměl čas, takže dveře mají stále patinu
Napsal: stř úno 11, 2009 16:07
od lionol
Stran té sahary: moje auto je procleno 4.1.1975, tzn., že muselo být vyrobeno nejspíš v prosinci 1974 s datem výroby (god vypuska) 1975. Nejspíš v tomto roce (1975) se tedy pak přišlo na elektrické sahary a ročník 1975 už je tedy měl.
Napsal: stř úno 11, 2009 22:34
od Marek Doležal
Ty dolíčky na blatníku by neměli být problém, typuju tak dvacet minut i s přeleštěním. Bohužel dveře na fotce nejsou moc vidět.
Napsal: čtv úno 12, 2009 15:31
od lionol
Podívej se do galerie s autem, do té hlavní, tam je na ty dveře vidět docela dobře. Jsou to pravé dveře a PP blatník, mírně zraněný je i LP blatník.
Napsal: čtv úno 12, 2009 21:24
od Marek Doležal
Nojó už to vidím!
Tak to už bude horší. U blatníku bude asi potřeba si udělat dirku v podběhu, aby ses dostal zevnitř. Co se týče dveří, tam to bude chtět dost opatrnosti, a záleží na tom, jak hodně je nataženej plech...
Napsal: pon úno 16, 2009 16:40
od stezii
kam zajit na EMISE?|
Uz mi prvni STK rekla ze na ty stary auta uz to nedelaji Vite o necem kolem Brna prosim ? Jde mi o emise, ne o TP.
Napsal: pon úno 16, 2009 22:36
od lionol
Okolo Brna neznám nic, ale vím, kde to udělají v Olomouci bez potíží
Napsal: úte úno 17, 2009 07:57
od Křečík Barbuška
stezii píše: kam zajit na EMISE?|
Třeba v Brně na Sladkovského.
Napsal: úte úno 17, 2009 08:53
od Teepee
Lionole, tohle mne kdysi zaujalo:
http://www.scspraha.cz/
Bohužel nevím víc, než si tam můžeme přečíst.
Napsal: úte úno 17, 2009 13:42
od lionol
Ahoj Teepee, s těma jsem mluvil jako s prvníma, podmínkou je, že nesmí jít o starý lak. Když jsem řekl ruská syntetika z r. 1974, ten dobrák se mi vysmál se slovy, že to neudělá nikdo na světě, protože lak popraská. A doporučil mi koupit si nové auto. Nemělo smysl mu nic dál vykládat.